päivän :(

Back to häröily O

[q]Sinza:
Aaargh! En sit saanu kurkkusalaattipurkkia auki *dissaa*, prkl!!!!! Tällasina hetkinä olis kyllä sille miehelle tarvetta...
[/q]

Kokeile änkee sen kannen ja purkin väliin (kestävä ja mieluiten tylsä) metalliveitsi. Siis silleen, että sinne purkkiin pääsee ilmaan. Niin sen pitäisi aueta näppärästi ihan naisenkin voimin. Tepsii mulla aina.

oli huono aamu..*uuh* ei mitään syytä, kuhan nyt vaan kiukutti kaikki.. Ja siinä sit vahingossa sain toisenkin huonolle tuulelle..tai ainakin suututettua..*uuh*

Joidenkin aioiden pitäisi vaan antaa olla, koskee vaan liikaa kaivaa ne esille Miksen mä ikinä opi sitä?

[q]Blinda:
---
Sinza:
Aaargh! En sit saanu kurkkusalaattipurkkia auki *dissaa*, prkl!!!!! Tällasina hetkinä olis kyllä sille miehelle tarvetta...
---
Kokeile änkee sen kannen ja purkin väliin (kestävä ja mieluiten tylsä) metalliveitsi. Siis silleen, että sinne purkkiin pääsee ilmaan. Niin sen pitäisi aueta näppärästi ihan naisenkin voimin. Tepsii mulla aina.
[/q]

Mulla oli kans tänään sama ongelma, paitsi maustekurkkusiipalepurkin kanssa (mullakin olis siis kait miehelle tarvetta *iloinen*); pistin sen vähäks aikaa kuuman hanan alle niin että se metalli pääs laajenemaan vähän, kuivasin pyyhkeellä, ja avot se aukes ihan helposti.

Meni kuuntelu kyllä aika perseelleen.
Just ja just kerkesin ees paikalle ku oli aamulla vieläki niin pirun huono olo.

[q]Lene:
---
sapeli:
---
Blinda:
---
Sinza:
---

---
Mulla oli kans tänään sama ongelma, paitsi maustekurkkusiipalepurkin kanssa (mullakin olis siis kait miehelle tarvetta *iloinen*); pistin sen vähäks aikaa kuuman hanan alle niin että se metalli pääs laajenemaan vähän, kuivasin pyyhkeellä, ja avot se aukes ihan helposti.

---

Kaikkein yksinkertaisinta on käyttää kumihanskoja.
[/q]

Koputelkaa vaikka jollain metallilla siihen kannen reunaan joka puolelta vähän aikaan nii se aukee melkeen ittestään. Ei tartte äheltää, bishepullotki aukee ilman avaajia tai lohjenneita kulmahampaita / stendareita tai kännyköitä.

[q]Lene:
Kaikkein yksinkertaisinta on käyttää kumihanskoja.
[/q]

Puhutaanhan me vielä purkkien avaamisesta?

Töihin lähtö parin tunnin päästä, ei vaan jaksais kiinnostaa

yleinen v*tutuspäivä... voisin vajota maan alle

Kahvin kanssa sekoilua osa 2:
Kaadoin ison kupin kahvia renttu deejiini valkoisella karvamatolle Ehkäpä pitäisi kaataa muutama kupillinen lisää niin tuosta saisi hyvinkin lehmäntaljan

maailman tylsin bussimatka helsingistä turkuun tänään... ainoasta matkaviihdykkeestä, eli mun mp3-soittimesta loppu ekan vartin aikana patterit vaikka aamulla vaihdoin uudet...

prkl..

Ollu jo muutaman päivän, päivän :( Jätkäkaveri sano miettivänsä tosissaan lähtevänsä Saloon töihin...ei siinä mitää, mutta kun mun on pakko jäädä tänne 280 kilsan päähän, koska koulu on viä kesken...se muuttais sinne ja todennäkösesti meillä menis poikki jossain vaihees, koska mä tiedän, että en pystyis oleen kauheen pitkään etäsuhteessa....*nyyh*

Piti herätä kesken makeitten unien en tykkää ja vielä hammaslääkäriin

Salmiakkikossukrapula...tuntuu kun ois päissään vieläkin *täh* Ääni edellee käheenä ja spudarin ees kaatusin semmosel muovituolil ni persettä pakottaa *känni**ding*

Eilisen juhlinnan jälkeinen olo

Erilleenmuutto

[q]devisss:
---
coolcat82:
Erilleenmuutto

---

samoin.
[/q]
Eipä viel tunnu...mut kun noi tavarat alkaa tost hupenee muualle ni sit potkasee varmaan pahastiki.

Karsee nuha... tot eritettä tulee ihan överisti flunssan ekoina päivinä..*nuha**justjoo*

[q]Dunez:
---
coolcat82:
---
devisss:
---
coolcat82:
Erilleenmuutto

---

samoin.

---

Eipä viel tunnu...mut kun noi tavarat alkaa tost hupenee muualle ni sit potkasee varmaan pahastiki.

---

Sit tuntuu.. ja sit ku huomaa olevansa yksin omine tavaroineen yhteisessä kodissa.
[/q]
Sanos muuta...me kun seurusteltiin jo yläasteel puoltoist vuotta ja nyt vuosien jälkee kaks vuotta ja sekin vielä että poitsu on mun ensirakkaus.....*nyyh**eiei*

Tuli käteen jännetuppitulehdus, on tosi kipee eikä pysty kunnolla kirjottaan

O