päivän :(

Back to häröily O

Tänää mennää hakee vikat tavarat kouvolan kämpästä :(
tulee ihan haikee fiilis tuli siel kuitenki äitinkaa vietettyy parhaat hetket
Mut elämä jatkuu..

kauheeta..mä oon ihastunu..toivottomasti..eikä se oo yhtään kivaa*nyyh*

[q]Displacer:
Pitäiskö sitä muka sitten tehdä jotain rästissä olevia koulujuttuja.
[/q]

Eeeei kannata, kerkeehä niit tehä myöhemminki !!*hih*

Elämä ei toimi.

Kevaan ensimmainen "Kiitos mutta ei kiitos"-tyyppinen vastaus tyohakemukseen...

Ja naita on odotettavissa jokunen kappale. Hajottaa jo valmiiksi.

flunssan oireet kestäny jo muutaman viikon ja alkaa päähajoo pelkkään lepoon. Haluis mennä reenaamaan mutta kun ei kipeänä oikein viitti.

Naiset. Tai ainakin yksi.

Seinät kaatuu päälle ja flunssa vaan pahenee.

Pahaa aavistamattomana, hyvillä mielin, kaikki tehtävät tehtynä marssin tänään yhden kurssin ensimmäisiin laskuharjoituksiin...

Alku meni vielä ihan hyvin - jakauduttiin ryhmiin, joissa osa kurssin tehtävistä on tarkoitus tehdä. Muutaman minuutin myöhässä paikalle saapui koko tietojenkäsittelytieteen laitoksen ärsyttävin, inhottavin, ällöttävin ja kaikin puolin epämiellyttävä tyyppi ja kuinka ollakaan - hänet sijoitettiin meidän ryhmäämme, koska meitä oli yksi vähemmän kuin muissa ryhmissä

Yleensä en haukkuisi ketään edes noin voimakkain sanoin, mutta tässä tapauksessa se lienee lähes oikeutettua... Kyseinen tyyppi on aiheuttanut laitoksella enemmänkin päänvaivaa häiritsevällä käytöksellään ja mm. sillä, että haisee järkyttävän pahalle metrien päähän. Jotain kertoo ehkä sekin, että monet eivät käy luennoilla, joissa tää tyyppi käy, vain hänen takiaan!

Taitaapa tuo kurssi jäädä kesken tällä kertaa. Onneksi kai saan tilalle vielä hyvällä tuurilla toisen kurssin, josta saa saman verran ovareita...

[q]CandyRaver:
kauheeta..mä oon ihastunu..toivottomasti..eikä se oo yhtään kivaa*nyyh*
[/q]

Mikä mikä, miksei se muka ois kivaa?

Suututan ihmiset.

Mun kärsivällisyyteni on tosi huono kun mun tilaamani jutut ei tule postista....ärsyttää jos vastapuoli ei voi lähettää sitä mistä minä oon maksanu vaan hannaa sitä itsellään ja lähettää silloin kuin kiinnostaa......*grr*

liian ajatuksis....*sääli*
eilen pistin melkein mikron palamaan vaik seisoin vieres...

jumitus maximus mitään ei meinaa saada aikaiseksi... aluks on ihan kiva tulla työpäivän jälkeen jotiin kun ei tarvitse tehdä mitään, mut muutaman tunnin päästä huomaa ettei mitään saakaan aikaiseksi. Nimim. 14.30 kotona tänään

Typerät sukulaiset jotka yrittävät kontrolloida mun elämää.
Huonot kaverit jotka ovat kaikki kadonneet johonkin eikä kukaan "ehdi" edes hengaileen.
Kaadoin kahvit vielä kaiken lisäksi päälleni.

On tylsää, menis vaan nukkumaan jos vaikka huomenna olis parempi päivä.

[q]Hyzenthlay:
jumitus maximus mitään ei meinaa saada aikaiseksi... aluks on ihan kiva tulla työpäivän jälkeen jotiin kun ei tarvitse tehdä mitään, mut muutaman tunnin päästä huomaa ettei mitään saakaan aikaiseksi. Nimim. 14.30 kotona tänään
[/q]

jos ei mitään tarvitse tehdä niin tarviiko sit mitään saada aikaseksi

eijei, kyl tekemistä riittäis, mut tarkotan että kun antaa itselleen luvan töiden jälkeen levätä "pari tuntia", niin pian huomaa että se pari tuntia onkin 12 tuntia

Edelleen kipeä... tentti alkaa parin tunnin päästä enkä oo lukenu tarpeeks ku ei pääkoppa toimi flunssan takia... Ja lisäks masentaa ja väsyttää ja oon surullinen. Et tällasta tänään.

Eräs kaveri on täysin muuttunut hengattuaan väärässä seurassa. Peli on luultavasti sen osalta menetetty ja tuskinpa on paluuta takaisin vanhaksi ihanaksi kaveriksi... *särkynytsydän*

[q]mayah:
Käsi on taas hurjan kipeä :(
[/q]

Join da club. Eilen tuli kannettua vaatekaappia, sohvaa, sänkyä ja kirjahyllyä uuteen kämppään. Sen jälkeen koitin kirjoitella gradun viimeisiä kappaleita valmiiksi, mutta hommasta ei tullut yksinkertaisesti mitään, kun ei jaksanut edes nostaa käsiään, puhumattakaan raivoisasta näppäimistön takomisesta.

O