päivän :(

Back to häröily O

Vieläki vähä kipeenä ja minut pakotetaan paikalliseen ryystämään halpaa kaljaa. Ei mee taas kyllä hyvin tällä tytöllä.

[q]Gnomex:
Ryyppään taas masennukseen ja suruun
[/q]

Tuli aika olo ku puhuin puhelimes yhenkaa.. saa mut aika hyvin surullisex mut saa myös iloseks jos vaan haluaa.. *täh*

Ilta täydellinen siihen saakka kunnes mutsi soitti et tuu kotti ku sil on heikko olo...*uuh* ni oli pakko lähtee sitten kesken hyvän kivan baari illanaikaa pois I want to go back there *sydän* housee kuuntelee ja ukkokin makaa sairaalassa PRKL mut onneks huomenna kotiutus

oisin voinu vähän pidempää nukkuu..

Tämä iltainen jännittää sen verran et saa nähä miten saan syötyy..

synttärit ja varmaan tylsin päivä kuukausiin

Uskollinen Jack Russel terrierini Ned kuoli tänään, 29.01.2005.

13v2kk oli Ned osa elämääni. Seurannu perhettä Australiasta asti Suomeen, aina ollu pirtee osa perhettä.

Joutui 2v sitten isomman koiran kovaan käsittelyyn ja oli aina siitä lähtien flegmaattinen ja vähän poissaoleva. Nyt sen aika koitti.

Ikävä tulee kyllä.

Nää kivut tekee elämästä aika helvettiä, särkylääkkeitä ei viitsi vedellä määräänsä enempää *uuh**nyyh*

[q]Piiuzki:
äitin hautajaiset
ikävä
[/q]

Varmasti todella ikävä asia. Otan osaa!*lohduttel*

[q]Cride:
Aamulla oli tarkotus ehtii farmakognosian luennolle, mutta eipä tietenkään....
Auton lukko oli jäässä ja siihen menikin sitten varmaan yli tunti, että sain haettua lukkosulaa, kaivettua auton aurausauton tekemästä lumikasasta ja ajettua tossa kauheessa kelissä Viikkiin. Eipä paljoa naurattanu!!!
[/q]

Eiks bussilla olis päässyt vähän nopeammin?

äitin hautajaiset
ikävä

Univelkaa ja unettomuutta... .*uuh* Muutenki paska viikonloppu!

Äikän mielipidekirjotuksesta tuli C. Ja mä kun luulin että se olisi mennyt hyvin

Kipeenä *nuha*....missasin sit kemian prelit...saapi nähdä sit

[q]martina:
inhottavaa huomata miten helposti joku pystyy mustamaalaamaan sut täysin. ja pistää viellä ensin luulemaan jotain sairasta itsestään ja muista...
eniten vituttaa että miten ihmset jotka tuntee mut, voi oikeesti vielä uskoa noita juttuja musta?

oksettaa oikeen huomata miten petollisia ihmiset on. sori et kusin aamumuroihinne.
[/q]

tervetuloa kerhoon... tota sattunu mullekkin. pistää kyllä vihaksi.

ku en oo kaveri ni en oo. tosi kiva hei.

[q]Astaroth:
---
Jutu:
Äikän mielipidekirjotuksesta tuli C. Ja mä kun luulin että se olisi mennyt hyvin

---

Mulle ei koskaan mennyt päähän, että mikä oikein porukalle on keskimääräisesti "hyvä" arvosana mistään aineesta. Otti kuuppaan meidän koulussa ne kermaperseet, jotka ruinas "Yhyy, pitkästä matskusta tuli vaan E, enkä edes lukenut ollenkaan..."

Mulla lähti pirtsakasti C:nä ja tuli A:na takaisin.

Nm. 3x Approbatur.
[/q]

No mulle toi C olis ihan missä muussa aineessa tosi hyvä, mutta kun toi äidinkieli aineena sattuu olemaan mun vahvin laji ja oon yleensä saanut kiitettäviä arvosanoja. Sen takia hieman harmittaa se C:n aine.

Sattuu! On se kiva kun selkä särkee niin perkeleesti, että hädin tuskin onnistui Buranan voimin vähän nukkumaan

Vieläkin

[q]Rosah:
Päivät on kuin piikkilankaa ne murjoo mua, yöt kestä ikuisuuden.... tai jotain*uuh*
[/q]

täähän alkaa jo kuulostaa SINKKULUUKKU-tavaralta

O