päivän :(

Back to häröily O

edustan tällä hetkellä team ihanvitunkännistä ja olen kotona, how sad is THAT?!

[q]Tres:
---
alek száhala:
Tulin kirjastolle asti nettiin sen takia että saisin taivutettua yhen vitun verbin verbix.comissa ja se vitun perse kysyy jotai saatanan passwordeja. Joku germaanisen filologian tuntija kertokoon miten gootin aúkan taipuu.

---

Infinitive: aúkan
Past Participle: aúkaiþs
Present participle: aúkands

....
[/q]

Kiitokset. mutta plääh, on verbiksin pojat taivuttanu heikkona verbinä..

Tyhmä ilma ja tyhmä olo. Lisäks viel kolme tuntia matematiikkaa jota ei yhtään jaksais, ja ärsyttää kaikki niin suunnattomasti*grr*

[q]sapeli:
Täytyy nukkua yksin tänä yönä
[/q]
samoin*uuh*

[q]Maihku:
---
sapeli:
Täytyy nukkua yksin tänä yönä
---
samoin*uuh*
[/q]

Täytyy nukkua joka ikinen yö yksin

voi paska. opintotuki tuli, mutta adsl-maksu tuli kans.. ÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄH.

Ihmiset jotka tekee ohareita viime tipassa... kusee taas kaikki suunnitelmat

Toinen käsi on ihan tunnoton, väsyttää, nälättää ym. j apäätäkin särkee ja sit pitäis mennä viel duuniin pistää myymälä uuteen uskoon ainoo lohtu et mulle tulee sinne työharjoittelija ni ei yksin tarvii kaikkee roudaa...

Taas koko päivä hukkaan istuen Helsingissä koulutuksessa..*hmph*sain tosi paljon taas irti tästä päivästä..*dissaa*

[q]UnityF:
mun päivän :(
taitaa olla se että mulla on ikävä kreikkaan... / kreikkalaisia *nyyh*[/q]

Ena bira, efharisto... Kalinihta! Kyl sie sinne pääset

edit: typo... olit ihan oikein opettanu, olin vaan puusilmä

Tätä se sit näköjään on kun on taas vuoden vanhempi.
Terveys rapistuu, eikä kroppa pysy kasassa... *uuh**poks*

[q]duvin:
oli palaveri faijan syöpälääkärin kanssa - hoitojen onnistuessa 12kk jäljellä...[/q]

näitä juttuja, joiden rinnalla tän threadin keskivertojutut ja omat valittelut tuntuu aika turhamaisilta.

Voimia sinne*piis*

Uudella musasoftalla sain väännettyä uutta biisiä (joka oli mielestäni vielä aika pirun hyvä) ja ilman mitään varoitusta se phucking softa heivasi kaikki samplet ja vst-synat vittuun ja tuhosi kaikki patternit ja songplaylistit.
Eikä mahdollisuuksia palauttaa kun nyt vielä väittää että niin pirun sampleja ei löydy koko hemmetin koneelta. k*rpä.

viikonlopun seikkailut (jotka tosin olivat kovinkin hauskoja seikkailuja kivan seuran johdosta) ovat vaatineet veronsa ja nyt särkee päätä ihan oudosta paikkaa, olo on snadisti surreaali eikä nappaisi alkanut koulu- ja työviikko. plus pieni morkkis, olen kuulemma Hallmarkissa ollut aika tiukas kunnos ja haissut viinalta (shock! horror!). varmaan tulossa vanhaksi, kun ei enää viikonlopustakaan selviä teräskunnossa!

Tentti huomenna mut ei jaksais lukee

Huomasin tänään (kin) että en oo päässyt yli, vaik pitäs..*uuh* Ei se kummosempi homma ollut, mut silti tuntuu pahalta ja jollain tavalla käytetyltä

"Mee itkeen muualle..."

verta nenusta taas

[q]mayah:
Tajusin justiinsa, et mun synttärit osuu tänä vuonna tiistaille. Mitä kivaa voi tehdä tiistaina?
[/q]*sääli**hali*
Mulki keskiviikkona*igor*

.

[q]Fyraett:
---
Sinza:
Siinä tuli joku ilmotus, että Messengeriä huolletaan, sulkeutuu minuutin päästä ja nyt sinne ei oo päässyt sen jälkeen.

---

Kyl se nyt vajaan tunnin mulla toiminu ainaski
[/q]

whiii, nyt se toimii!

edit: ja kaikki kaverit on offline

O