päivän :(

Back to häröily O

elämä on......... se ykskin tapattaa kohta ittensä...

haista sinä mursu paska

Ravintola Vespassa kävin, lounaspizza 5:llä täytteellä.

vespa boikot (tm)

[q]discopöllö:
Se ärsyttää että täällä valitetaan pikkuasioista, kun samanaikaisesti miljoonat ihmiset elävät pahinta painajaistaan. Hankkikaa elämä!
[/q]

Miljoonat ihmiset kärsii joka päivä jostain,
niiden koko elämä on yhtä painajaista,
ne ei o koskaan kokenu mitään sen parempaa
kuin se nälänhätä/köyhyys/tauti/saaste/sotahelvetti
jossa ne elää nyt.

Mitäs siihen sanot. Vedetäänkö kaikki nyt
itsemme jojoon.

Ihan mieletön väsy*poks**haukottel*

Olipas Kiva uuden vuoden alotus.... Ihminen joka esitti parasta ystävääni loukkas mua todella pahasti. Sattuu ja itkettää... Mitä pahaa mä olen tehnyt että ansaitsen tollasta kohtelua.
En voi käsittää minkä takia sun piti tehdä näin mulle. Ilman valehteluu asiat olis korjattavissa, tai ei edes olis mitään korjattavaa. Ja tolla sun valehtelulla tuhosit kolme ystävyys suhdetta! Toivotavasti oot nyt tyytyväinen!!!!!!

edit: Ja poistin viel vahingos kaikki kommentit mun profiilista. Piti poistaa vaan erään tietyn ihmisen kommentit mut vahigos meniki kaikki.....

Vitun pahaolo johon lisäänty vielä päänsärky. Saas nähdä mitä huomisestakin tulee....

mua nuijii niin perkeleesti. *grr**dissaa**taputapu* elämä hymyilee...*kivatsulle**uuh**eiei* tekis mieli hajottaa paikat..

[q]Avernian:
Hifi Krugissa huollossa?
[/q]

Ei ollu siellä, asia onneksi korjaantui jo pienellä yhteydenotolla. Postimies tulee hakemaan laitteet pian ja palauttaa ne toimivina. Ei harmita enää yhtään niin paljon, mitä nyt joutuu pakkaamaan ne taas illalla.

[q]hoocee:
kytät lopetti rushit :(
[/q]

Jep niin teki Olin just menos tamppaa lattian lopullisesti puhki!
Ja syyn mäki haluisin tietää

[q]
---
Rikku
:
tyhmät espanjalaiset kun ei ymmärrä että faksi on tulossa ja ne vastaa puhelimeen jollain vitun espanjan kielellä. miten espanjaksi sanotaan, "sulje luuri, täältä tulee faksi!"

---
[/q]

Voisit seuraaval kerral, jos sattuu moinen, kokeilla vaiks tätä:

" Disculpe señor,pero te estoy mandando un telefax. Por favor cierre él téléfono para mandarlo bien. Gracias."
(= Anteeksi herra, mutta olen lähettämässä teille faksia. Olkaa hyvä ja sulkekaa puhelin, jotta voin lähettää sen hyvin. Kiitos.)

Ja ihan vaan: !Cierre el téléfono, porfavor! Sulje puhelin, ole hyvä!

kouluruoka yleensä kyllä maistuu mutta tänään ei oo sellanen päivä
+ vatsa & pää kipee

[q]
sapeli:

No mut eiks ollu jo aikakin huuhdella sitä sun lattiaa vähän? Se flaikkumatto riittää vaan tiettyyn pisteeseen asti...

[/q]

Joo, mut ei huvittanu ruveta puunaa sen kummemmi... no huomen sit...

Tää keli. Masentaa ku on vaan pimeetä, synkkää, märkää ja mustaa. Olis ees pakkasta ja vaiks lumisadetta ja et sais ees päivällä aurinkoa. Mutta jotain vitun vettä sataa koko "talvi" ja ku muutenkin on pimeää niin ilman lunta on vielä synkempää ja sit ei jaksa tehä yhtään mitään. ei jaksa opiskella, treenata, tehä mitään pakollisia hommia. Haluu vaan nukkua ja ainoa energia riittää syömiseen ja töllön tai koneen ääressä olemiseen. Tulis jo taas valoa niin piristyis.

pikavoitto julkisissa..

Poikaystävä jätti mut yksin tänne ja lähti ite leikkii sotaa!

[q]Christinah:
Onnex ei ollu mun syy ja ei käyny kovinkaa pahasti. Tyylii niskat on vaa jumissa mut auto on vain "vähän" hajalla ja henkilövahingoilt on vältytty vaikka oiski voinu tapahtuu vaik mitä..
[/q]
Kannattaa olla varovainen sen niskan kanssa pari päivää - kuuleman mukaan niskaan voi tulla pitempiaikaisiakin vaurioita mitä ei heti edes huomaa.

:( :) :(

Huono päivä ja olo sen mukainen, on ollu liikaa aikaa vaan ajatella kaikkia tyhmiä asioita.
Kaikille niille ns. ihanille ihmisille

Huonona päivänä tosin ystävänkin voi löytää yllättävältä taholta... *sydän*

Nyt mulleki sit tuli toi flunssa ja sairas yskä.. Ei pääse salille tänään Ja muutenkin ihan vitun nihkee olo.. Kökkö! Onneks ei ollu kouluu tänään.. No huomenna sit on

O