päivän :(

Back to häröily O

[q]Dorka:
Ilmoittakaa siitä asunnonmyyjälle suoraan miten huonosti se hoitaa hommansa, ehkä toi kaatuu välittäjän omaan nilkkaan
[/q]

Ei voi vielä, koska me ollaan oikeasti kiinnostuneita tosta asunnosta, ja silloin on pakko pelata mukana. :( Jos asunto olisi ollut huonompi, olisin jo tässä vaiheessa kyllä antanut välittäjän kuulla kunniansa.

Maki Kolehmainen, oi miksi?oi miksi?*hmph*

[q]^hKt:
Tää vkloppu pitäis kärsiä kotona.
[/q]et ole menossa Kantriin tällä kertaa*vink*

Iltalehti tänään:

"Lähes 200 sikaa kuoli huonon hoidon vuoksi

Pohjanmaan Vöyrillä sijaitsevasta sikalasta on löytynyt kuolleena lähes 200 sikaa. Sikakuolemien syynä on eläinten huono hoito. Huonon hoidon taustalla on inhimillinen tragedia.

Eläimet löytyivät aiemmin tässä kuussa, kun teurastamo lähetti teurasauton noutamaan vöyriläistilan siat teurastettavaksi. Teurasauton kuljettaja löysi tilan eläinsuojasta kuolleita sikoja ja 14 vielä elossa olevaa eläintä.

- Sikalassa oli kasoittain kuolleita sikoja ja lattialla kymmeniä senttejä eläinten ulostetta. Raatojen seassa hoippui muutamia eläviä eläimiä, jotka piti lopettaa välittömästi niiden huonon kunnon vuoksi, kertoo tilalle hälytetty eläinlääkäri Pentti Kunnas..."

Mikähän mahto olla tämä hiton "inhimillinen tragedia"?! Perkeleen ihmiset.

Pankkiautomaatti nielas mun kortin kerpeleen muisti ei toiminu ja näppäilin väärän tunnuksen*hmph*

Individual:
Niinpä. Ihmisistä voi uskoa mitä vain. Niin paskapäitä ja tampioita olemme. Pullo on kyllä niin kaukana inhimillisestä tragediasta kuin vain olla ja voi. Hirteen vaan kaikki moiset ääliöt.

[q]lostgone:
---
et ole menossa Kantriin tällä kertaa*vink*
[/q]

En sentään. Kaljaa tekis kyllä ihan pirusti mieli, mutta mieluummin oon sitte ilman.

Kurja kuiva yskä... paskamaista kiskoa lääkkeitä kokoajan vain yskimisen vuoksi...

[q]
---
sts:
http://systeemisaato.fi/lk-julkula

---
Oli kyllä aika surullista luettavaa Täytyy toivoo et kaikki hänellä järjestyy.

Yksin kotona, tylsää..
Ja nyt vuorokausi vaihtu ja tuli "vuosipäivä" täyteen.. Jiihaa.
Miks pitää olla niin saatanan tyhmä ettei osaa arvostaa sitä mitä on, vaan aina haluu jotain lisää, jotain enemmän? Luulis et ois tähän ikään mennessä oppinu pitää kiinni siitä mitä eniten arvostaa. Mut ei näköjään.

[q]~caro~:
---
^hKt:
Flunssa iski.. taas.

---

sama homma
[/q]

Jeh, vittu

[q]UnityF:
-clips-
[/q]

imo ei tuo oo OT, kun kuitenkin tuollasen muistelu varmasti on aika :(

[q]Avernian:
---
Jää~*:
Oikea käsi on ollut jo monta tuntia puuduksissa ja
sitä vaan pistelee koko ajan

Ja pitää nukkua yksin

---

Liittyykö nuo toisiinsa?
[/q]

Kukaan ei oo vahtimassa etten nuku sen käden päällä
ja sit se voi puutua lisää Se on sit jo aika surullista :(

Oon ihan yksin kotona

Näin sitten unta juurikin siitä aiheesta minkä kaikkein hartaimmin tahtoisin unohtaa... *eiei**grr**nyyh*

Pahin mahdollinen alku tälle päivälle

http://systeemisaato.fi/lk-julkula

eilen oli sitten mun vuoro kaatua jäisellä jalkakäytävällä ja tän päivän :( on se, etten oo jaksanu koko päivänä (töiden jälkeen) tehdä yhtikäs mitään

Oikea käsi on ollut jo monta tuntia puuduksissa ja
sitä vaan pistelee koko ajan

Ja pitää nukkua yksin

[q]sts:
imo ei tuo oo OT, kun kuitenkin tuollasen muistelu varmasti on aika :(
[/q]

niih oon.. meni vähän pasmat sekaisin.. laitoin soimaan klassista et saan vähän rauhaa pääkoppaa.

np. Beethoven - Moonlight Sonata (Full Length)

Eile murtu sit 2 rystystä ja ny kipsi kädes ja saikkuu 3vk ei mukavata.

O