päivän :(

Back to häröily O

Vasta eilen sain tietooni :

R.I.P. Kaoru Kimura aka Betwixt & Between

Meni loputkin rahat bussilippuihin tällä viikolla kun oon ollu vuorossa täällä helvetin ruoholahdessa, ei täällä saa autoa minnekään :( :( :( :(

26 euroa työmatkoihin!

Miks pitää helvetti vieköön aina olla kehossa yks kipee finni. Edellinen ku lähtee ni seuraava tulee tilalle. Se on salettiin se sama, joka vaan vaihtaa paikkaa! Viimeks oli.. no, vittumainesessa paikassa ja nyt siirty niskaan just tohon kauluksen alle.

[q]innae:
Onneksi on Turvan pojat jotka näkee kameroillaan joka paikkaan.
[/q]

Vartijat pelastaa maailman

[q]misi:
Hirveä hammassärky... Huomenna pitäisi uskaltaa mennä lääkärille, mut nämä tarinat juurihoidoista yms ei asiaa helpota yhtään.. Olen nähnyt jo painajaisia viimeisen viikon hammaslääkärille menosta, joka yö.. *nyyh**eiei*
[/q]

Ei oo paha!

http://www.animated-teeth.com/root_canal/t1_root_canal.htm

Typerät asiakaspalvelijat!

Täällä yhdessä duunipaikassa on kahvila ihan respan yhteydessä, menin ostamaan kahvia ja kysyin paljonko maksaa. Rouva vastasi, että euron, jonka jälkeen laskin rahani ja totesin että minulla on 95 senttiä. Kysyin hymyillen, saanko viisi senttiä alea, vastaus oli tyly "Et." vilkaisevalla katsekontaktilla.

Kun miettii millaset katteet kahvissa on niin tuntuu aika nihkeältä, ettei viittä senttiä voida joustaa, varsinkin kun työskennellään tälleen kolmen metrin päässä toisistamme.

Menettivät muuten asiakkaan. Ikinä enää en kanna noin nihkeille ihmisille penniäkään rahojani, mielummin ostan kalliimmalta muualta :(

Vittu kouluu 8-16,en jaksais*eiei*

Rammstein-keikka Tallinnassa päättyi meikäläisen osalta siihen,että taju lähti (liekö keikan loistavuudesta johtuen), sälli herää puolen tunnin päästä ensiapuhuoneessa kun joku tyttö huutaa metrin päästä naamaa "TERE! KUI SIÄ JAKSAT? OLETKO SINA MIKKO?", siinä vaiheessa oli vielä WTF-tunne päällä. Noh, ensijärkytyksestä selvittyäni hokaan et tädit on laittaneet meikän tippaan ja puhuvat jotain verenpaineesta. Jatkossa ambulanssi tulee pihaan ja pääsen ilmaiseksi Itä-Tallinnan sairaalaan. Kyyti sinänsä oli aika mielenkiintoinen, vauhtia varmaan 100-120, ja äkkijarrutukset kuuluvat tyyliin. Sen jälkeen pääsen siihen ensiapukäytävälle pyörätuolissa, oottelemaan et joku täti tulee ja vie jonnekkin sermin taa tutkittavaksi.

Samalla katson livenä teho-osastoa viroksi, eli kuinka joku viiltää skalpellilla auki toisen vatsaa about 20 metrin päässä avoimien ovien luona, että se siitä steriiliydestä. Pitänee ihmetellä seuraavaksi kuinka maali on vähän lohkeillut katonrajasta,että saa sen näkymän pois silmistä. Pääsen vihdoin tutkittavaksi, ja kasa partaisia Svetlanoja alkaa mittailla paineita ja kyselemään jotain, tietysti viro-venäjä-sekoituksella, ja englannin taito on heillä suht. huono. Noh, 1½ tuntia siellä meni, niin antoivat luvan lähteä kotiin. Vielä kaiken huipuksi olin vetämässä takkia päälle, niin huomasin että kanyyli oli vieläkin paikallaan, joten näytin tuota heille...luultavimmin olisivat päästäneet hotelliin kanyylin kanssa....

Tuntunee,että turistikäynnit etelänaapurissamme jää väliin seuraavaksi kymmeneksi vuodeksi, sattuneesta syystä..

En tiiä kuuluuko tämä nyt tänne osastolle, mutta tuo kokonaisuudessaan oli mun "päivän :("

[q]Tontsis:
Ainakin mun annokseni soppaan on valmistettu näillä aineksilla:

---
<quotteja>
---

Kaksinaamaista paskanjauhamista. ...clip clip kälä kälä... jossa se saa myös pysyä!
[/q]

Eiköhän ois jo aiheellista perustaa tälle oma topikki vaik häröilyn puolelle? Pistäkää nimeksi vaikka "OH NOES! KISSAN KOHTALO & IHMISTEN JULMUUS *nyyh*"

[q]sapeli:
---
DominikH:
Sairauskertomus vain paranee kun eteenpäin menee*sars*: tänään tuli diagnoosi,et mulla on MS-tauti alussa. Way to go.*uuh*

---

Niille jotka ei tiedä mistä on kyse, täältä löytyy lisäinfoa:
http://www.mtv3.fi/poliklinikka/Hermoston_sairaudet.shtml/128827?MS-tauti

Otan osaa, mutta onneksi näyttää siltä että tuo ei ole niitä kaikkein pahimpia tauteja; laiha lohtu mutta huonomminkin olisi voinut käydä. Parempi laiha lohtu kuin ei lohtua ollenkaan?
[/q]

Thanks for teh support*piis*
Ite vain nähnyt muutamia MS-tauti-potilaita ja pelottaa asia, et itse pahimmassa mahdollisessa tapauksessa on tuossa tilassa.

Rakas vaihtoi vaatteet kurkkusalaatteihin...*uuh*

[q]Amma:
---
Karvinen:
.. jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona.

Yhdistettynä päivän o_O

Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo

---

Mitäpä tähän lisäis.
Vai pitäskö kenties nauraa, jos joku onnistuu niinkin pienellä autolla kuin Ka:lla tyrimään toisen auton?
Kehällä ois kyllä saanu olla ratsia...
[/q]
Tähän lisäämme vielä huomautuksen,et kuski on mitä ilmeisemmin saanut juuri kortin....ajokortti parikymppisenä moraalisaarnan kanssa=*piis*

[q]qini:
Tietokoneille voisi kehittää jonkun ajastimen. Sen tehtävä olisi pitää tietokone kiinni yöllä (eli silloin kun nukutaan). Tämä taas estäisi sen *kivatsulle**nyyh* hurinan, jota tietokone pitää ladatessaan kaikkia "tärkeitä ohjelmia". Tämä taas takaisi paremmat yö unet jokaiselle...
[/q]

Osta hiljaset osat koneeseen ni ei häiritse!

nimim. hiiri pöydän alla

[q]Rocca:
---
homppa:
.käy sääliksi ihan vitusti, eikä ite voi tehä asialle mitään kun se on jo liian myöhäistä :(

---

Tiedän tunteen, meni kanssa lapsuuden kaveri mut onneks ei mulle koittanu kaupitella... mut niiin se on ku innostuu liikaa ja sitten ollaanki jo mukana toiminnassa
[/q]

Remember kids, drugs are mostly harmless!

[q]Dorka:
Joskus kyllä huvittaa et ihmiset ei kaikesta huolimatta tunnu ymmärtävän näitä asioita ollenkaan.
[/q]

Niin minuakin.

Replyilenpä myöhemmin kun on yli kaks minuuttia aikaa.

[q]kilobitti:
---
Ana:Vituttaa suunnattomasti ilman mitään hyvää syytä.
---

Samoin.

---
Vituttaa myös se, ettei sinkkuna oikein keksi viikonloppuisin muuta tekemistä kuin baarissa istuskelu, johon palaa aina ihan liikaa rahaa.
---

Mun tekis enemmän ja enemmän mieli lopettaa koko touhu. Krapulatkin on pahempia kun ennen*hih*
[/q]

Aletaan Straightedgeilijöiksi!

Lumiukko suli... Tuo piirretty on tullut kattottua tuhottoman monena jouluna.

[q]innae:
---
Ana:
Typerät asiakaspalvelijat!

---

Aika monessa paikassa työntekijä joutuu maksamaan sen pohjan stemmauksen omasta rahastaan(tai tipeistä) ja näin ollen ei viitsi jaella noita "alennuksia". Ja en usko että olet ainoa joka pyytää noin pientä alennusta ja jos hän kaikille antaisi alennusta niin hänen oma palkkansa ropisisi hyvin sinne pohjaan.
[/q]

...ja monessa paikassa on vartijoille ilmaiset kahvit ja silloin tällöin pullaa sun muuta pientä. Lasketaanko työpaikkaruokalassa kenties keitettyjen ja myytyjen kahvikupillisten ero? Ja eikö kassa kuitenkin yleensä aina heitä muutamalla sentillä?

Kyse ei niinkään ollut siitä, että koin olevani jotenkin oikeutettu alennukseen vaan siitä, että alennus oli niin vähäpätöinen, että sen olisi saman tien voinut myöntää. Jos ei, niin ainakin ystävällisesti kertoa, ettei viitsi antaa alennusta, koska se lähtee omasta taskusta. Lähinnä se sävy, jolla "ei" esitettiin vailla minkäänlaista selitystä oli kommunikoitu tyyliin "Haista vittu, pummi."

Selkä on jumissa ku blondi liikenneympyrässä :(

[q]Nacu:
---
Ana-5000

Sovitaanks et jos ainoot replyt on pelkkää kyrpäilyä ja syyttelyä ilman et tiiät aiheesta kolmea lausetta enempää, ni JÄTÄ POSTAAMATTA. Henkilökohtasesti mä ainakin pidän sua tällä hetkellä aika idioottina, niin ku kaikkia muitakin jotka tohon kilpahuutoon osallistu.

---

Varmasti jätänkin, jos ainoat replyt asialliseen mielipiteeseeni ovat jatkossakin haistatteluja.
[/q]

http://koti.mbnet.fi/kurittu/what2.gif

O