päivän :(
Pitäis saada tehtyä yx kolmesivunen essee tänään, enkä oo sitä vielä edes aloittanut *eiei**uuh*
Miks ihmisiä on niin vaikea miellyttää... *täh*
Vaikka rakastan tätä ihmistä koko sydämmestäni, nin silti en siinä onnistu ja se tekee kipeää!
Jätkä petti, hakkas ja valehteli kaikesta mahdollisesta... Se käytti mua hyväkseen, lainas rahaa ja tavaroita sit otti ja lähti ja tavarat meni sen mukana...
Mulle on käyny toi kaikki ja juuri siitä syystä musta tuli viime viikolla sinkku...
Nyt tuntuu vaan kaikki liian ylivoimaiselta ja jaksaminen on täysi nolla... Masentaa liikaa
Vituttaa suunnattomasti ilman mitään hyvää syytä.
Vituttaa myös se, ettei sinkkuna oikein keksi viikonloppuisin muuta tekemistä kuin baarissa istuskelu, johon palaa aina ihan liikaa rahaa.
Ja tietty vituttaa kanssa et saan niin kehnoa palkkaa, josta valtio vie kolmasosan päältä jotta juopot saa sossusta viinarahansa. Perkele.
Ehdottaisin että perustettaisiin klubbarille uusi alue: Entiset ihmissuhteet, hampaankolot & typerä riitely.
Sinne vois sit postaa tällasia topikkeja mis ihmiset sanoo VITTUSSAATTANAPERKELE BITCHIT ja kaikkee.
Miten ois? Anqqa?
Silmälaseista irtosi toinen sanka. Ei yhtään hyvä. Ei muuta kuin teipillä kiinni ja baariin.
Väsyttää eikä huvita yhtään. Ei niin ollenkaan. Tahdon pois täältä. Kauas pois. Tahdon taikamaahan jossa sarvikuono ja yksisarvinen kulkevat rintarinnan ja jossa taustalla soi trance ja house ja kaikilla on hihattomat paidat ja aurinkolasit.
Tulin kirjastolle asti nettiin sen takia että saisin taivutettua yhen vitun verbin verbix.comissa ja se vitun perse kysyy jotai saatanan passwordeja. Joku germaanisen filologian tuntija kertokoon miten gootin aúkan taipuu.
Taas Oulussa. Haluaisin jo muuttaa täältä pois, Turkuun.
Juu. ON jouluaatto ja yksi "ihminen" mun menneisyydestä päätti ottaa ilon irti ja pilata tämänkin. Haukku, pisti kaverinsa loukkaamaan ja haukkumaan, levittelee pitkin koulua täysin perättömiä juttuja musta --muuten vaan haukkuu ym. Ihmisellä ikää mukamas 23v vaikka ei siltä tunnu.
Kiitti joulun pilaamisesta, todella paha mieli
Hajotin communi. Tietää huomenna rahanmenoa, ja paljon
Informaatiokatkoksen takia olin lähdössä jo töihin kun luulin että pitää mennä puolex seiskax, soitin kuitenkin työpaikalle ni sanovat että kaheksaan... ....olis saanu reiskan tunnin nukkua...
SUUREN SUURI RAHAPULA ja liikaa tärkeitä laskuja
Ja miksi kaikki paska aina kaatuu yhtenä päivänä päälle?????
...oon nyt tän viikon yövuorossa (jolloin ajetaan runkolinjaa kaupunkien välillä) ja mun piti työvuorolistan mukaan mennä Tampereelle (olisin selvinny n.9 tunnilla) mut pomo soitti että joudunkin Jyväskylään.... (n.12-14h...) ...ja viime yönä just kävin siellä.... *grr**kivatsulle**eiei*
Töihin klo 6 aamulla, herätys siis huomenna 4.15, ja oon ja oon vieläki hereillä...
Heräsin sitte kahelta yöllä ku en saanu kerralla käännettyä unirytmiä normaaliksi. Ja flunssaki vielä päällä, vaikka kyllä kai sitä on jo pakko saada vähän harrastaa liikuntaaki.
(Muokkausta: Voisin kyllä oikeestaan melkeen poistaa tän viestin, ku tää päivä on oikeestaan ollu aika täydellinen arkipäiväksi. Mahtava olo, ja saanu kaikkea aikaseks, kerranki!)
Prkl tuntuu et pumppu ja keuhkot leikkaa kiinni!!
saatana ku pistelee joskus
Kokoomus ja keskusta pärjäs täällä niin hyvin. Aatteitani salailematta.
[q]MiSSy*:
Musta ei ole MIHINKÄÄN.
Ei onnistu MIKÄÄN.
Olen VÄÄRÄNLAINEN.
ARGH!! Menee hermot mun kaa *grr**grr*
[/q]
Todella tuttuja tuntemuksia...
viimeinen työpäivä oli ja meni. Periaattees oottelen innolla palkkaa, mutta ei oo mukava miettiä, että mitä tästä eteenpäin, ku töitä pitäs saada ja vaikeeta ku ei oo ammatillista koulutusta.