päivän :(
[q]Piiuzki:
äitin hautajaiset
ikävä
[/q]
Toi on kyllä aika kauhee paikka. Itsekin joutunu ton kokemaan. Koita vaan jaksaa*hali*
Mistä nämä päänsäryt tulevat?!? SATTUU!!*poks*
[q]e-will:
---
Rosah:
Päivät on kuin piikkilankaa ne murjoo mua, yöt kestä ikuisuuden.... tai jotain*uuh*
---
täähän alkaa jo kuulostaa SINKKULUUKKU-tavaralta
[/q]
noup... Ei vielä pitkään aikaa*joo*
Selkä taas paskana*grr*
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa.. nooh, tässä on nyt jotakuinkin 14h takana ja alkaa pikkuhiljaa ekat ahistukset iskemään ja savu-ukot kyttäävät mieleni solmuisilla poluilla.. päässä pyörii nyt vaan tyyliin "rööki-sitä-rööki-tätä-en-en-en-polta-tai-mitä-jos-sittenkin-yhden".. oon vasta lakon alkutaipaleella ja on näin pirun vaikeeta Pitäisköhän vaan olla kiusaamatta itseään ja painua pihalle henkosille.. vaikeeta :(
join calea-teetä. *poks**poks**poks**poks*
Koeviikko meneillään...maanantaina missasin jo yhdet, tänään myös...huomenna ois kahdet mihin pitäis päästä, mutta en taida sit olla menossa. Kipeenä kun kerpele ollaan: korvatulehdus, flunssa + kurkkukipu. Yöllä ei pystynyt nukkumaan kun korviin ja kurkkuun sattui niin paljon
Mutta olihan siitä toisaalta hyötyä, otin kameralla sitten kuvia kuvauskilpailuun kello 4 yöllä (lähinnä kyllä sen vuoksi että unohtaisin sen kivun, kun on jotain mielekästä tekemistä)
kiirekiirekiirekiirekiireKIIRE...
laiskottaalaiskottaaLAISKOTTAA!
[q]sakk303:
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa..
[/q]
Mulla ois kaks neuvoa (vaikken itse poltakaan enkä ole siis lopettanut) - 1) keksi toinen tapa millä voi rauhoittaa hermoja (vaikkapa purkka, pähkinät, hammastikun pureskelu, jne), ja 2) selvennä itsellesi miksi haluat lopettaa, ja muistuta itseäsi niistä syistä aina kun alkaa tekemään mieli.
arvatkaa ketä on kuumeessa...TAAS*grr*
kiva lähtee töihin ku ei oo oikeen varaa olla poiskaan
[q]sakk303:
jaa no mulla puskee vähän :( - oloa päälle kun päätin eilen yrittää aloittaa, toisen kerran eläessäni, röökilakkoa.. nooh, tässä on nyt jotakuinkin 14h takana ja alkaa pikkuhiljaa ekat ahistukset iskemään ja savu-ukot kyttäävät mieleni solmuisilla poluilla.. päässä pyörii nyt vaan tyyliin "rööki-sitä-rööki-tätä-en-en-en-polta-tai-mitä-jos-sittenkin-yhden".. oon vasta lakon alkutaipaleella ja on näin pirun vaikeeta Pitäisköhän vaan olla kiusaamatta itseään ja painua pihalle henkosille.. vaikeeta :(
[/q]
käy ostaa nikotiinipurkkaa tai muuta vastaavaa vieroitustuotetta ja opettele ensin tavasta eroon. Toi nikotiiniriippuvuus poistuu helposti sen jälkeen..
olisit huutanut sille vaksille päin naamaa ja antanu avokkaita sille infon lutkalle. Siis mä olisin tollasessa tilanteessa käynyt väkivaltaseks ja menettäny totaalisesti hermoni. Niin paljon toi vituttais
Näin unta, jossa mun pikku-veli puukotti mua isolla keittiöveitsellä äidin ja isän pyynnöstä.
[q]serotonot:
---
sakk303:
---
käy ostaa nikotiinipurkkaa tai muuta vastaavaa vieroitustuotetta ja opettele ensin tavasta eroon. Toi nikotiiniriippuvuus poistuu helposti sen jälkeen..
[/q]
joo, ihan samaa mieltä. itelläni ainakin röökinpoltto on melkein 90% tapariippuvuus
aika möllii kun on stressii
Pari kuukautta sitten puhuin ystäväni kanssa: Tässähän on vielä yli neljä kuukautta kirjoituksiin. Ehtii lukea hyvin...
Kaveri vain nyökkäili ja sanoi, että niinhän sitä luulisi.
Nyt katson kalenteria ja huomaan, että perkele, tässä on enää muutama viikko aikaa. Aloitan taas heti huomenna
maha kipeenä *oksentel*
Kaikki nyt ei mee taaskaan putkeen..
[q]Ana-5000:
---
Injektio:
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.
Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.
Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/
---
Kantsii googlettaa huolella noita ja tehä ebayhyn, huuto.net:iin ja muusikoiden.net:iin hakuja
[/q]
Eiköhän ne loju jonkun piriluukun nurkassa.
Mutta toivottavasti saat omasi takaisin.
toisessa silmässä on joku tulehduksen tapainen ja se, että ei ole vieläkään saanut nukuttua viikonlopun univelkoja pois, ja huomenna tulee lisää. Taas zombina töihin...