päivän :(
[q]RainChild, 21.3.2007 18:48:
Ollu ulkomailla?
[/q]
Jjjjep! Ja kaikista parasta on, et kuuntelin siskoani, joka sanoi et mulle ei maksa mitään vastata puhelimeen jos se soittaa sen aussiliittymästä :D Onneks se lupas maksaa ne vastatut puhelut :DD
Mul on pian työhaastattelu ja myös sellainen tunne, että koko homma tulee kuseen.
Hirvee hedari.
Mussa on vikaa (no se nyt ei ole sinänsä mitään uutta) enkä tiedä mistä se johtuu. Ajan terveyskeskukseen ois saanu tälle pvälle kello 14:25, jota en voinut ottaa. Huomenna joudun kasilta pommittamaan jos saisin paremman päivystysajan.
:/
Flunssa pahenee, pahenee, ja pahenee. Ja huomen pitäs hypätä lentokoneeseen. "Jee".
Joku urpo oli tullu aamulla kotiin ja jättäny jääkaapin oven auki <3
[q]_-JackaL-_, 3.5.2007 21:15:
There is no bottom...
.... U die before u reach it.
[/q]
Maybe so then..
Systeriltä oli tullu mailia, ja tuli jotenki paha mieli, kun olin jo viikko sitte luvannu kirjottaa sille ihan hirveen pitkän mailin missä selittäisin kaiken mitä täällä on tapahtunu, enkä oo vielkään sitä mailia kirjottanu kaiken lisäks iski vaa hirvee ikävä.
No mut hei, Jouluun on enää vähä vajaa 4 kuukautta
[q]domi, 15.5.2007 08:14:
http://www.iltalehti.fi/uutiset/200705146108159_uu.shtml <- Pikkuserkku meni tos :(
[/q]
Olin lounaalla. Pesin jo lautastani, kunnes huomasin tutun kärryn hilautuvan kahvihuoneeseen. Kulmani nousi, suuni aukesi ja olo oli kuin pikkulapsella, jolle juuri avautuivat ovet karkkikauppaan.
Sitten suistui juna raiteilta.
Kärryjä työnsikin joku takkutukkahippirastatyttö. MISSÄ VITUSSA MUN KAHVIKONEENPUTSAAJA_MIES_ ON?!
[q]Ripzu, 28.3.2007 20:54:
Suomi pelaa hyvää peli hyviä maita vastaan. Kun tulee huono maa vastaan nii turpaa tulee*nauru*
[/q]
Ja just niin perus = viimesillä minuuteilla tuli maali.
ja ymmärsinkö oikein että Aleksei "only god judge me" Eremenko sai varotustilinsä täyteen?
Paska musta tee. Ihan hirveetä ja kitkerää.
Onneks mun järjestelmät ei toimi, ni voin lähtee hienosti paremman teen hakuretkelle.
Mä oon koko viikonlopun ihan yksin kotona ja se ei oo ees kivaa. Mä oon nii vitun yksin ja se vituttaa Masistelen vaa, ei mitään tekemistä. Ei kiinnosta ees netissä surffailla, ei ees kattoa telkkua, ei ees syödä.
Yksin ei oo hyvä olla
[läheisriippuvainen]
Tää jalka. Sattuu. Kai mun on pakko nöyrtyä ja mennä lääkäriin näyttämään sitä.
"Pelkään että aika ajaa meidät erilleen
mitä sitten teen
mitä sitten teen?"
..Mä en todellakaan tiedä. En tiedä annanko ajan ajaa meidät erilleen vai yritänkö jostain löytää sen saman vanhan ystäväni josta niin hirmusti välitän. Jotenkin tuntuu että on jo liian myöhästä, mä jatkan vanhenemista, jatkan eteenpäin menemistä, kun ystävä senkuin menettää henkistä ikäänsä.
Paha mieli.
Viime hetken peruutukset kun toinen on ihan innoissaan näkemisestä. Ärsyttävää, tyhmää, kerpele.
Eikö toi lumentulo vois jo loppua
Piti siis päästä neljä tuntia sitten, mutta kuinkas kävikään? odottamattomia tietenkin
Oli sitten 1000 asiakasta samoihin aikoihin meidän kahdella tiskillä, oli vähä rysä, kiirus, ahdinko, tuska, mitälie. 13 tuntia töitä yhdellä vessatauolla. On nyt vähä niin poikki jo ettei edes väsytä enää
Leffalippuja odotellessa
Jää himourheilut tänäänkin väliin, jalka vielä oireilee. Onneks on nätti sää, niin saa toteutettua pitkän pyörälenkin, mitä olin jo viime perjantaille suunnitellu, mut paskat säät esti sen.
Ihan jees olo kuitenkin, kyl tää tästä.
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.