päivän :(
Kuinkakohan moni on tuntenu ittensä tänää ylimasentuneeks?? Radiost tuli just et tää ois vuoden masentavin päivä!! (sano siihen viel et jonku ihme kaavan mukaan laskettuna) Ittellä on kyl ollu koko päiväin ihan saakelin ummehtunu olo*poks*
[q]((rejver)):
Radiost tuli just et tää ois vuoden masentavin päivä!! (sano siihen viel et jonku ihme kaavan mukaan laskettuna)
[/q]
Toi selittää hyvin paljon......
lähtö takas kasarmille muutaman tunnin päästä..
Ensimmäinen kokonainen päivä varttisatasen ikäisenä ja muisto eilisistä ahdistavista syntymäpäivistä jolloin vain kaksi kaveria muisti onnitella..
mä ajoin perjantaina kolarin!!! oli paska keli, stanan liukasta, paha mutka. auto lähti käsistä niin maan perkleesti, osu jakajaan ja bongahti siitä lujaa pois tieltä jonkun näköseen ojaan.
mun kultsi rakas nöpönenä ihanuus speedylleni tuli pipi, enkä pääse ajelee nyt muutamaan viikkoon...
oli viel niin ironista ku JUST ennen äksöniä sanoin kaverille, että vittu tääl on liukasta..
noh, onneks matkustajille ei käyny mitn.
odottelin lumi myräkässä aamulla tunnin dösää! prkl! ilmeisesti joku vuoro jäänyt ajamatta*dissaa*
Perkeles. Tunnen oloni natsiksi ja syystä. Vittu että tekee pahaa kun joutuu kerran elämässään olemaan kylmän laskelmoiva ja itsekäs ja siten aiheuttamaan vaivaa, harmia ja vitutusta toiselle rakkaalle ihmiselle.
[q]((rejver)):
Kuinkakohan moni on tuntenu ittensä tänää ylimasentuneeks?? Radiost tuli just et tää ois vuoden masentavin päivä!! (sano siihen viel et jonku ihme kaavan mukaan laskettuna) Ittellä on kyl ollu koko päiväin ihan saakelin ummehtunu olo*poks*
[/q]
Pitää paikkansa. Paskin päivä ikinä Jos tästä selvii ni huhuh.
näin unta että kultsi ois ollu vieres, heräsin ja se ei ollutkaan siinä
Flunssa iski.. taas.
eipä menny sit yks koe taaskaa läpi.. on se aika kumma juttu ku sain yhen sk kokeen pois ni heti tulee toinen tilalle..*nyyh* tätä menoo en kyl o valmistumas.. pitää viel mennä työharjotteluu nyt kaheks kuukaudex..ja sit enää 1 jakso armon aikaa saaha kaikki maailman jutut valmiiks.. saa nähä miten muijan käy..
v*tun Lahden sosiaali- ja terveysalan oppilaitos
..tosta kaverilta tullessa päätti autosta paukahtaa jarruputki poikki, oli kiva ajella semmoset 4-5km ilman jarruja, no oli käsijarru mutta eipä sillä pahemmin jarrutella.. Ja ei todellakaan olisi tällästä tarvinut tulla kun auto muutenkin nykii niinmaan perkeleesti että.. ja milläs nytten töihin?? alkaa jo vituttaa ku kaikki rahat mitä ikinä saan nii menee näihin p*skoihin/vanhoihin autoihin. Itseasiassa alkaa jo vähän jopa naurattaa *muhaha**muhaha**hahjust**grr**eiei**nyyh**kivatsulle**släp* Mut nyt unet ja sit ku herää nii miettimään millä TÖIHIN!
Päivät on kuin piikkilankaa ne murjoo mua, yöt kestä ikuisuuden.... tai jotain*uuh*
[q]Wert:
noh.. mistähän sitä alottais.. asensin sen, ohjelmat lakkaa toimimasta, edes winamp ei soinu loppuajasta, kone saammuu itsekseen ja sit kaiken huipuks en saa sitä pois.. joten ny lähtee sit wintoosa uusiks asennukseen puhtaalta pöydältä... ei muuten vituta muttaku että kaikki softat pitää asentaa ja siinä menee kivasti pari päivää..
en ainakaa enää koskaa asenna sitä enää...
edit: P4 2,8G amilo L 1G muistii, win xp
[/q]
Ei voi oikeasti edes ymmärtää noita ongelmia, mitä SP2 tuottaa muille. Kahteen omaan koneeseen sen olen asentanut (XP Pro + Home), täysin ongelmitta.
Koneina on NF7-S + Barton 2500+@3200+ + GF4Ti4200 sekä Amilo D7830.
Fudisjengi hajos. Joutuu alkaa metsästää uutta seuraa.
Pelaamani nettipelin serverit meni matalaksi lähes samantien kun pääsin pelaamaan...
Pitäiskö sitä muka sitten tehdä jotain rästissä olevia koulujuttuja.
megakuitti duunin jälkeen -> 3h päikkärit -> meni yöunet -> pelasin 04:30 asti -> olen nyt O_o
aina ei voi voittaa, eikä edes joka kerta.
sunnuntai - siivous. ku oon koko viikon vaan sotkenu, niin tänään sit taas mega siivous tiedossa (pyykkää, imuroida, tiskaa, maksaa laskut, silitää pyykit, pyyhkii pölyt, pestä wc, äänieristää ulko-ovi), et pääsee jälleen ens viikolla sotkee.
Kela. Taas.
*kivatsulle**dissaa**släp**grr*