päivän :(
Oon iha pipi :(
Tää päivä alkoi niin hyvin, että tulikin tiputtua sitten vähän korkeemmalta.
Auts, sattuu
Äääh jotenkin tuntuu et kaikki menee taas pieleen. Hirvee hedari taas alkamassa. :/
Onneks huomenna on jo tiistai, ja tänäänkin kello on jo noin paljon = tunti vielä, si nukkuun.
[q]Jimmyfi, 14.11.2006 12:27:
Kulti sano aamulla : Peli(wow) tai minä... :
[/q]
Oot tainnu sit pelata vähän liikaa.
mieli maassa. still.
Exä vähän säätänyt, eikä nyt oikeen vähääkään. Onneksi se on exä, mutta silti, kuinka mä oon joskus voinut olla niin tyhmä et tommosen idiootin juopon kanssa voinut edes kuvitella mitään? *toktok*
Onneks oon viisastunut edes vähäsen.
Töissä, ei kiinnosta, ei jaksa.
Yks tyyppi pääs taas pilaan ok-mieleni, tai oikeestaan mä annoin sen pilata. Plaah.
On niinku harvinaisen paha olla.
Äähh..
Ihan tyhmä juttu. Jokin vaan. Silti, huoh.
[q]Cjet, 27.8.2006 09:03:
Kiva herätä.. keuhkot vinkuu, hyvä että saa happea, ja ku yrittää yskiä auki nii tuntuu että rintaa vaa ahdistaa eikä saa hengitettyä.. Tähän kohtaan joku astman puhkeaminen ois ihan vitun lungi juttu. Mut sitähän ne on monta vuotta jo sanonu että "Lopeta röökin polttaminen"..
[/q]
:( Mulla ihan sama, tosin se johtuu kyllä ihan tästä:
Mukava savu. Siellä vasemmassa yläkulmassahan siis pitäisi olla ne 3 kerrostaloa, onko se nyt Aino minkälientie tms? Rupee jo pikkuhiljaa vituttamaan. Liuta kirosanojakin tähän perään vielä.
Rikkinäisen huulen lisäksi koko olo. On jo muutaman päivän ajan ollut sellainen olo, että kaikki ruoka yököttää, voin pahoin, heikottaa, on tuskanhikeä, olen koko ajan väsynyt.. Kai se on tää lääkekuuri. Tänään en enää toisia lääkkeitä ottanut, ja olo iltaa kohden miedosti parempi. Mutta silti, aika paha olo
Alkaa oleen niska ja hartiat jo niin jumissa, että sattuu päähän. Pian en varmaa enää pääse ees sängystä ylös. Vois varmaa mennä lääkärille.
En tiennyt et tää olis näin raskasta. Jotenki pikkuhiljaa alkaa vasta ihan _oikeasti_ tajuamaan, mihin täs ollaan menossa.
..But hey, that's just life...
:/
[q]Avernian, 23.1.2007 19:32:
Heh. Täällä samat.
lohduksi.
[/q]
Kiitos.
Huomenna si ehkä parempi päivä.
Kuulin yhen uutisen, jota olin kyl tavallaan ounastellut, mut silti se tuli ku salama kirkkaalta taivaalta tai jotain. Mä oon ihan helevetin järkyttynyt, enkä oikeen tiiä miten olisin. Mun pitäis olla iloinen toisen puolesta, mutta ei.. Emmätiiä.. Kai se tästä ajan saatossa, tai sitten ei.
Tosi ahdistavaa. Ja vielä reissun alla kuulee tällasta. No morjens.
Enks mä sanonu jo jossain aikasemmin että tuskin pääsen tänäänkään ajoissa kotiin? No, en päässytkään.
Pikakännit töiden jälkeen. Pääsin kahdelta ja kolmelta odotti kyyti kotiin. strongbow, crowmoor, 2 minttua ja 2 gintonikkia. Pääsin kotiin ja lopulta kömmittyä sänkyyn, olin siinä kolme sekuntia ja juoksin vessaan eikä tarvinu ees sormia työntää kurkkuun. Nyt jo naurattaa mut hyi helevetti. En tiennykkää et mul on noin heikko viinapää..
En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.