päivän :(
[q]Ana:
---
kilobitti:
---
Charly RePanic:
Windows 98:n tilalle Windows XP... ei siinä mitään, et paska korvataan toisella, mut se perkele (mies itse) poisti hätäpäissään "_VÄHÄN_" tiedostoja ja niiden poistettujen tiedostojen mukana meni mm. _KAIKKI VITUN SAATANAN PERKELEEN PROJEKTITKIN_...!
---
Tuli mieleen sanonta back the fuck or shut the fuck up...sitä ei vissiin ikinä voi korostaa tarpeeksi*vink*
---
joo, tää tuli opittuu ittekkin kun kovo poksahti.
Toistakaa kaikki perässäni: VAR - MUUS - KO- PI - OT. Hyvä, noin. Toista vielä sata kertaa.
[/q]
KO - PI - OI - TU ! ! !
Tavasinkohan oikein?! *ding**täh*
[q]Ana-5000:
Onko se sitten irvokasta, että k.o. hässäkkä saa täällä enemmän mediatilaa kuin esim. Iranin vastaava maanjäristys? Ei mun mielestä.[/q]
...koska se myy, näin yksinkertaista se on kun se periaatteessa "koskettaa" ihmisiä enemmän. jos näin oltais reiluja niin olisi hauska nähdä vastaavanlainen maailmanlaajuinen pelastuoperaatio esim. kuolemaisillaan oleville afrikkalaisille aidsia sairastaville henkilöille. mut näinhän ei tule ikinä tapahtumaan, kun ei ole kyse länsimaalaisista henkilöistä joiden arvo ei ole yhtä korkea, kun "nuo muut".
länsimaisessa yhteiskunnassa halusi tai ei niin kaikilla ihmisillä on hintalappu päässä. aikasemmin joskus selitin tästä, mutta laitetaan uudestaan kun en nyt tähän hätään löydä sitä. valtio näin karrikoidusti on yhtiö ja me kansalaiset siinä olemme työntekijöitä. meihin työntekijöihin sijoitetaan rahaa (tarkoittaa koulutusta jne.) joista odotetaan saavan tuottoa 25-30v ikävuoden jälkeen... ja sen mukaan valtio laskee kuinkapaljon on rahaa laittaa esim. sairaanhoitoon, koulutukseen jne. jos laitetaan sairaanhoitoon vaikka 100miljoonaa lisää ja sillä säästetään esim. 10,000ihmisen työkyky ja maksukyky niin se voi olla kannattavaa, mutta jos tulos olisi vaikka vain 100 "pelastettua" niin seuraavanavuonna lasketaan tätä 100miljoonan pakettia paljon alemmaksi...
tätä nyt ei voi verrata tähän nyt menossa olevaan aasian tuhojuttuun, kun kyseessä on myös kansalaistunnosta ja on niin poliittisesti arka, että jos esim. rahan takia valtio on viivästyttänyt avun lähettämistä ja sen takia kuollut 1 tai 2 niin siitä nousisi aivan hirvee haloo... mut taas toisaalta, minkälainen haloo on tullu niistä henkilöistä jotka on jääny vaille hoitoa (tai kuollut) täällä Suomessa hoitorahojen vähetessä? Jotain julkisuutta on saanut lapsiperheet missä lapset on joutunu odottamaan leikkauksia vaikka kuinka pitkään, mutta se media huomio on pientä verrattuna tähän. Onko tämä oikein? Ei minusta, taas johtuen ihmisten reaktioista ja tavasta suhtautua toisen elämä muuttuukin tärkeämmäksi, kun on poliittisia tavoitteita ja maineen vaalimista.
...tosin hyvä jos nyt Suomalaiset tajuaa miten hienossa maassa asuvat, kuvitelkaa miten köyhimmissä maissa olisi käyny? Olisiko sinne lähetetty kenttäsairaala ja muita avustuksia siinä mittakaavassa, kuin esim. Suomesta on lähetetty suomalaisia varten? ...tai USA joka lähetti kokonaisen lentotukialuksen saattoaluksineen tarkottaen n. 20,000 sotilasta auttamaan? Joskus kyllä huvittaa et ihmiset ei kaikesta huolimatta tunnu ymmärtävän näitä asioita ollenkaan.
[q]Maihku, 12.11.2006 16:07:
seistii siinä auton vieres ku se oli siel ojassa niin joku maailman fiksuin mies pysähty vierelle ja totes vaan että päätit sitten pysäköidä auton sinne ojaan ja jatko matkaa*grr*
onhan se kai ihan siistii et voi vittuilla tommosesta asiasta*igor*
[/q]
joo, tolle koomikolle maksetaan liian vähän liksaa. tollasta runkkaria ois voinu heittää rattilukolla
tänään loppui neljän päivän dokaaminen. kroppa kiittää
[q]CandyRaver:
Täytyy tiedustella noista eri "puudutus"-vaihtoehdoista. Asia on vaan niin, että toi hammas on ollut jo ainakin 2kk:tta lohjenneena ja hälyyttävintä on se, että vaikka siitä puuttuukin lähestulkoon puolet, niin siihen ei ole kertaakaan vielä koskenut. Eli kiskontaan se menee melko varmasti ja juuri vastaavanlaisen tilanteen yhteydessä sain tän hammaslääkäripelkoni :( Pakkohan sille on jotain tehdä, täytyy pyytää joku rinssi-uljas pitelemään mun kätösestä kii :)
[/q]
Ota joku mukava miksaus luureihin operaation ajaks ja kerro sille lekurille et sul on kammoa, ne osaa kyl rauhotella potilaitaan. Hammaslääkäripelko on senverran yleinen juttu. Ei se oo paha, se puudutus on oikeesti tosi tehokas; mulle iskettiin lidokaiinipiikki yläleukaan, enkä noteerannu puolta naamaa moneen tuntiin. Kyl se siitä, rohkeesti vaan!
Ostin Creative MuVo TX FM 256 mp3-soittimen ja oon 130e köyhempi Nii ja kemiaaki pitäs lukea, huomen koe
[q]CandyRaver:
auuuuuuu....mun lohjenneesta hampaasta lohkes taas palanen ja en uskalla mennä hampilääkärille kun edellisellä kerralla kunnallinen hammaslääkärireissu päättyi ambulanssilla töölön leukakirurgille...*nyyh*
en kestä...ihan kamalaa kun tietää et pitäs mennä tohtorille mut ei vaan yksinkertaisesti uskalla..*eiei*
[/q]
Rohkeesti vaan, mut mee ammattilaiselle!
tosi yksinäinen olo, ei nukuta vaikka tietää et pitäis herätä aamulla
ahdistaa.
[q]Nacu:
HEI KAIKKI!
Sovitaan, että tästälähin "päivän :(" -topikissa toisten suruja saa kommentoida VAIN sympatialla. Eli sallittuja palautteita ovat:
[/q]
Sovitaanks et jos ainoot replyt on pelkkää kyrpäilyä ja syyttelyä ilman et tiiät aiheesta kolmea lausetta enempää, ni JÄTÄ POSTAAMATTA. Henkilökohtasesti mä ainakin pidän sua tällä hetkellä aika idioottina, niin ku kaikkia muitakin jotka tohon kilpahuutoon osallistu.
Illaksi töihin enkä jaksaisi. Noh ei se ole kun lyhyt 20-02 vuoro, mutta kun väsyttäis*hmph*
[q]mayah:
Mun kädessä on jotain vikaa. Pitää huomenna mennä lääkäriin. Toivottavasti ei oo mitään vakavaa.
[/q]
Sul on todnäk. hiirikäsi eli pieni tulehdus rannetupissa, sä tarttet paremman työtason. Sellasen missä koko käsi voi levätä kyynärpäästä ranteeseen asti. Ja sit kunnon hiiren, ni ei tartte jännittää rannetta niin paljon ku liikuttelee sitä, ja sit kans kunnon hiirimaton. Ja rannetuellisen näppiksen.
[q]lillikutti:
minua harmittaa vieläkin se että napakymppi loppui.
[/q]
niin muakin
[q]Injektio:
Voi V***u sentään.. vietiin autotallista kajarit, soitin ja vahvistin.
Jos joku huomaa et jossain myydään peerlessin mid-bassoja + seasin diskantteja + jvc:n kd-s8r soitinta ja spl dynamicsin S-2604 vahvistinta niin ilmoittaa minulle kiitos.
Tekis mieli antaa varkaalle runtuun oikeen kunnolla... x/
[/q]
Kantsii googlettaa huolella noita ja tehä ebayhyn, huuto.net:iin ja muusikoiden.net:iin hakuja
vituttaa
Evättiin joulukuinen vapaapäivä duunista! Laivamatkat + hotellit virossa jo maksettu....
[q]Mikki:
Viime öinen pliisu "myrsky"... Ei ollukaan ihan mitä luvattiin...
Pettymys
[/q]
osas jotenkin ennakoida et se on ihan pussy-ass myrsky :(
[q]Aeryn:
itse asiassa tää tapahtu jo perjantaina, mutta olin menossa riksussa seurahuoneen yläkertaan kun portsari oli heittämässä juuri jotain tyyppiä ulos. Tietenkin tämä känniääliö heilu ku heinämies ja onnistu lyömään mua silmäkulmaan ja käteen. Silmäkulma ei onneks menny mustaks vaan on hieman turvonnu, mutta kädessä on kaks kipeetä ja isoa mustelmaa. Oli oikein mukava alotus sille illalle... varsinkin ku silloin oli synttärit. *släp**dissaa**eiei**hmph*
[/q]
http://www.ddsp.com/ps32.jpg
Never leave home without it :)
[q]Zyklonius:
Kiitoksia vaan kaikille reikäpäille, joilla on argumentaatiokyvyssä ja ajattelussa syvä vajanto. [/q]
Oon pahoillani, tein parhaani!
[q]kuilu:
Mutsin sydämee laitetaa tänää tahdistinta... Ei se pumppu saatana kestäkää noin vaa loppuu asti. Itel sama periytyvä sydänropleemi ja ilmeisesti joskus vielä operaatioki edes. :/ (Niin uskokaa tai älkää, mulla on läppävika, har-har-har...) Nyt sairaalaan.
- mistraalihymiöläppä -
[/q]
Strength, comrade!
Onneks sit ku oot ite siin iässä et pumppu vaatii renovaatiota, voit nielasta Flap-o-matic - nanobottisarjan jotka korjaa venttiilit ja solmukkeet betoniteräxellä ^__^
[q]mikkihiiri:
Joudun menemään joulukuun 13. pvä hoviin ja joudun skippaamaan kertsit... Mut mä oikeesti tarttisin niit 350 euroo. Soitin kyl sille asianajajalle, et mitäs tehdään ja se ilmotti, et kertsit on sille ainakin hyväksyttävä syy. En sit kuitenkaa tiiä, et pitääks se sanoistaa kii. Käräjäoikeuden istunnon väliajal viime helmikuus se kuitenki yritti provoo mua sanoo rasistisii juttui.
[/q]
wtf! Nyt kyl kerrot koko tarinan!