päivän :(

Back to häröily O

Tajusin, että mulle on valehdeltu todella pahasti jonkin aikaa taaksepäin...

*Huoh* Takas inttiin lomilta

Sisko joutu sairaalaan kun sen keuhkokuume paheni ja huomenna olis äidin synttärit. Kivat juhlafiilikset meidän perheessä

Miten nää perjantait on aina mul niiiin helvetin tylsii... ehkä sen takii ku kaikki kaverit on äijiens kaa ja jossai räkälöis dogaas ja ittee ei oikee noi räkälät niin paljo kiinnosta..... no onhan mul kowin rattosa perjantai kahen leffan ja kissan kans..

[q]ultramachine:

Koe meni ilmeisesti hyvin.
[/q]

Meni toudella hyvin...
No, aina ei voi voittaa.

Raahasin liian kauan liian raskasta olkalaukkua, nyt on hartia ja kylki kipeät - olin myös liian kauan liian kylmässä ulkoilmassa, ja vitutus on aika kova. Eikä oikein ehdi tekemään mitään mitä oli suunnitellut; päikkärit jää väliin (onneks on ediä), huonetta ei ehdi siivoamaan (mut mupsu ymmärtänee)... Mut, nyt ettei mene enempää aikaa tämän voivotteluun, pitää rynniä suihkun kautta hakemaan mupsu lomille

Pesäpallomaila olisi kova sana*hmph*Tarvitsisi osumaa*dissaa*

On se sitten niin kumma että yksi ainoa ystävä saa pilattua muuten niin lupaavan illan ylimielisellä ja loukkaavalla käytöksellä..

Unohdin mennä pitämään soittotunnit.

Särkee päätä ja heikottaa.
KUKA JUOTTI MULLE EILEN VIINAA?!

Illalla takas inttiin..

[q]äm:
Särkee päätä ja heikottaa.
KUKA JUOTTI MULLE EILEN VIINAA?!
[/q]

mulla oli eilen kanssa aika samantyyliset vibat. rommi + kalja krapula on mitä ihanin. oksentelin melkein koko päivän, ei pysynyt edes vesi sisällä. ainoo paikka missä kesti päänsäryn ja heikotuksen oli kylpyammeessa.

taas tuli todistettua että viinaa ei pidä juoda jos ei osaa.

Huomenna on TAAS maanantai...

[q]Samu*:
Kirottu roskaloska sää.
Sen vuoksi jäi pulkkamäet väliin vaikka niin olisi tehnyt mieli. Ärrr......
[/q]

Jep, meijänki tarkotus oli mennä vallottaa toi jättäri.. tarkotukseks taitaa jäädä :/

darra... ja toiset popittaa

Kuulin juttuja joita ihmiset on taas stooraillu musta.Jtn mitä en taaskaa oo menny tekeen.Nooh..Ehkä täs on se hyvä puoli,et joku voi vahingos luulla,et mullaki ois elämä.*dissaa*

Kolmella hyvällä ystävällä sydänsuruja

Yritän lohduttaa ja piristää kaikki tasapuolisesti,
mutta sekin on rankkaa...

Mutta juuri sitävartenhan ystävät ovat!!!

[q]Jää~*:
Kolmella hyvällä ystävällä sydänsuruja

Yritän lohduttaa ja piristää kaikki tasapuolisesti,
mutta sekin on rankkaa...

Mutta juuri sitävartenhan ystävät ovat!!!
[/q]

Oi että olisin tarvinnut tollasta ystävää itsekin, mulla oli sydänsuruja kolmen edestä..
Kyllä se palkitsee vielä jos jaksaa lohduttaa.

Ihmisten käytös eilisissä bileis vituttaa vieläkin, ja samoin tän päivän peli.. taisin seisoskella vain täyte pelaajana kentällä ja ei tuntunut kauhean kivalta. lisäksi meinasin rikkoa olkapääni... TAAS... ja siihen vielä päälle mun tuomasta lämmittelylevystä soitettiin tasan 1 biisi et kiitti vaa vitusti taas... eka pyydetään tuomaan konemusaa lämmittelyy varten ja sit sitä ei edes soiteta radiomusiikista ku fiilis melkeen nouseekin

Pitäs saada lisää vaatteita

O