päivän :(
Nukuin puol yhteen. Taas koko päivä menny "hukkaan".*haukottel*
Silmätulehdus
napero oksentanut koko päivän.. *yrps*
ei kiva... ei kiva...
-oksuvahtiuhuu
Tarttis kuulemma huone siivota. Ei oikein nappais
sunnuntai
tää on ihan perseestä. . . jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona. vittuku mutsin piti mennä siirtää se mun auto takasi siihen omalle paikalle (naapurin auton viereen) . . .*grr*
Paha olo.. eikä ees johdu siit et olis krapula.. *täh* mikäköhän mua vaivaa...*täh*
[q]Karvinen:
tää on ihan perseestä. . . jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona. vittuku mutsin piti mennä siirtää se mun auto takasi siihen omalle paikalle (naapurin auton viereen) . . .*grr*
[/q]
Ja tällaiset ihmiset ärsyttävät hyvin paljon minua.
Nimim. Kivaa lähtee duunista yöllä kun peilit on ajettu/vedettyä ihan vituilleen, sillai ettei ne ole enään kunnolla kiinni, kivat naarmut ja pieniä kolhuja.
Jos jotain autoa kolhit niin kyllä siitä on syytä vastuu ottaa.*kivatsulle*
kuulin just että pitäis kirjottaa 400 sanan saksan aine huomisaamuks
[q]Karvinen:
.. jäin kii eile illalla siitä ku törmäsin naapurin autoon keskiviikkona.
Yhdistettynä päivän o_O
Karvinen:
raiskasin viime yönä mun autoo, forda ca:ta, painelin menee kehä 3:lla 160kybää. . . auto lauloki sen mukaan jo, vähä sai pelkää millo se hajoo
[/q]
Mitäpä tähän lisäis.
Vai pitäskö kenties nauraa, jos joku onnistuu niinkin pienellä autolla kuin Ka:lla tyrimään toisen auton?
Kehällä ois kyllä saanu olla ratsia...
se kun ei osaa pukea ajatuksiaan sanoiksi
Maanantai ja 10 tunnin työpäivä*igor*
Noni nyt rupes taas vituttamaa...Aamul ei olis jaksanu herätä, pakkohan sitä oli kouluu tulla! Tulin tunnille, aattelin kattoo leffan, ku ei ollut muutakaan tekemistä! Asentelin eka ohjelmat, laitoin leffan, asensin pari ohjelmaa lisää, piti käynnistää kone uusiks, ohjelmat mitkä olin asentanu oli poistunu, voi perse! Päivä on muutenki menny päin jotain! Onneks on sentää klubitus, missä jaksaa aina kuluttaa aikaa....
Eilen aloin kaivata kovasti vanhaa ystävää, ja kestää vielä pitkään ennenkun voin asiasta hänelle sanoa. Ja tuskin sekään muuttaa mennettä.
"Though I'd die to know you loved me, I'm all alone, isn't someone missing me? And if I bleed, I'll bleed, knowing you don't care. And if I sleep just to dream of you, and wake without you there, isn't something missing? isn't someone missing me.."
Näitä päiviä ku tuntuu et on ihan vitun tyhmä.... Et on toiminu tyhmästi ja sanonu kaikkea tyhmästi ja ties mitä. Pääkin niin sekasin etten tiedä mitä tässä enää pitäs tehdä...
[q]Amma:
Mitäpä tähän lisäis.
Vai pitäskö kenties nauraa, jos joku onnistuu niinkin pienellä autolla kuin Ka:lla tyrimään toisen auton?
Kehällä ois kyllä saanu olla ratsia...
[/q]
Sanotaan se Amma yhdessä. Naiset!
Sun pitäisi suhailla enemmän Suomen teillä ja näyttää tämmöisille tapauksille mallia. ^^
organisaatiot jotka eivät osaa informoida. Työpäivä venähti taas pitkäksi q huomasi, mitä kaikkea kiireellistä oli lisätty jälkikäteen ohi virallisen kanavan.*dissaa*
Ai jai. Auu! Sattuu!
Pienoisen äksidentin jälkeen viisi tikkiä onnellisesti lihassani. Ja ei siinä vielä kaikki; jotta tarinasta tulis vieläkin jännittävämpi, on viiltohaavani päättänyt vielä oikein tulehtua. Köpöti köpöti.. Painelen menemään kyynärsauvojeni kanssa...
Pääkirjaston täti ei suostunut kaukolainaamaan minulle yhtä kirjaa ja syyksi ilmoitettiin, että se ei käy, koska sama kirja löytyy myös heiltä. Mutta kirja sattuikin olemaan lainassa. Hello! Enhän minä sitä muuten olisi halunnutkaan mistään sivukirjastosta heidän sitä tilaavan, jos se olisi sattunut pääkirjastossa olemaan paikalla.
Noh, kai tähän on joku looginen selitys, joka varmaankin liittyy siihen, että myös sivukirjastoissa olisi kattavat valikoimat kirjoja lainattaviksi sen alueen ihmisille.
En tiä.
Viikon loma takana. yli 40 tuntia työtä su mennessä tiedossa.
Seuraavan viikon loman voikin taas aloittaa lähtöpisteestä nukkumalla ma-ke.