päivän :(
Oon nukkunu _ihan_ liian vähän. Jännä kirja vei mennessään. Edessä aika monta tuntia hereillä. Pitäs jaksaa. Jeij.
Huulirasva hukassa, en oo pystyny rasvaan huuliani huulirasvalla sitten eilisillan :/
Tavallinen rasva ei paljoo auta.. Iha hirvee olo
Laski vähän tunnelmia, kun ensin myöhästyin minuutilla 15:26-junasta Hämeeseen. Pasilan liikennevalot oli jotain nii helvetillistä, et si jäin junasta. Noh, "16:12 menee seuraava juna, puol tuntia ei tunnu missään" ajattelin. Mut se nyt si kuitenkin tuntui jo jossain, kun loppujen lopuks ic55 lähti Pasilasta 16:50. Oli vähä myöhäs.
Mun hämähäkkikammo on niin kauhea et se haittaa jo olemista ja elämää ja ja ja kaikkee saa nähä mitä tästäki tulee.
[q]mayah, 12.10.2007 09:50:
Mennään sunnuntain pumppiin, ni sit on kaikki muut paikat niin kipeenä, et unohtuu selkäkivut
[/q]
yritän ehtiä siihe mennes pois hämeestä! :)
Taas kurkkua kivisti aamulla :(
Korvaakin hieman.
[q]mayah, 19.11.2007 06:07:
Kaktus kurkussa.
[/q]
Miks sä semmosen oot menny nieleen!?
Selkä
4 tunnin katkonaiset unet takana. Töihin pitäs lähtee 20 minuutin päästä, ja oon ihan poikki. Illal ois firman kesäjuhlat, ja nyt tällä hetkellä ne ei vois vähempää kiinnostaa. Mä halun vaan takasin nukkumaan kunhan pääsen töistä. Saa ny nähä siis, lähdenkö sittenkään. Mielummin lepään ku oon huomenna töissä hirveessä krapulassa. Dokaaminen on tylsää.
Mul on nii hemmetin väsy! :'(
...
Joo. Alan kai oleen jo aika väsynyt. Vois mennä nukkumaan.
Olo ku jyrän alle jääneellä (ehkä), lääkäriaika aamupäiväl. Vois mennä takas makaamaan.
voi oikeesti, hohhoijaa.
Nojoo. Vois mennä nukkuu et jaksais aamulla herätä.
Kaks tuntii ni juna lähtee. En haluis lähtee täältä pois vielä
Iski joku ihme masisfiilis. On ihan surullinen ja ankee olo. En tiiä miks.
Nouuuuh! Eksä tulee ens viikol hakeen telkkunsa pois :'/ Goodbye ihana 32"
[size=6]Jotenki salaa toivoin et se ois unohtanu sen :D[/size]
Taas se yks juttu hyppäs mieleen. Tuli hemmetin paha olo kun tuli kesän kaikki huonot ajat mieleen. Hitto mikä ahistus. Pakko lähtee nyt heti lenkkeileen.
Ihan hemmetin typerä uni, jonka takia oon nyt si vähä masis. Kaiken lisäks nukuin huonos asennos ni ny o si pää kipee.
Typerät ajatukset, joita ei pitäis ees tarvii ajatella.
Korva. Oon kai taas puhdistanu sitä liikaa (ai miten niin :D) kun sitä kutiaa nyt entistä enemmän ja se tuottaa vettä. Tai mitä se ny onkaan? Silti, mitä nyt olikaan, se aiheuttaa mulle semmosia ärsyttäviä pakkoliikkeitä, vähän niinkuin uimasta tullessa, että joutuu tärisyttää päätä kun vesi virtaa sieltä. Ja se aiheuttaa mulle tasapainohäiriöitä. Ja se haittaa siis hieman työntekoani.
Pähkäilen yhtä asiaa ihan hirveesti ja en tie että mitä tekisin :/
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.