päivän :(
Mun päivä on menny vituiks.Kaikki ihan seinille..Ja suurimpana mainittakoon inssi...*Tappaa mielessään inssiukon*
Kirjat...johdatus kvantitatiiviseen analyysiin taloustieteissä.*eiei*
[q]Taika:
Kaikesta huolimatta flunssa taisi sittenkin iskeä muhun*nyyh*
[/q]
Mä yritän taistella vastaan. Viluttaa, kurkku on karhea jne. Hus pois paha flunssa-pöpö. *hätistel*
Kaikesta huolimatta flunssa taisi sittenkin iskeä muhun*nyyh*
[q]lostgone:
Pesäpallomaila olisi kova sana*hmph*Tarvitsisi osumaa*dissaa*
[/q]
Etkä tartte
loma loppuu kohta.. eikä unirytmi toimi vieläkään
[q]UnityF:
minä minä minä minä minä minä minä minä minä minä.
[/q]*lohduttel*
*uuh*+ =
*hmph*+ *hali**hali*=
*hihu*+*hali**sydän**hali*=*plur*
mun luokkakaverit*grr*
niin ärsyttäviä pilkun viilaajia ku olla ja osaa,ihan ku niillä ei olis omaa elämää*igor*
Luin tuossa topikkia : "New Camel Records Release Schedule" , enkä tajunnut juuri sanaakaan siitä, saatika ku kävin linkin kautta jossai kotisivuilla.. taino kahella.. sillee hienosti... prkl huono englanti
[q]Verottaja:
*grr**poks*
[/q]
Koe meni ilmeisesti hyvin.
Kun sydän on niin rikki, et tekee mieli vaan
Ja jossei sitä nii miksei *känni* Mutta kun ei voi kukaan lähteä mukaan... Paistaakoha se aurinko ees joskus...
[q]Kagetora:
Kun sydän on niin rikki, et tekee mieli vaan
Ja jossei sitä nii miksei *känni* Mutta kun ei voi kukaan lähteä mukaan... Paistaakoha se aurinko ees joskus...
[/q]
Mut ei se *känni* kannata purkaa, sit ei ookku aamulla isompi morkkis
Joo se alkoholi ei auta sydänsuruihin yhtään mitään.. *kokemuksen liian syvällä rintaäälnellä*
hajoo pää töissäääääääääääääääääääääääääääääääääääää*igor* kiinnosta olla prkl pätkääkää tääl nyt*dissaa*
kaverit soittelee Thaimaasta ja kehuvat mestaa ja kyselevät onko paljon pakkasta....
taidan mennä itse perässä...
..krapula tulee kohta..
Aina sitä saa kärsiä hauskasta illasta seuraavana päivänä *känni*
[q]climate:
äh, että pitikin eksyä anttilan DVD-osastolle ...nyt olen 4 uuden levyn "onnellinen" omistaja... leffojen suhteen joskus mopo karkaa käsistä
[/q]
hei, kohtalotoveri! mulle tosin tarttu anttilan dvd-osastolta tänään vaan kolme leffaa mukaan
Väsyttää niin helvetisti, ja oon duunissa.
Perkule. En pystykään suorittamaan kielikurssia, joten pitää kehittää jostain joku helppo viiden pisteen kurssi. = / Ja perkele sitten Suomessa joutuu vielä lisäksi käymään ne HY:n omat kielikurssit...
[q]climate:
äh, että pitikin eksyä anttilan DVD-osastolle ...nyt olen 4 uuden levyn "onnellinen" omistaja... leffojen suhteen joskus mopo karkaa käsistä
[/q]
eihän tuo voi olla mitenkään päivän :( Itselläkin välillä menee mopo käsistä leffojen suhteen, mutta kyllä se aina on =)