päivän :(

Back to häröily O

[q]Sucy:
Vittu! Kui voiki mennä kaikki suunnitelmat niin päin helvettii.... Ei pitäis suunnitella mitään koskaan etukäteen, ni ei tarttis pettyy*uuh* Pistää vituttamaan tämmönen....
[/q] sori Sucy ku oon aika kipee ja kaikki paikat rikki ni ei oikeen oo kauheet haluu lähtee mihinkään...sä oot niin ihana ja mä tuun vaiks sit Roccan kans kattoon sua joku päivä ku töist vaan ehdin

Piti mennä pulsariin, mutta busseja menee niin perkeleen huonosti ja heräsin edellisen illan(vieton) takia niin myöhään

vituttaa ihmiset jotka ei voi sanoo asioita suoraan ja olla rehellisiä!!!!!

Maihku:
Hirveen heikko olo*poks*

[q]Avernian:

Syö, hyvä ihminen!
[/q]
kyl mä oon syönytkin ihan tarpeeks

Jotenki alkaa olee semmonen olo et on tulossa ikuinen morkkis välillä on kivaa mutta sitten taas Morkkis...mikä saatana siihen auttaa *täh* ja kumminkaan minkään ei pitäis olla päin vittua OUTOA

Kypsyysnäyte...

Hammasta & ientä särkee, toinen puoli naamasta turvonnut.
Melkein pystyy jopa nukkumaan.

[q]Ana-5000:
Graah, mä haluan loman. En oo pitäny puoleentoista vuoteen päivääkään lomaa.
[/q]

Työ-TJ14 sit ainakin kokonainen kuukausi "lomaa"

ikävä... ..tulispa kulta äkkiä takas kotiin

Kai tää tänne kuuluu vaikka ei ookkaan mitenkään hirveän *uuh*...

Kävin hammaslääkärillä ja kuulin että kahteen lohjenneeseen hampaaseen tarvii juurihoidon, ja toinen aloitettiin tänään. Ei ollut kyllä (ainakaan toistaiseksi) ollenkaan niin paha kuin minkälaisen käsityksen olin saanut, mutta veikkaanpa että ennenkuin purukalusto saadaan kuntoon niin tästä pääsee maksamaan pitkän pennin... Mistä tosin ainakin osan maksaa Kela ja toisen osan todennäköisesti sossu...

(PS: eli tän siitä saa kun asuu ulkomailla useamman vuoden ilman kunnon vakuutuksia... nyt jännätään alkaako hammasta särkemään eli saiko ne sen juuren tulehtumaan eli pääsenkö vielä antibioottikuurille... *justjoo*)

Ja sit pitäis alkaa töihin... Mut ku ei viitsis... Freelancen huono puoli Ja mä olen ihan liian hyvä keksimään tekosyitä miks vielä ei voi aloittaa - nytkin teoriassa tarvis yhdet lisäkuvat ennenkuin pääsee leiskan tekoa aloittamaan mut mä saan ne vasta kuudelta...

No jos sitten kuudesta eteenpäin

kauhee flunssa

Joku täti soitti äsken ja kysy mun äitiä puhelimeen, mut äiti oli töissä vielä niin se sano että se soittaa myöhemmin uudestaan. Ja sitten vielä loppuun lisäsi että soitto liittyy erään lehden [jonka tilausta olen pyytänyt joululahjaksi] tilaukseen. Vähän pisti pännii kun tyhmä täti tolleen pilasi mun joululahja yllätyksen.
Mutta äitille ei mitään sanota, shh, ettei tyhmä täti pilaa sen yllätystä.

Tilasin uuen levarin. Ajattelin et sais tänään. Mut soittivat et tulee vasta 24 päivä

[q]sapeli:
Astrologiakeskus:

-Rahastustarina-
[/q]

Hitto mitä roskaa. Ajatella, että jotkut vielä elättävät itsensä tällä ja että toiset tosisaan uskovat tähän. Todellakin päivän "=(". Ihminenkö luomakunnan kruunu... Muah.

Edit: *Lyhennel*

Posti työpaikkana näin joulun aikaa.. täyttä hulluutta...

Yksi asiakkaistamme sai pahan reaktion maitoproteiinista ja joutui teholle, pääsi kyllä jo pois. Oli kiva hoitaa 30pax tilausta yksin, viedä ruokia ja juomia samaan aikaan. Ja jotkut tulivat myöhässä ja ilmoittivat vasta saapuessaan että pitäisi olla sellainen ja sellainen pois. Ja tämä nainen joka joutui teholle ilmoitti vain että maidotonta (ei maitoproteiinitonta) ruokaa pitää olla... Olipas kivaa olla sen jälkeen 3h duunissa kun itku meinasi tulla joka asiasta...
Töissä ei ollut kuin 1 kokki joka hoiti samalla tätä tilausta ja muita ruokailioita... Näitä sattuu mutta eipä se ikinä mukavaa ole. Ja vielä kun kysyin aluksi että kenelle oli gluteeniton ja hyla sekä maitoproteiiniton ruoka niin kyseinen nainen ei siinä ilmoittanut asiasta vaan siinä kun olin vienyt normaalin ruuan ja siinäkin vain maidoton.
Onneksi on superihanat duunikaverit ja paras vp joka antoi mun lähteä aiemmin että saan kerättyä itseni huomista varten...
Itku vain tulee tekee mitä tahansa.

edit.
Tämä on päivä on niitä päiviä jolloin toivoisit että maa tulisi ja nielisi sinut sisuksiinsa ja jäisit sinne loppuiäksi. Jos joltain löytyisi niin isoa pyyhekumia että saisi tämän päivän pyyhittyä pois niin lainaisin sitä hyvin miellläni, kiitos.

edit.2.
Ja jottei tämä päivä olisi muutenkin jo mukava niin ukon autosta päätti rengas&vanne pompata pois. Jollain on ollut sitten tosi kivaa aukoa pultteja. Oli kiva jäädä Ylästöön rengas ja vanne paskana. Onneksi tuli poliisit (eivätkä urputtaneet lähellä sakkorajaa olevista renkaista) ja antoivat Vantaan taksikeskuksen nron ja eikun soitto, taksilla himaan hakeen mun auto ja vararengas. Takas autolle, rengas kiinni ja köröttelyä himaan. Vittu jee.
Ei ole meidän päivä ei ollenkaan. Voi vitun vitun vitun vitun vittu. On sitten niin hyvä päivä ettei toista tule mieleen.

Paha-olo
Duunia huomenna
Tarkastusmaksu
Typomaster5000Plus Extended special XP-päivä
Pää on kipeä
pitäisi mennä nukkumaan
pitäisi tehä juttuja
vuorokaudessa on vaan 24 tuntia

sellaista kaikkea pientä, kyllä te tiedätte...

[q]Enkeli:
V***n uniongelmat ja painajaiset Ihan puolkuntoinen kun ei saa nukuttua
[/q]
Toi on karseeta... munkin insomnia-putki jatkuu Eihän sitä oo jatkunu ku 6kkta....
Onneks en oo nähny painajaisii ku pariin kertaan... muuten on kyl aika magee fiilsi nukahtaa itkuun
Mutta.. aika parantaa

Take care

[q]Tres:
Tää on se aika vuodesta kun on perinteisesti
aika jättää hyvästit jollekin tuttavalle, niin näköjään
tänäkin vuonna.
[/q]

Ja taas, tänäkin vuonna. Syysmasennukseen vois olla muitakin
ratkaisuja. Tämä vinkkinä muille. Kaikkia perinteitä ei tarvis jatkaa.

"Näiden tähtien alla, sua odottamalla mä kulutan aikaani uskoen, että rakkaus on laava joka kuljettaa, saa kylmän raudankin hehkumaan.
Näiden tähtien alla - mä palvon sua. Ikkunalla - katselen sua.
Milloin rakastat minut vahvaksi?"

O