päivän :(
olen vähän pipi *uuh**hmph*
[q]Maihku:
Miten yht`äkkiä kaikki voikin mennä niin päin persettä vaikka kaikki oli eilen vielä niin hyvin?*nyyh**uuh*
[/q]
tiiän tunteen.. ei o kiva.. koita jaksaa..
nyyyyt ei oikein onnistu mikään *hmph**poks*
niin ja päätä särkee*nyyh*
Kiinniolo viikonloppu. Missaa monet hyvät bileet ei näin. *nyyh**eiei*
Voi jeesus Nacu oisko jo elämän hankkimisen aika?
Mua vituttaa mun solmussa oleva elämäni
[q]UnityF:
Sitten kun tuun kotiin niin broidi ilmoitti että hän muuttaa 1kk päästä et tää on vika vuokraosuus jonka hän maksaa eli tiedossa kauhee paperisota again mm. kelan kanssa. *poks*[/q]
Vuokrasopparin vakio-irtisanomisaika on 1kk-> sun brodiin pitäis
maksaa kans ens vuokrasta oma osuutensa. Joo-joo, se on
broidi....mut ehkä jopa sitä suuremmalla syyllä.
edit: ehkä tarkoitit marraskuun vuokraa...silloin se on "ok".
ÄRF
Ei oo tullut mitään rahaa mistään ja perjantaina pitäis maksaa vuokra.. Tää on päivän Plus et kolme duunihaastista plus yks kouluhaastis täl viikol, niihinki pitäis päästä.. Mut millä rahalla..
oon kipeenä.. :(
Kaikki asiat kaadetaan taas mun niskaan...
Mummo on oikee mestari juoksuttaja, vaikka sille on sanottu et soittaa mun siskolle ja pyytää siltä apua, niin ei, se soittaa aina mulle... ei siinä mitään mut oon koulussa ja töissä ja nyt ois yksi _oikeesti tärkeä_kouluhomma tällä viikolla... joka nyt näyttää menevän vituiksi, koska pitää juoksuttaa mummoa asioilla ja käydä töissä... EI OO AIKAA Mietin just et lopetanko koulun, niin voin hoitaa mummon asioita vaikka joka päivä!
Anteeksi mummo, et vaan oikeesti tajua mikä mun tulevaisuuden kannalta olisi tällä hetkellä todella tärkeää!
tajuton vitutus, paska päivä, masentaa, väsyttää*hmph**nyyh*
ystävä joutui sairaalaan*uuh*
[q]mayah:
Ystävä petti lupauksensa tänään viimeistä kertaa. Se oli siinä.
[/q]
Java
[q]anri:
Mä ku meinasin narista tänne kadonnutta kukkaroa, mut se ei nyt jotenki enää olekkaa iso ongelma. Uuden ajokortin kun saa rahalla ja kortit tilaamalla. Jaksamisia teille molemmille!
[/q]
Mitä tahansa ongelmia meillä ihmispoloilla onkaan, aina on niitä, joilla on vielä suurempia. Niin se vaan menee. Elämisen arvoista elämää, jaksamista ja *sydän* kaikille.
[q]mayah:
Katsoin just uusintatenttipäiviä ja mä en käsitä, miten ne onnistuu taas osumaan just niihin päiviin, kun mulla on jotain muita suunnitelmia.
[/q]
Se on salaliitto klubbaajia vastaan. Usko pois....hsst! Kuulitko? Ne kuuntelee meitä nytkin....älä syä jugurttia, niissä on radiolähettimiä.
Vituttaa duunissa, as usual *grr**hmph**dissaa*
taisin menettää tänään yhden kaverin,vaikka en olis niin halunnut
[q]martina:
voisin vaikka maksaa, että saisin nukkua vielä...
[/q]
No tehään sillee et 15 eur ja tosta futon aamupäiväks.