päivän :(

Back to häröily O

[q]ZaZa:
Huomen on ruotsin kuuntelut.... Tiistain enkku... Apua! Mä en tahdo!!!! Paniikki!
Mä en osaa mitään!!!
[/q]
Tänään kuuntelet vain ruotsinkielistä musiikkia ja katsot vain SFTn ohjelmia.
Huomenna kuuntelet vain englanninkielistä musiikkia ja katsot vain englanninkielistä ohjelmaa.

nimimerkillä:ruotsia harjoittelin kuuntelemalla Kent:iä, Saksaa Ramsteinilla ja Englantia Manic Street Preachersillä.. Ruotsi ja saksa meni aikas putkeen vaikken kauhean hyvä oikeasti olekkaan*joo*

Huomen on ruotsin kuuntelut.... Tiistain enkku... Apua! Mä en tahdo!!!! Paniikki!
Mä en osaa mitään!!!

just kun sain inspiraation pestä pyykkiä (näin tapahtuu ehkä kerran kolmessa viikossa), oli joku valopää varannut pesuhuoneen 16-20 ei sit ton pidempää pesuvuoroo...*dissaa*

Kuntastrategia*dissaa*
eiköhän toi kerro jo miten hauska päivä mulla on ollut*hmph* kiittelivät hyvistä näkökulmista.mm. .. teistä kunnanpäättäjistä kouvola on kaiketi kiva paikka asua ja yrittää, mutta kysykääpä opiskelijoilta ja nuorilta:no ei ole..mitäs pyysivät paikalle*hmph*

joutu lähtee kouluun 3tunnin yöunilla. ei oo reiluu!!!!!!!!!

Paska koneeni on nyt sitten hävittäny kaikki musiikit ja kuvat ja ties mitä muuta. Kuvia ei ainakaan saa takas, että kiitos vaan tälle konetta esittävälle romukasalle!! *kivatsulle**dissaa**piru**eiei**nyyh*

[q]LauraLine:
Paska koneeni on nyt sitten hävittäny kaikki musiikit ja kuvat ja ties mitä muuta. Kuvia ei ainakaan saa takas, että kiitos vaan tälle konetta esittävälle romukasalle!! *kivatsulle**dissaa**piru**eiei**nyyh*
[/q]

Kyllä ne takas saa datanpalautusohjelmalla, jos et ole konelle mitään uutta tallentanut. Soitteleppa tutulle nörtille ja tarjoa coca-colat

[q]jonttu-:
---
Cride:
Aamulla oli tarkotus ehtii farmakognosian luennolle, mutta eipä tietenkään....
Auton lukko oli jäässä ja siihen menikin sitten varmaan yli tunti, että sain haettua lukkosulaa, kaivettua auton aurausauton tekemästä lumikasasta ja ajettua tossa kauheessa kelissä Viikkiin. Eipä paljoa naurattanu!!!

---

Eiks bussilla olis päässyt vähän nopeammin?
[/q]

no ois varmaan mut täytyy toimia kuskin hommissa joka aamu...

[q]Sinza:
*nuha**uuh*
[/q]

oooooooo..... *sääli* Viina, terva ja sauna auttaa

[q]Simppu:
UNOHDIN mennä Ruotsin kuunteluun*poks*
Et meni sit suunnitelmat taas vähän uusiks.*uuh*
[/q]

No huh huh... Mahtoi olla aika jännän kauhee fiilis kun tajusit...

vittu että vituttaa nii vitusti!!!!! !*kivatsulle*

Kuuntelussa vehkeet jätti kylmäks kakkososion aikana*dissaa* Tunti siinä pähkäiltii kaikkee paskaa et pääs jatkaa*eiei*

[q]efo:
Kuuntelussa vehkeet jätti kylmäks kakkososion aikana*dissaa* Tunti siinä pähkäiltii kaikkee paskaa et pääs jatkaa*eiei*
[/q]
siinä espoonlanden lukio sulle
heh, sainki tästä päivän :) ..onneks en oo enää siellä!!!

Käsi on niin turvoksissa ja kipee liiallisesta hiiren käytöstä,auts.

[q]BuBu:
heh, sainki tästä päivän :) ..onneks en oo enää siellä!!!
[/q]
kiitti vaa*dissaa**nyyh*

väsyttävää....

Helvetti kun tekisin mitä vaan kunhan arkkua ei naulata kiinni!!!

Vittu naapurissa on iskuporakone täysillä käytössä.....!! *kivatsulle**grr*

keuhkoputken- ja poskiontelontulehdus...*nuha* ja vielä käsikin paskana!ei tämmöstä kestä*igor* vois sitä vikko helpomminki kuluu*kivatsulle*

[q]mayah:
Mun silmät ei tosiaan oo ihan kunnossa.
[/q]
Kai sä nyt jo oot vaihtanu sen ripsarin uuteen...*hymy*

Sekoilin matkalla lukioon, ostin maailman huonoimman ripsarin ja turhaan kaksi väripurkkia, joista toiseen vieläpä unohdin laittaa kaikki tarvittavat seokset ennen kuin iskin sen päähäni ja kaikien kruunaa vielä teinimäinen toppaliivi, joka kirvoitti etenkin poikaystävässä suuret naurut *grr**nauru*

O