päivän :(

Back to häröily O

Enpä osaa oikein pukea sanoiks. Mut ei oo kivaa. Ja ei, en halua puhua siitä.

vittu tota "biisiä" joka alkaa soimaan kun hiiri menee vahingossa ton mainoksen päälle oon joutunut keskeyttämään tän yhden setin kuuntelun varmaan 100 kertaa pois tollaset.

Tää on taas niitä päiviä jotka ois voinu suosiolla jättää väliin *grr**uuh* Taas rupeaa se ahdistava turtumus iskemään päälle, pian sitä ei varmaan taas jaksa välittää mistään tai kenestäkään..

[q]Hyzenthlay:
vittu tota "biisiä" joka alkaa soimaan kun hiiri menee vahingossa ton mainoksen päälle oon joutunut keskeyttämään tän yhden setin kuuntelun varmaan 100 kertaa pois tollaset.
[/q]

Minkä mainoksen päälle? Kokeilin kaikkia, eikä mistään kuulu mitään?

Oli kivaa aamulla herätä 10 yli 9 kun oli nukkunut n.10min, siihen kun sähkömittarinlukijamamma painoi tuota ovikelloa eikä siitä hellittänyt ennen kuin avasi.
Taidanpa laittaa hieman asiakaspalautetta Helsingin Energialle, koska olisi ihan mukavaa että huomioitaisiin jollain tapaa yötyöläisiäkin.

Menneisyys riesana ja tulevaisuus hukassa. Onko sitä ees?
Loppuis tää jo..

[q]sapeli:
Enpä osaa oikein pukea sanoiks. Mut ei oo kivaa. Ja ei, en halua puhua siitä.
[/q]

*super**hali* samma här... huoh... perustetaan kerho.

Vanhat haavat jotka tuntuu tulehtuvan yhä uudelleen ja uudelleen...

Onkohan mun *sydän* enää koskaan ehjä...

Ipodi sekoilee, en kestä elämää ilman musiikkia...

"Osaan sanoa kymmenellä kielellä kiitos,
osaan hyvää uutta vuotta toivottaa.
Mutta aamuöisin loistavaa tähteä en kiinni saa.

Saatan kohtaa vaikeudet silmästä silmään,
saatan olla hiljaa jos niin vaaditaan.
Saatan seppeleen mä laskea ja lähteä jatkamaan.

Rakkaus on kuollut, elämän virtaan.
Pelasta mut, jos se sopii sinun pirtaan,
pelasta mut.

Voisin kulkee väsymättä maailman ääriin,
voisin tulla takaisin ja hengähtää.
Mutta sinä kun oot mennyt, ei henkeäkään mulle jää.

Maailman tuuliin mä menetin rakkaan.
Pelasta mut, jos se käy sun almanakkaan,
pelasta mut.

Heikosti tajuan mä elämisen taikaa.
Pelasta minut, jos sinulla on aikaa,
pelasta mut."

oon niin väsynyt et ohoijaa

Mupsu on sairaalassa Paha kuume, mut ei kait mitään yltiövaarallista, onneks... Ikävä kun se on vielä niin kaukana eikä ehkä pääse paljon ansaituille ekoille lomillekaan... *super**uuh*

Neljänä edellisenä yönä unta 3-4h kunakin. Tämä yö mukaanlukien. Mikä ihme siinä on, että puolenyön aikaan väsytti hurjasti, nukuin 3h ja nyt en saa nukuttua? Kaiken järjen mukaan pitäisi väsyttää... No, eiköhän se väsymys tule siinä vaiheessa, kun pitäisi lähteä kouluun

Tähän mennessä eka opiskeluviikko ollut yhtä tuskaa tämän väsymyksen takia.

Meni kakkoskoneen linux instaus uusiksi, kun valitsin vahingossa taas väärän bootloaderin
Ei voi ymmärtää, miksi nuo ei suostu käynnistymään muuta kuin Lilolla

[q]S-T:
Neljänä edellisenä yönä unta 3-4h kunakin. Tämä yö mukaanlukien. Mikä ihme siinä on, että puolenyön aikaan väsytti hurjasti, nukuin 3h ja nyt en saa nukuttua? Kaiken järjen mukaan pitäisi väsyttää... No, eiköhän se väsymys tule siinä vaiheessa, kun pitäisi lähteä kouluun

Tähän mennessä eka opiskeluviikko ollut yhtä tuskaa tämän väsymyksen takia.
[/q]

Mikä siinä on ettei voi tyytyä parin tunnin päikkäreihin duunin jälkeen, vaan pitää homeperseillä koko ilta pää tyynyssä ja pilata yöunet....whyyyyyyy? nyt olo on erittäin O_o

[q]Epailija:
Sanotaan se Amma yhdessä. Naiset!
[/q]
*släp* Eiku paitsi että ihan sama, kun enhän mä tainnukaan olla nainen.

eilinen vatsatauti oli kyl karmaiseva kokemus...
tänäänkin vielä heikko olo... rääh.. en suosittele ees pikadieettinä...

-avuttomansurkeauhuu

Löysin niiiiiiin hienon canadian takin ... se oli upee, mutta sitten katoin hintaa (445) ja tajusin ettei mulla oo varaa ostaa sitä

Projektitoiminnan perusteet... onneksi sentään ollaan mikroluokassa että voi istua täällä

Tylsää töissä....
Jos kerran on päässyt töihin ni olis mukavaa myös että olis jotain tekemistäkin

O