päivän :(

Back to häröily O

YKSI ilta YKSIN kotona aikoihin ja tuntuu et kuolen. Pitäs muuttaa vissiin kimppan jonku kaa.

flunssa iski. taas.. pää hajoo ja nenä vuotaa. ei kiva

pikkusen kipee ja heikko olo vielä...

Tulossa kai taas kipeeks. No, tulis nyt nopeeta ja kunnolla.

väsytä/harmittaa mutta jaksaa jaksaa jaksaa...toivottavasti

maanantai ja pitkä duunipäivä iltaan asti >:( ja jäi vähän nihkee fiilis eilen tuttavan kanssa pidetystä puhelinkeskustelusta, jota ei olisi tarvinnut käydä ollenkaan

onneksi on enää huominen iltavuoro, niin sitten saa olla koko loppuviikon kännissä

tää on ihan liian väärin, yritän lähettää koneelta kuvia sähköpostiini, kaikki sujuu hyvin siihen asti ku pitäis lähettää ne kuvat... mä en nään missään lähetä/valmis näppäintä.... siin sit ihmetellää "mitenköhän tästä eteenpäin, jos ei oo sitä lähetä painiketta missää niin mitäköhän mä teen. . . *hmph*" just joo. . . e sit lähetetä

Asunnonvälittäjät! Niiden toimenkuvaan varmaan kuuluu se, että niitä opetetaan vedättämään asiakkaitaan niin paljon kuin kykenevät.

Ollaan yhdestä asunnosta tässä käyty tarjouskauppaa, ja kohtelu on ollut ihan älytöntä. Välittäjä yrittää vähättelemällä ja haukkumalla pelotella meitä nostamaan tarjousta - ollaan kuulemma niin nuoria ja kokemattomia, että ei tajuta, ettei näin alhaisia tarjouksia saa esittää. Välittäjä kieltäytyi ensin viemästä koko tarjousta, vaikka se on juuri välittäjän tehtävä. Sitten se kielsi laittamasta tarjoukseen takarajaa, koska muuten "myyjä kuulemma suuttuu". Ilmeisesti se välittäjä laskee sen varaan, että me ollaan niin nuoria ja tyhmiä, että se voi vedättää ihan miten päin vaan.

Itse asiassa tästä alkaa kohta tulla melkein hauskaa, kun voi seurata, minkälaista showta kiinteistövälittäjä seuraavalla kerralla vetää.

Auto ei menny katsastuksesta läpi; oikeenpuolimmainen eturenkaan alapallonivel on löysä

[q]homppa:
mun ex-paras kamu soitti äskön ja koitti myydä mulle piriä ja essoja ja se kuulosti siltä kuin se ois ite kuosannu koko viikon...niin se varmaan olikin ja koko edellisvuoden....käy sääliksi ihan vitusti, eikä ite voi tehä asialle mitään kun se on jo liian myöhäistä :(
[/q]

ei koskaan saa sanoa, että on liian myöhäistä... vaikka sit ois ex-parhaastakamusta kyse.
tosin se on sit eri asia otetaanko sitä apua vastaan ja paljonko sitä tarvitaan.
mut harvemmin on liian myöhäistä.. ei ainakaan niin kauan kuin henki vähänkin pihisee ja elvytystaidot riittää.

-ylimmäinenpääuhuunantaja

[q]vaavu:
-----8<-----
[/q]
UNELMAKÄMPPÄ!

[q]homppa:
.käy sääliksi ihan vitusti, eikä ite voi tehä asialle mitään kun se on jo liian myöhäistä :(
[/q]

Tiedän tunteen, meni kanssa lapsuuden kaveri mut onneks ei mulle koittanu kaupitella... mut niiin se on ku innostuu liikaa ja sitten ollaanki jo mukana toiminnassa

Ulkona sataa lunta...taas talvi!*poks*..meinasin kaatua ainaskin kolme kertaa...*grr*...yksin töissä,kiirettä pitää*hmph*

Kyl nyt sapettaa Espoon virkaintoilevat poliisisedät. Sakot rapsahti 7:37, koska auto oli vain 4 metrin päässä suojatiestä (tosin silmällä katottuna 5 metrii olis ollu etäisyys). Onneksi jopa poliisi osaa pilkkuu viirata oikein huolella ja keskittyä olennaiseen.

Tyttärellä vatsatauti, koko kämppä haisee oksennukselle ja ripulille*eiei**poks* ja nukuttu on pätkissä joku kolmisen tuntia*poks**grr*

Motivaatio 0, tai vähän alle. No, olen mä sentään saanut elukat ruokittua. Kai sitäkin voi pitää jonkinasteisena saavutuksena. Mutta muu hyödyllinen tekeminen taitaa jäädä haaveeksi

[q]hemuz-:
Kiva muuttosää..
[/q]

kiitä luojaa, ettei ole loskaräntäpaskakeli ;)

ps. ne jotka laittaa sään syyksi "päivän :(":lle niin miettikääs.. it could have been worse ;)

Tänään taas huomasin et mulla on kaikki asiat ihan päin ******* rahaa ei oo eikä näköjään oo tulossakaan, laskut maksamatta, koulujutut kusee jne jne... tällä menolla mulla ei oo kohta ees kattoo pään päällä!
kattoo nyt pystynko ottaa itteeni niskasta kii ja tehä asioille jotain*hmph*
surkee akka minäkin*taputapu*

onneks on rahaa, että saa syödäkseen ja katon pään päälle.. mut ihmissuhde asiat on ollu niin jä näin vähän pidemmän aikaa jo

kaks tuntia sängyssä pyörimistä ja pitäs mennä kasiin kouluun.. päässä pyörii tuhat asiaa ja mitä enemmän niitä kelaa, sitä enemmän rupee *tuttaan. ei vaan jaksanu enää.. piti tulla koneelle irkkaan ja notkumaan klubbariin

O