päivän :(

Back to häröily O

[q]zenny:
taas itketti ku poikakaveri jätti...tosin siit on jo pari viikkoo ku se on mut jättän mut en tunnu pääsevän siit mitenkää yli...*uuh* ärsyttävää....
[/q]

*haliruttaa toisen*

omana on hmm.. no.. on pakko erota, katkasta kaikki välit erääseen ihmiseen kenestä välitän niin vietävästi..
pakko katkaista koska ei toimis.. ei oo koskaan toiminu, eikä toimi nyt, eikä toimi tulevaisuudessakaan.. epäilemme näin..

Tänään vaan on kaikin puolin huonoin mahdollinen päivä!*uuh*
Ei tarvinnut edes nousta väärällä jalalla, kun ei saanut nukuttuakaan*grr*

[q

*haliruttaa toisen*

omana on hmm.. no.. on pakko erota, katkasta kaikki välit erääseen ihmiseen kenestä välitän niin vietävästi..
pakko katkaista koska ei toimis.. ei oo koskaan toiminu, eikä toimi nyt, eikä toimi tulevaisuudessakaan.. epäilemme näin..
[/q]

joo mäki yritän saaha mun tunteet kaveri pohjalle... asiaa auttaa kyl se et ei asuta samas kaupungis... mut tosi vaikeet tulee olee... toivottavast siel joskus pystyn olee vaa kaveri...

taas itketti ku poikakaveri jätti...tosin siit on jo pari viikkoo ku se on mut jättän mut en tunnu pääsevän siit mitenkää yli...*uuh* ärsyttävää....

Turhaa vittuilua duunikaverlta. Ja kato hän tietää että miten noi baarihommat tehään kun hän on TARJOILIA*kivatsulle* Joten vittu turha tulla neuvomaan. Onneksi pidin suuni supussa (jos sen olisin aukaissut niin sieltä olisi päässyt monta sammakkoa). Elämää turhempi ilta muutenkin duunissa.
Vittu-päivä.
Asiakkaat jotka voittavat paljon rahaa koneesta rupeavat sikailemaan ja ovat niin juntteja että huh.
Tämän kuukauden :( auton korjaukseen meneekin enemmän rahaa koska sitä hitsattiin, ke vaihdetaan edestä alatukivarret, venttiilikannen tiiviste, vetonivelen suojakumi. Vittu yli puolet liksasta menee autoon:( Noh, eipä tarvinnut tässäkään kuussa pahemmin dokata*hmph*

kohta taas yksin kotia kohden ja aamu kuudelta töihin

hohhoijaa... ollut kyl sellanen alkuviikko, että rasittanut muutenkin n+1 asiaa ja nyt oon sitten kaupanpäälle flunssassakin. tällaset viikot sais vetää vessasta alas....

mie oo tainnut vilustuu *grr**poks* *nuha**släp*

Lukutavoite ei tule täyteen. Perkele. Jää taas kolmasosa koealueesta lukematta. Noh, ei auta kuin yrittää huomenna ymmärtää vanhoja tenttikysymyksiä ja näiden vastauksia. Lisäksi pitää varuiksi käydä ostamassa yksi kaavakirja tenttiin mukaan, mikä vaatii 30e:n panostuksen.

...kotona on aivan pakko katsoa Keisarin Uudet Kuviot.

Treeni ei sujunu odotusten mukaan.

Iha vitun huono päivä

Sää on tänään ihan perseestä ja kultakin lähti työmatkalle Kaiken kruunaa tentti, johon en ole lukenut valtavasti..

Mulla on tentti huomenna aamulla. En jaksais lukee, yläkerras porataan, ja tekis mieli lähtee illalla ulos

Ei helvetti, mikää ei tunnu menevän oikein tänään taas.....

Tulin kouluun vahingossa tunnin myöhässä, koska mulla oli vanhentunut versio tän jakson lukkarista, sitten kuulin että niille tunneille jonne olin menossa olisi parempi suorittaa tukiopetuksen kautta (1h viikossa) jotta se sopisi mun lukkariin, ja nyt sitten istun täällä vielä yhen tunnin että pääsisin taas tunneille takas. Onneksi kuitenkin ton lukkarin uudistumisen takia tänään kuitenkin loppuu tuntii aikasemmin koulu :)

Jotain hyvääkin siis.

(ainiin, unohdin ettei täällä saa käyttää hymyilevää hymiötä :/ )

Krapula jo toista päivää.. onneks tänään on vasta sunnuntai eikä tartte olla töissä.

kansaneläkelaitos*kivatsulle**dissaa*

Väsyttää älyttömästi ja muutenkin on vähän huono fiilis menneestä viikonlopusta*uuh*

voi lauantaitentti sentään.. *ärmur*

koko tää päivä on ollut sellanen, ettei paljon syvemmällä enää voi käydä

Tänään olisi ollut koulussa tärkeitä juttuja, mutta nukuin pommiin. Herättyäni huomasin, että kappas, kolupäivä onkin jo loppunut jokin aikaa sitten. Ei näin.

O