päivän :(

Back to häröily O

Tarvii riidellä exän kans, et saanko mun kamat takas siltä hyvällä vai pahalla Se uhkailee muutenkin koko ajan mua

[q]Jazmine:
En kato sillon töllöä, ku pitäs
Vittuperkelesaatanajumalauta!!!
Ja nyt iski taas hirmunen ikävä... kumpa sais kaiken muutettua.. takasin..*nyyh*

Meni b-kortin kirjalliin koe käsille oli yks virhe liikaa kuvakysymyksis. Kyl jaksaa ottaa päähän mut ei mahda minkään torstaian kokeilemaan onnea uudestaan jos sit silloin onnistai*nauru*

En ymmärrä mitää www sivujen teost.. Dreamweawer ohjelma

Ihan vitusti kiitoksia taas Kelalle! Ovat"unohtaneet" käsitellä mun hakemukset...rahojen piti tulla tänään,mutta edes päätöstä ei ole vielä tehty(tehdään yleensä noin kolmessa viikossa,mun hakemukset on odottanu jo puoltoista kuukautta).En sit päässy aamulla edes kouluun ku ei ollu varaa dösälippuun..niinku ei mihinkään muuhunkaan..

Honeymon katoaa muutamaksi päiväksi toiselle paikkakunnalle. Tosin onneksi on Mauno korvaavana unikaverina sillä aikaa.

pää hajoo, mut pitää tehdä töidä tietokoneen edessä...

[q]Mikko Grönroos:
---
Nacu:
[...] Kissa on elämänkumppani 'till the end! [...]

---

En todellakaan ole sitoutumiskammoinen, mutta pelotat hieman :O
[/q]

No. Tällä koetin vain korostaa Nexin sitoutumishaluja (/haluttomuutta)
viitaten:[q]Ja tää kissa on mun elämäni tärkeimpiä olentoja[/q]
Tottakai jokainen tekee omat ratkaisunsa. Mutta olen kyllä aina ja vakaasti sitä mieltä, että jos ja kun eläimen ottaa, sen on tapahduttava lähes samoista syistä kuin lapsen teon. imho.

Pistää kyrsiin puheiden / tekojen ristiriita.

Mellu mitä sä oot oikeen tehny ?

[q]Nacu:
---
Mikko Grönroos:
---
Nacu:
[...] Kissa on elämänkumppani 'till the end! [...]

---

En todellakaan ole sitoutumiskammoinen, mutta pelotat hieman :O

---

No. Tällä koetin vain korostaa Nexin sitoutumishaluja (/haluttomuutta)
viitaten:
---
Ja tää kissa on mun elämäni tärkeimpiä olentoja
---

Tottakai jokainen tekee omat ratkaisunsa. Mutta olen kyllä aina ja vakaasti sitä mieltä, että jos ja kun eläimen ottaa, sen on tapahduttava lähes samoista syistä kuin lapsen teon. imho.

Pistää kyrsiin puheiden / tekojen ristiriita.
[/q]

Ja mua pistää kyrsii toi teidän kapeakatseisuus. Teillä varmaan on niin vitusti rahaa yms et muuttaisitte heti pois johki muualle. Tässä "luopumisessakin" on kuitenkin se aikaraja. Ja toisin sanoen myös siinä, että minä ja kissat muutettaisi pois. Et ei ehkä viikonloppuun mennessä löydy mulle asuntoa. Ja pitäkää vittu suunne kiinni ku ette mistään mitään tiedä kuitenkaan!! Alunperinkin on esim sovittu että kissat saavat muuttaa kanssani, eikä siinä ollut mitään ongemaa, "me rakastetaan kissoja, ollaan aateltu ottaa omakin kissa" Tää on mulle ilman teidän "viisaita" mielipiteitänneki tarpeeksi rankkaa..

Makuunista ei saa karrkia 23.00 jälkeen. Oltiin siellä ehkä minuuttia yli.*nyyh*

Nexus jos et halua muiden mielipiteitä älä sit kerro ongelmista koko intternetille... Se on ihan selvä että jengi kommentoi tavalla tai toisella.

Ei siis millään pahall.

Ymmärrän että tilanteesi on kurja, mutta pitää ymmärtää että jos whinee kokoajan moni ei ota sitä kovin tosissaan enään.

Ja kyllä varmaan saat jonkinlaisen ratkaisun tehtyä. Kämppisesi ovat jokseenkin kyllä idiootteja.

K O E !

NYT SAATANA ÄMMÄT JA BITCHIT TURPA KIINNI KU ETTE YMMÄRRÄ NEXUKSEN ASIASTA MITÄÄN...

Mulle tuli päivän :( vaan siitä mitä lapsellisuuksia täs ladellaan, en puolusta kumpaakaan osapuolta enemmän tai vähemmän mut oikeesti ihmiset GROW UP auttakaa toisianne äläkä vittu ladele paskaa toistenne naamoihin ihan vaan koska oma elämänne kusee niin vitusti SAATANA PERKELE

nyt yrjölle....

Peto... <3

heräsin tänä aamuna

[q]Nexus__69:
Teenkö nyt itsarin et sulla on parempi mieli?
[/q]

Ei mulla mikään paha mieli oo. Sun kissashan se on
Mut mieti ihmeessä miten asiasi esität seuraavalla kerralla. Täältä kun ei juurikaan heru niitä selkääntaputteluja tuollaisesta aiheesta. (ja nyt voisit lukea sts:n kommentin, ennenkun haistattelet)

Vai on se kisu nyt jo edesmennyt? Ainakin limEn kommentista päätellen

Sinne meni terve, nuori kisu ihmisten typeryyden tähden (nyt tuli mun päivän :(

edit: Ai, se otti sen R.I.P:n pois.... Ei tainnut edes limE tietää mistä täällä puhutaan

eräällä frendillä synttärit kerdellä enkä pääse otaniemeen mitenkään täältä, kun kiitos iki-ihanan lakon ykskään bussi täältä suunnasta ei mene tapiolaan

[q]limE:
Ei tarvii toistamiseen tota sts:n hommaa blaa blaa, mua sattuu vaan kiinnostaa se et sul on kauheesti sanottavaaa täs aihees, vaikka aihe ei suakaan pahemmin liikuta ellen oo ihan vääräs.
[/q]

Kyllä se liikuttaa jos täällä pyörivän neitosen (tei kenen tahansa, mitä eläimiin tulee) moraali on noin hepponen kissan luopumisen suhteen. ja tää aihe on Nexin turhaa mässäilyä omalla pahalla ololla ja sympatian hakemista.

edit: ainiin tällanen vielä

[q]Dementation:
En tiedä tästä aiheesta mitään, mutta täällä tunnutaan nyt riitelevän kissan auttamisen sijaan vanhoja suhdejuttuja ja se on jo säälittävää... Kerätkää itsenne ja selvitelkää vanhoja ihmissuhteitanne ihan privana vaan...
[/q]

Muaki lähiinä huvittaa nää "maailmanparantajat ja paremmat ihmiset" LOL! Tää tietääkseni on päivän :( eikä päivän riitely? Niiku tänne muutki pastee omii surujaan, niin luulis munkin saavan tehdä sen rauhassa, mut jooh, puuttukaa vaa jos se saa teiän mielen paremmaks

O