päivän :(

Back to häröily O

[q]sativa, 11.2.2010 20:57:
---
Freja, 8.2.2010 15:42:
alle kuukauden käytössä olleet farkut ovat jo löysät eivätkä istu kunnolla.

Vittu just ostin ne! Mul ei ois oikeen rahaa laittaa 80e tost noi vaa jälleen uusiin farkkuihin joissa tuntisin oloni hyväksi.

Oon vittu lörppähousu sitten ainakin seuraavan kuukauden.

---

Onko sulla ompelukone? Ite oon kova kaventeleen housuja, tosin aina on pieni riski että haarukkaan muodostuu niin kutsuttu 'camel toe', mutta useimmiten selviää ilman.
[/q]

Ei, ja oon iha hemmetin käsi käsitöissä (*nauru* hauskasti sanottu eheee).. No, onneks ny ollu kylmät säät ni o voinu pitää paksui trikoohousui alla ni helpottanu vähä :D

[q]iriil, 27.9.2005 17:06:
RATTIJUOPOT SAIS AMPUA!!!!
[/q]

Mä oon niin sun kanssa samaa mieltä. Kiitän jotain korkeampaa voimaa että miekkoseni on hengissä *sydän*

Yhtäkkiä vaan katos kaikki voimat. Hengitys on raskasta, päähän sattuu, oksettaa eikä ruokakaan todella maistu. Tiedän, etten oo kipee, mut aika äkkiä tää olotila iski. En tiedä pitäskö vaan jäädä kotiin makaamaan, vai ehkä lähteä ulos hieman raittiiseen ilmaan istuskelemaan, kumpi ny si parempi oliskaan.

Mun pillerilaatta tippunu lompakosta. Kiva juttu, missä lie on.
Mitähä muuta mun lompakko tiputtelee? Nngh.

Heti tuli nii ikävä systeriä :/
Toivottavasti se tulis yllärivisiitille tänne tammikuussa.

Pää ollut hieman kipeä, ja suunnitelmiakin on mennyt tänään uusiksi, mutta onneks nyt alkaa näyttään jo paremmalta.

[q]Jutu, 15.3.2009 16:06:
---
Freja, 14.3.2009 17:01:
Mutku oon vihdoin löytäny itelleni täydellisen aamupalan - kaurapuuron! Joten ärsyttää ehkä ihan hemmetisti että oonkin sit just sille allerginen. :( No, toisaalta, ilman tätä täydellisen aamupalan löytämistä en ois löytäny tätä allergiaakaan.

---

Pakko kysyä, että kuinka paljon sä syöt tota kaurapuuroa? Itellä tuli kauhee ihottuma kun aloin syömään kaurapuuroa aamupalaksi ja lounaaksi. Sitten lopetin, ja nyt ei tuu mitään oireita kun ei älyttömästi syö.
[/q]

Kerran päivässä, aamulla, desi hiutaleita ja 2,5 desiä vettä. Mul o töis ollu ny vähä rankempaa ja oon ennenkin saanut stressi-ihottumaa, ja aattelin et se johtuis siitä. Alotin noin 1,5 vkoa sitten kaurapuuron syömisen, ja sunnuntaina ilmestyi ihottumaa. Näytän iha siltä ku mul ois joku vesirokko.
Eka piti koklaa viikonloppuna olla syömättä puuroa, mut si aattelin et ressikin lievittyy viikonloppusin - eli kokeilen sitten kaurapuurotonta aamupalaa huomisesta lähtien, josko näpyt katoais.

"liittymänne saldo ajalta 4.3 - 21.3 on 172e."

mihinkäs se paha olo menisi. tänään vielä 10 tuntia töitä En jaksa ees mennä julkisilla, tilasin taksin. Vituttaa ja hajottaa ja ahdistaa. Mahtaa tulla kiva päivä tänään joo. Ja pitkä. "Jee".

Laitoin äipälle äsken sähköpostia. Tuli vähä surullinen olo.

Kuulin äsken ihan kamalan uutisen.

[q]REivaaja, 16.3.2009 15:43:
---
Freja, 14.3.2009 13:41:
---
WiljamiDzay, 14.3.2009 13:39:
Niin ku tämä?

---

Niin ku kaura-allergia.

---

Ai oikeen kaura-allergia?
[/q]

iha kaura-allergia joo! :D

[q]domi, 16.3.2009 20:20:
---
Freja, 16.3.2009 20:07:
---
astaroth, 16.3.2009 15:53:
---
Niin ku kaura-allergia.

---

siis ihan vaan kaura-allergia?

---

Joo, kaura-allergia!

---

Luulen että jutussa taitaa olla kyse kaura-allergiasta....
[/q]

Siis anteeks mitä? :O

[q]domi, 16.3.2009 20:31:
---
Freja, 16.3.2009 20:28:
---
domi, 16.3.2009 20:20:
---
Freja, 16.3.2009 20:07:
---
astaroth, 16.3.2009 15:53:
---
Niin ku kaura-allergia.

---

siis ihan vaan kaura-allergia?

---

Joo, kaura-allergia!

---

Luulen että jutussa taitaa olla kyse kaura-allergiasta....

---

Siis anteeks mitä? :O

---

No niin niin, siis kaura-allergia! Vähän aikaa kesti mut sit tajusin aikasemmista postauksista et siitähän täs on kyse.
[/q]

Välähdykset <3

Vaasan Sport meni ja hävis :( it was so close! Ny si jännätään lauantaita. Vieraspeli ei oo helppo :[

Äiti ja iskä muutti joulun alla Hämeenlinnaan, ja 23.12 jouduttiin poraamaan viimeiset taulut seinään ettei sitten tarvitsisi enää hötkyillä. Sitä ennen remppaääniä oli kuulunut viikonloppuisin ja pyhinä, koska he asuivat silloin vielä Vaasassa. Ihan asianmukaiset laput oli laitettu kaikkialle että "pahoittelemme häiriöitä" jne, mutta tuolloin 23.pvä alakerran mummo sitten tuli soittamaan ovikelloa ja valitti kun "adventtinakin ootte poraanneet, aiotteko joulunakin porata, jos niin teette niin me menemme hotelliin!" yms yms yms, johon äiti pahoitteli tietenkin, mutta eihän niille muuton ja remontin aiheuttamille äänille mitään voi mutta että Jouluna eivät poraa! Kaikki työt kuitenkin tehty aina silloin kuin taloyhtiön säännöt sen sallivat.

Noh, aina kun olin sitten kylässä ja joku porasi, niin naureskeltiin että koskakohan alakerran mummo tulee valittaan et hirvee möykkä vaikkei se meiltä kuulunutkaan. Poraus- tai vasarointiääniä kun ei siinä talossa yksinkertaisesti voi paikallistaa.

Tänään sitten äitin kanssa soittelin ja se oli ihan masentunut. Toissayönä joku oli tiputtanut heidän postiluukusta nimettömän lapun, että "puoli vuotta poraamista on jo liikaa" tms. He siis viimeksi jouluaaton aattona porasivat, tai tekivät mitään remonttihommia. Äiti oli sitten laittanut rappuun lapun että "sinä joka lähettelet keskellä yötä allekirjoittamattomia lappuja postiluukustamme, porasimme viimeksi 23.12. talossa asuu muitakin jotka voivat ehkä porata. On se kumma että remontista ei saisi kuulua ääniä! etunimi sukunimi asunnon nro" tai jotain tuohon suuntaan.

Ens viikolla on yhtiökokous, ja äippä aikoo ottaa asian esille. Kyllähän se puhelimessa naureskeli, mutta äänestä kuului silti hieman surua. Ne tykkää niin paljon tuosta kaupungista ja asunnosta, ja hyvillä mielin muuttivat pois vaasalaisten keskeltä, niin sitten talossa tapahtuu tuollaista :( Tuli itelle hirveen surullinen mieli, ja mietin paljon että toivottavasti ne ei nyt tunne syyllisyyttä siitä että viime vuonna porailivat. No tuskin tuntevat, mutta silti mulla on hirveen paha mieli tuollaisesta käytöksestä mitä heidän taloyhtiöstään löytyy.

Joskus oli heidän joku tuttunsa kirjoittanutkin samantyylisestä asiasta Hämeenlinnan johkin lehteen, että ihan kuin vanhukset eivät kestäisi sitä ajatusta, että heidän taloyhtiöönsä muuttaa uusia ihmisiä. ihmiset, jotka ovat pitkään asuneet samassa talossa, eivät hyväksy uusia asukkaita "yhteisöönsä". Missä on se hyvä henki ja iloisuus, ja uusien asukkaiden toivottaminen tervetulleiksi?

Mä oikeestaan oon enemmän raivona kuin surullinen tuosta asiasta. Äippä on ollut jo yhteydessä isännöitsijäänkin, ja isännöitsijä on sanonut että ottavat rauhallisesti ja pahoitellut asiaa. Toivottavasti asia saadaan ratkaistua ja rouva alakerran mummoämmä lopettaisi heidän piinaamisensa. He tulivat elämään rauhallista elämää, nauttimaan eläkepäivistään kaupunkiin, mistä pitävät. He eivät ole kenenkään vihollisia, ja he halusivat vain asunnon valmistuvan jouluksi, että kaikilla olisi mukava siellä sitten viettää juhlapyhät.

Ja nyt siitä on tullu tollanen piina. :(

Sekavaa tekstiä, mut risoo vaan niin paljon tollanen toiminta, ettei saisi remontoida, ja jos joku remontoi niin se olisi heidän syy vaikkeivat ole poraan koskeneetkaan lähes puoleen vuoteen.

ON SE NY VITTU KUMMA. Mistä tollasia tumpeloita sikiää? Ja miks semmonen asuu just mun äitin ja isin alakerrassa?

Työmarkkinoita vallitsee ulkoistus. Se on surullista. Mistään enää oikee löydä normiduunia vailla ulkoistuspalvelua.

Tuli viel yks keissi tänään vastaan, missä mun yks hyvä asiakas on ulkoistettu, ja sen harmituksen huomaa ja tuli itellekin niin paha mieli kun miettii paljonko sekin henkilö on tehnyt entisen firmansa eteen duunia, ja kuinka kauan.

Korvaa särkee välillä Jos ny meinaa tulla korvatulehus, ni TULIS SIT HETI eikä viikon päästä

[q]sapeli, 16.5.2009 18:13:
No pöh.
[/q]

Älä muuta viserrä :( hmph!

En meinaa millään saada unirytmiä kääntymään takaisin yövuorojen jälkeen :/ Yleensä kääntyy varsin helposti ja nyt ärsyttää, kun kymmenen päivän työputken jälkeen hyvin ansaitut viis vapaata näyttäis menevän kokonaan pelkkään rytminkääntöön.

O