päivän :(
[q]mayah, 16.8.2007 12:54:
Tän hetken sääennusteet perjantaille näyttää taas varsin sateisilta.
[/q]
Mut aamulle pelkästään! Ja yölle!
[q]sapeli, 23.7.2008 12:32:
Oikeastaan ekaa kertaa tänä kesänä harmittaa ku kaikki hehkuttaa kuinka hieno sää ulkona on, hietsussa olis musiikkia koko päivän, ja meikä palelee toimistolla mistä ei juuri edes näe ulos.
Siinä vaiheessa kun lähden töistä niin ei siellä rannallakaan enää ketään ole - jotenkin tuntuu kyllä siltä että päivä menee täysin ohi.
[/q]
ja lyylikkiin lisäten, tuo hyvä sää jatkuu viel monta päivää ja viikonlopunkin yli!
Näin ihan koko yön painajaisia, muistan niistä vielä neljä elävästi. Oli kyl aiva hirvee yö.
Olin juna-asemalla aamulla 7:33. Junan piti tulla 7:36. Ensin tulee kuulutus, että juna tulee "reilun kymmenen minuutin kuluttua". 10 min kului, ja tuli uus kuulutus - "juna tulee 8 minuutin kuluttua."
Tosi jees et ruuhka-aikana jää melki kaks vuoroa välistä (junat siis menee 10min välein). Ei se ajallisesti harmittanut, kun on vielä tällane semiliukuva aika, mut se, et ei meinannu mahtuu siihe hemmetin junaa ees. :(
Mut mahduin. ja si radiosta kuului hyvää musaa ni huolet unohtui :)
Iskän vointi huolettaa
Tuli sit just tajuttua, et oon Lapissa kun on tuo Suomi - Puola-matsi
[size=4](ei Lapis mitään vikaa oo, mut en oo edellisiinkään matseihin päässy ja toi oli aika sellanen mihin olin suunnitellu meneväni.. No hyvä etten lippuja ehtiny ostaa.)[/size]
[q]mayah, 28.5.2007 16:48:
Ulkona on aivan mielettömän ihana ilma, eikä oo mitään paikkaa mihin mennä, eikä ketään kenen kanssa siellä olla :(
[/q]
Älä huoli, ei oo enää
Ja JUST kun alko näyttää päivä kirkkaammalta ni mun pitää nähä jotain mikä toi taas mietteliään ilmeen kasvoilleni. Ihan sama jos se ois joku muu ku hän, mut ku se ny vaan on si se. Rgh.
Shoppailuhimo iski väärään aikaan. Kerrankin ois voinu mennä kaupungille shoppaileen rennosti ja kivasti ja ajan kanssa, mutta sitte noi penteleen kaupat o kii :(
Oon nyt nukkunut jo kolme yötä huonosti. Viime yö oli hirvein, tai no, alkoi jo illalla. henkee ahisti ja jouduin keskittymään siihen et sain syvään henkeä. Yöllä rupes sattuun kurkkuun ja aamulla oli ihan kuumeinen olo (kurkkukipukaan ei ollu kadonnu), mutta ei kuitenkaan ollu kuumetta. Keuhkoissa tuntuu vieläkin ahdistavalta.
Tulin silti töihin, kun sinänsä jaksaminen on ihan ok. Tuntuu vaan tosi oudolta ja hengittäminen on jotenkin vaivalloista.
En siis pääse vieläkään salille
Just ku sain pyykit koneesta, laitettuu ne korii ja mentyy rappuun, ni puolivälis hokasin et vittu sielhän sataa. Hain ripeesti jo kuivat lakanat ulkoota sisälle, ja ny kuivattelen niit hemmetin kosteita lakanoita sisällä roikottamal ovista tosi jees vittu, emmä oiskaa halunnu kuivaa niit ulkona
Mä en vaan saa unta. Tai saisin mä varmaan, mut mä en uskalla sammuttaa valoja ja telkkua
En vaan osaa nukkua yksin. Inhottaa kun pienikin ääni jossain saa mut melkee pois tolaltani. Nyt ku ei oo enää kissojakaan ni oon si ihan yksin, eikä voi jotai kolahdusta tms laittaa niitten piikkiin. Sitäpaitsi toinen kissa nukkui aina mun rinnan päällä niin mulla oli turvallinen olo.
En tiiä mikä auttais
Seuraavii sopivii lääkäriaikoi on joskus loppukuusta. Kai mä meen huomenna sitten vaa keskustaan kököttään ja toivomaan onnea päivystykseen.
[q]senso, 22.4.2009 20:08:
harvoin mä mitää buranaa otan, vaan jos särky ylittää tietyn ikävän kynnyksen. lihasjumijumia veikkaan, taisin nukkua heikossa asennossa sillä heräsin niskat kipeenä :D
[/q]
hierontaa, tiikeribalsamia tai jyvätyyny niskaan! (tai kaikki mieluiten)
[q]senso, 22.4.2009 20:15:
ei tarttunu täkyyn
[/q]
Ku ois vähä tota siivottavaa ja pakattavaa
Palkkis ilmoitti, etten saisi kesälomarahojani etukäteen, vaan vasta 15.7 niinkuin muutkin.
Olin pyytänyt, että saisin ne jo 15.5 koska satun olemaan toukokuun lomalla. Ihan niinkuin viime vuonnakin, jolloin moinen järjestely onnistui. Ei näköjään enää.
Menikin koko päivä vituiks ja ties mikä siinä samalla.
Tosi vitun jees.
Olin ostanu tuoreita persikoita, ne oli ylihyviä, ja nyt hokasin että niitä ei oo enää yhtään. Jouduin tyytyyn päärynään ja nananakseen, joka oli siis tölkistä.
Mut ne ei auta, ku oisin halunnu persikoita
Oon ihan penteleen väsynyt. Oon heränny jo neljältä jonka jälkeen en saanut unta. Nyt oon hiljaa ja väsynyt.
Tossa joka suuntaan juoksennellessa ei sitä huomannu, mutta nyt kun otin töissä kylmää vettä, tajusin, etten pysty edes nielemään. Mun kaula on iha turvonnu ja pää täynnä räkää.
Kaiken lisäks, kun yritän tässä teetä juoda, mua piirittää kukkakärpäset. Yks pääs jo hengestään, mut tällä kertaa ei mun teemukiin, vaan se jäi tippuvan paperipinon päälle.
Iha oikeen sille.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.