päivän :(

Back to häröily O

sain kuukaudes nettilaskux sellaset vähä päälle 70e.. faija ei oikee tykänny hyvää.. ni pitää yrittää vähentää tääl käymist omal koneel.. *itku*

Onko oikeesti noin vaikeeta.

Harva täältä tietää edes todellista tilanneta. Jos vaihtoehdot on hyvin pitkälti siinä että luopuu kissasta tai kämppikset savustaa pihalle viikonlopun jälkeen. Helppo se on sanoa että hanki uus kämppä jos rahaa ei oo ja kämpästä johon sais tuoda lemmikkejä puhumattakaan sen hankkimisesta ilman rahaa. Tiedän ettei Nexus mitenkään haluis luopua kissastaan koska oon joutunu lohduttelemaan sen jälkeen ku sai kuulla uutiset ni vähän väliä ja loppuu kohta paperit kun kyyneleitä on vuodatettu niin paljon.

Nyt sitte kaiken huippu kun Tonsis rupee kaivelemaan jostain kommenteista juttua...pisteet sulle. Tosi aikuismaista käyttäytymistä sieltäkin Jos oikeesti ei oo muuta tekemistä ni lähe lenkille.

[q]Juhgu:
---
Nacu:
Suurin motivaattorini avautumiseen oli NEXUKSEN LÖYSÄ MORAALI JA SÄÄLIPISTEIDEN HERUTTELU!

---

Moraalista en tiedä, mutta kun niitä säälipisteitä ei sitten herunutkaan, syntyi semmoinen reaktio että topicin voisi linkata "päivän :)"
[/q]

Sorppa nyt vaan ku mua alkoi huvittaa tää teidän avautuminen ja kommentoiminen. En siis mitään sääliä oo kerännyt alusta astikaan. Ilmoitin vain, mikä minua tällä hetkellä surettaa. Meinaan että ei se sääli kuitenkaan mua yhtään lohduttais.

[q]Tontsis:
---
Astaroth:
Mielestäni idioottimaisin postaus pitkään aikaan.

Olkoon vaikka kuinka julkisia, mutta tuollainen
julkinen mollaaminen on jo alhaista.

---

Mollasinko jotain? Ei ainakaan ollut tarkoitus. Ennemminkin vihjata (jälleen), ettei ihan mitä tahansa tosiaan kannattais kirjoitella internetiin. Ja vaikka olisinkin mollannut, niin eiks susta ole mitenkään alhaista vajota heittämään läppää ihmisen hengen riistämistä, kun heitetään pari kommenttia keskusteluun? ;)
[/q]

En oikeen ymmärtäny että oliko tässä threadissä tarkotus etsiä toisten muualle kirjottamista jutuista jotain "highlighteja" ja pastea niitä tänne? Aika helvetin turhaa pelleilyä moinen.

[q]Tontsis:
---
Ozie:
Harva täältä tietää edes todellista tilanneta.
---

Siksi käymmekin keskustelua sen pohjalta mitä on kerrottu.
[/q]

Jos joku asia kiinnostaa noin paljon ni eikö sitä voi vaan kysyä?

[q]Tonsis
Kysyn vaan, että sultako sitä tekemistä löytyi yhtään sen enempää? =D
[/q]

No enpä oo ainakaan jaksanu koko iltaa vietää klubbarissa selittämässä ja "käymässä keskustelua" muiden suruista.

vooooooooooooooi VITTU että vituttaa. ei tällasia päiviä ole! *kiukuttel*

[q]Juhgu:
---
Nacu:
---
Turhaan siellä huutelet, ei sua kukaan ota vakavasti

Eiku:

"koeta kestää" *sääli*

---

No huh huh! Millaista tunteettomuutta, tajuux hei nyt ollenkaan et ämmälle voi tulla tosta paha mieli, haikeus ja suhtautumisen vaikeus?

Haarukka otsaan -hymiö vaan sulle kun oot tollanen anti-plurbittaja!
[/q]
Niih.. vähä mä nyt hajosin ihan kympillä..*nyyh* ÄITII!! Mitä mä teen??? Mua ei oteta täälä vakavasti..*poks*

En pääse Rusheihin 3.12 ei tana....*grr* Vitun opintotuki Oon aika sanaton..*poks* Miks rakkaat asiat riistetään, kuten polcca??

[q]Neiti Etsivä:

[/q]

Toivottavasti jo parempi fiilis.

juu, no kaikki alkoi siitä etten saanut yöllä nukuttua, kämppä oli niin kylmä. *hytisee edelleen*
nyt kurkku hirveän kipee, tuntuu angiinan alulta, koska en pysty nielemään. pahinta tässä on se että huomenna on aika tärkee päivä, ja mä oon ihan hajalla.
kai se on pakko mennä lekurille kysymään jos irtois antibiootit ..
no angiinahan se oli. antibiooteilla mennään ja leväten

sattuu.

"Rakentavan keskustelun" puute vei erään ilopillerin lopullisesti (?) pois täältä.

Kiitoksia vaan kaikille reikäpäille, joilla on argumentaatiokyvyssä ja ajattelussa syvä vajanto. Painunpa nyt keskustelemaan foorumeille genitaalialueiden karvoituksesta, jos vaikka sillä tavalla saisi spedepisteitä ja pillua, sillä sehän tässä hommassa perimmäisenä ideana onkin. Wittgenstein soikoon!

Mä väsyn katsomaan mun tulevaisuutta, mä vihaan kun joku muu päättää siitä. tää päivä oli samanlainen =( kun eilinenkin. En vaan viitsi jokapäivä katkeruutta tänne tuoda. Ehkä taas ensiviikolla..

[q]Zyklonius:
---
mayah:
---
Zyklonius:
"Rakentavan keskustelun" puute vei erään ilopillerin lopullisesti (?) pois täältä.

---

Tuliskohan se takaisin, jos sä oisit rakentava ja mä oisin keskustelu?

---

Jotenkin tuntuu että kannattaisi menetellä päinvazoin: Ole sinä rakentava, minä voin olla keskustelu. Provosoin sitä ensi alkuun pikkutuhmilla alapääjutuilla, kunnes sinä tulet pelastamaan keskustelun siteeraamalla Camus'ta ja Wittgensteinia. Eiköhän se tepsi.
[/q]

Tätä mä just kelasinkin, et
etteks te voi puhua sit keskenänne
Wittgensteinista? Tarvitaan joku
jeppe katalyytiks joka mahdollistais sen

:Mitäeivoivälttäähymiöseonhyväksyttävä:

ärr murrrrrr väsyttää uni tuli vasta kuuden aikaan viime yönä ja en ymmärrä mistään mitään liian vittuuntunu olo ärrrr...*nyyh*

masennus kymppi*grr**dissaa*

nää on näitä päivii ku ei pitäs ees nousta ylös ku kaikki vaan ottaa niin päähän*eiei*

Pitää oikein vihaksi kaikenlainen ehdoton uskonnollisuus, konservatiivisuus ja totalitaarinen hallinto. Ykköselt tuli Atlas ja kakkoselt tuli Dokumenttiprojekti. Atlaksessa käsiteltiin mm. Yhdysvaltain Bible Beltiä ja sen asenteita ja myös Turkmenistania ja sen diktaattoria, Saparmurat Nijazov. Sitten Dokumenttiprojektis kerrotaan jostain ihme lestadiolaisista ja heidän tosi ehdottomasta uskosta.

Ensiksi vitutti Bible Beltin konservatiiviset ja uskonnolliset arvot. Lisäksi TV-pastorit huutaa ja vaahtoo pelastuksesta sekä rakkaudesta, mutta muistaa tietenkin pistää puh.nrot kaiken kansan nähtäville, jotta saadaan jeesusfriikeiltä massit. Ohjelmassa haastateltu baptistipastori muisti mainita, ettei aborttia tai homoutta, tietenkään, suvaita.

Toiseksi vitutus nousi potenssiin kolme, kun samassa ohjelmasa kerrottiin Onnellisesta Turkmenistanista ja Maan Isästä Saparmurat Nijazovista. Turkmenistanissa on kielletty kuvaaminen ja toisinajattelijat heitetään linnaan. Televisiossa pidetään näytösoikeudenkäyntejä ja Presidentille lauletaan ja taputetaan seisaaltaan suorassa lähetyksessä. Herra Nijazovilla tai siis Türkmenbash Suurella on henkilökultti, josta Stalin, Mao Ze-Tung ja Kim Il-Sung voisivat olla ylpeitä.

Kolmanneksi vitutukseni lähti maata kiertävälle radalle, kun nyt katson dokumenttia suomalaisista kiihkouskovaisista. Dokumentissa haastateltiin lapsia ja nuoria, jotka kirkkain silmin kertoivat heidän uskon olevan Ainoa Oikea Usko, uskottomat ja vääräuskoiset palavat helvetintulissa ikuisesti, ja "miten joku neekeri jossai Afrikassa ei _voi_ uskoa jumalaan". Noiden nuorten mielestä Diskot, latotanssit, televisio ja oikeastaan ihan kaikki muu paitsi Jesse ja Pyhä Kirja on ihan kauheeta.

Ei v***u tommost!

EDIT: kiihkoisen kirjoittamisen erheitä

Elämän tilanne*dissaa*

[q]
mikkihiiri:
Dokumentissa haastateltiin lapsia ja nuoria, jotka kirkkain silmin kertoivat heidän uskon olevan Ainoa Oikea Usko, uskottomat ja vääräuskoiset palavat helvetintulissa ikuisesti, ja "miten joku neekeri jossai Afrikassa ei _voi_ uskoa jumalaan". Noiden nuorten mielestä Diskot, latotanssit, televisio ja oikeastaan ihan kaikki muu paitsi Jesse ja Pyhä Kirja on ihan kauheeta.

Ei v***u tommost!

*jimmbou:

semmost se on

[/q]

Ei pitäs olla.

Kaikki päin vittua vaan *nyyh**uuh**nyyh**uuh*

[q]Daverian:
Pitää varmaan koittaa.
[/q]

Mä voisin olla sun kaveri, mutku asun Tampereella ja Salo on ihan liian lähellä Turkua

mut mut.. leikki leikkinä...

Tsemppiä ja rohkeutta! Maailma kuitenkin on erilaisia ihmisiä pullollaan, joten veikkaan ettet ole yksin, vaikka joskus siltä tuntuukin. Kavereita pitää joskus vähä herutella ja kaivella kivien koloista, koska ne ei vielä TIEDÄ olevansa sun parhaita ystäviä Tiiän minäkin kyllä suurinpiirtein nuo fiilikset, olinhan itekin joskus teini. (tosin siitä on jo niin kauan, että oikein hävettää)

*vanhajaviisas(ko)*

[q]Zyklonius
Mä olen kiistaton spedeikoni[/q]

[iso]SAMAA MIELTÄ!!![/iso] *sydän*

Tyksin sua parin olusen voimalla, lunttu!

edit: Ei herramunjee... tää meni ihan ihkuiluks! *sääli*

Ahdistaa *eiei**uuh*

O