päivän :(
tän päivän olisin voinu vaihtaa hyvin jonkun toisen kans..ei todellakaan sellanen minkälainen se olis voinu olla tuntuu et oon jo kerran tänä päivän suht samanlaisis fiiliksis eläny....*uuh*
Antibiootti kuuri ja olo on kuin ilmapallon nielleellä.
[q]Jazmine:
---
Avernian:
Pikkukärpäsiä tupa täynnä....
---
Sullakin? No joo.. ei kyl naurata, jos rehellisii ollaan..*grr* Raidia kehiin!!! RRÄÄYYYHH!!!
[/q]
Suosittelen hankkimaan sellaisen pienen lihansyöjäkasvin. Sen odöörit houkuttelee lennokkaita istahtamaan lehdilleen, joiden pinnassa oleva tahma jumiuttaa ne niille sijoilleen. Sitten käy niin kuin sarjakuvissa: leuat napsahtaa vähitellen kiinni ja ötökät on mennyttä miestä.
Vituttaa olla kipee ja samalla käydä koulussa ja duunissa
ja mulla meni eilen selkä:(tietysti koska huomenna pitäs aloittaa työt pitkän saikun jälkeen...saas nähä pysynkö töis päivää kauempaa*täh*voi kilin V***U
Kaivoin hautaa meidän vanhimmille koirille tänään
[q]Mellu-:
Kaivoin hautaa meidän vanhimmille koirille tänään
[/q]
[q]mayah:
[/q] Dount wöri, be pöpi
Eno kuoli eilen sydänkohtaukseen...
se perhanan pendolino ei sit voi ilmeisesti toimii, että junassa istumista vielä kauemmin tiedossa..en jaksais.
Klubituksen bilekuvat. Se että kuka tahansa pystyy niitä tonne uploadaamaan ei tarkoita, että joka ikinen räpsäisy olisi sen arvonen. Bilekuvaus on haastavaa puuhaa, enkä oleta kaikkien kuvien olevan mestariotoksia, mutta noi kuvat mitä tonne on viime aikoina postailtu, ovat olleet suoraan sanottuna hirveitä. Yleensä otokset ovat tärähtäneitä/epätarkkoja/punasilmäisiä/rajattu päin vittua ja samasta ihmisestä saattaa olla vaikka kuinka monta kuvaa. Onhan se kiva ottaa kavereistaa kuvia, mut niitä ei ihan kaikessa laajuudessaan tarvitse syytää tänne.
Kiitos Anqalle kun jaksoi tehdä ne kuvankäsittelyohjeet tänne, toivottavasti niitä täällä myös kaikki kuviaan postaavat t noudattaisivat!
Aivan mitään sanomaton olo ja pitäisi kaivaa bilehenkee esille pikkuhiljaa, muuten tulee pitkä ilta itsensä kanssa.
[q]keisha:
Klubituksen bilekuvat. Se että kuka tahansa pystyy niitä tonne uploadaamaan ei tarkoita, että joka ikinen räpsäisy olisi sen arvonen. Bilekuvaus on haastavaa puuhaa, enkä oleta kaikkien kuvien olevan mestariotoksia, mutta noi kuvat mitä tonne on viime aikoina postailtu, ovat olleet suoraan sanottuna hirveitä. Yleensä otokset ovat tärähtäneitä/epätarkkoja/punasilmäisiä/rajattu päin vittua ja samasta ihmisestä saattaa olla vaikka kuinka monta kuvaa. Onhan se kiva ottaa kavereistaa kuvia, mut niitä ei ihan kaikessa laajuudessaan tarvitse syytää tänne.
Kiitos Anqalle kun jaksoi tehdä ne kuvankäsittelyohjeet tänne, toivottavasti niitä täällä myös kaikki kuviaan postaavat t noudattaisivat!
[/q]
TÄYSIN SAMAA MIELTÄ... Asiasta oon jopa sanonnu ryhmäviestillä yleisimmille tyypeille jotka laittaa kuvia klubbariin... Osa veti herneen nenään ja osan mielestä he ovat laittaneet ihan ok määrä kuvia vaikka joku henkilö saattaakin esintyy jopa 6 kertaa yhien bileitten osalta. Toiset kuvaajat oli samaa mieltä mun kanssa ja osa alkoi poistaa tuhia kuvia... Mut saa nähä kauan menee että noi loputkin tajuu....
Kaveri joutu lähtemään töihin kesken päivän ja siten iski kamala tylsyys...
niin ja mun päivän
on:
Mun kovalevy päätti irrottaa sopimuksensa aamulla.. se leikkasi kiinni... Nyt ootan että broidi tulee kattomaan onko mitään pelastettavissa mut epäilen.. sinne meni 70gigaa musiikkia ja paljon valokuvia ja muita tiedostoja... huoh..
Onneksi suurin osa on saatavilla takaisin broidin koneelta mut hitto mitä säätöö nyt että saa koviksen kuntoon jos saa.. jos ei niin rahaa taas palaa ja mun hermot siinä mukana... huoh...
eilisen täydellisen illan päätteeksi pitikin sattua jotain tälläistä.. prkl..!!!
NYT VITUTTAA!!!
liskojen yö!
[q]Philly:
-eno kuoli eilen (R.I.P)
-seurustelusuhde päättyi eilen
ei niin kauhean kiva päivä tuo eilinen
[/q]
Heiijjj
But i'll be there for u..*pus* Edelleenkin...
viikonlopun jäljiltä on vielä vähän hassu olo.. ei kovin normaali..*nyyh*
Tentti ei menny 100 % varmuudella läpi
[q]Sbanc:
Tentti ei menny 100 % varmuudella läpi[/q]
Sanoisin että mun lauantaisessa tentissä tuo läpipääsyn mahdollisuuteni on luokkaa 20%. Se oli 5ov:n kurssi, ja viimeinen mahdollisuus tenttiä se*hih* Mutta kun ei kiinnosta niin ei kiinnosta, onneksi en ihan hirveästi tarvi sitä kurssia...