päivän :(
[q]Zyklonius:
Mutta kun se ei riittänyt tällä kertaa. Mitäpä tässä suotta murehtimaan ja tuulimyllyjä vastaan kamppailemaan, lähdetään kuule Ana vetämään kolaa ja vertailemaan alapääkarvoituksemme edustavuutta.
[/q]
Jep! Lisää reikiä päähän, kyllä se siitä!
*munakarvanmittail* <-- Tolle tarvitaan hymiö!
[q]mayah:
Kuuluuko nyt kysyä kuka h*lvetti on Wittgenstein?
(Älä vastaa..)
[/q]
Vastaanpas!
Ludwig Wittgenstein (April 26, 1889 April 29, 1951) was an Austrian-born philosopher who contributed several groundbreaking works to modern philosophy, primarily on the foundations of logic and the philosophy of language. Although numerous collections from Wittgenstein's notebooks, papers, and lectures have been published since his death, he published only one philosophical book in his own lifetime the Tractatus Logico-Philosophicus.
Wikipedia, Ludwig Wittgenstein
auauau... päähänsattuu ja on krapula :/
[q]CandyRaver:
Niin...on käynyt mielessä koska en halua että hammaskalustoni mätänee.
Ainut ongelma(TODELLINEN ongelma) on vaan se, että esim. yksityiset hammashoitolat on liian kalliita.
Oon miettinyt myös sen kunnallisen haastamista oikeuteen hoitovirheestä(koska sitä se oli) jos vaikka sitten mahdollisesti tuosta oikeudenkäynnistä voittamillani rahoilla panostaisin siihen yksityiseen etc.
[/q]
Suomessa se ei käsittääkseni mee ihan niin et haastellaan vaan oikeuteen niinku jenkeissä, vaan korvauksia hoitovirheestä haetaan jotain muuta kautta, en nyt muista mitä.. Soita esim. KELA:an, ne osaa varmasti kertoa.
[q]CandyRaver:
Olisi vaan aika pitkä ja kivinen tie, mutta ei sekään oo oikein, ettei tuollaista korvata millään tavalla, koska faktahan on se, että sen hoitovirheen takia minulle kehkeytyi elinikäinen kammo hammaslääkereihin ja se hankaloittaa suun hoitamista aika lailla.
[/q]
Joo. Älä jää oottamaan mitään korvauksia, vaan käy laittaa se leego kuntoon! Noi on tollasia et mitä pitempään venaa ni sitä hurjempaa operaatiota joutuu suorittamaan. Nyt se on vaan kipee hammas, mut jos sen antaa olla ni sulta nykästään kohta kolme leegoa irti :( Pyydä ilokaasutainnutus tjsp..
pitkät työpäivät!!!!
Saatananhelvetin pysäköinninvalvontaviraston. Miksei sakotuksessa käytetä minkäänlaista oikeudenmukaisuutta tai tervettä järkeä? Skenaario on seuraava: Mun kämpän edessä on paikkoja kadun varressa missä on 4h pysäköintirajoitus kiekolla 6-17. Saavuin sinne tossa ysin pintaan eilen illalla, enkä laittanut kiekkoa kun aattelin et ei siitä sakkoa tuu koska lähden jo kasilta aamulla. Vitun posket.
Ikkunassa nökötti sakkolappu että "pysäköintikiekon käyttövirhe" tjsp paskaa, toisinsanoen mun autoni oli neljän tunnin paikalla ollut kaksi tuntia, eli sen aikaa kun neljän tunnin rajoitus on ollut voimassa. Sakko oli kuitenkin päätetty laittaa, koska EI OLLUT KIEKKOA. Vittuako kiekolla kun kaikkihan sen tajuaa että jos kello ei ole kymmentä, auto ei ole voinut seisoa siinä yli neljää tuntia. Suututtaa niin helvetisti.
Valvontatoimistosta ilmoitettiin, että kiekko pitää laittaa ikkunaan niin, että se osoittaa sitä aamukuutta jos tuun siihen rajotetun ajan jälkeen, ts. yhdeksältä illalla. Kyseessä on siis aivan selkeästi pelkkä muodollisuus, koska kiekkohan ei varsinaisesti anna kellekään mitään informaatiota. Auto ei ollut seisonut yliaikaa, sillä siihen ei ollut kerinnyt tulla edes mahdollisuutta. Nyt vituttaa niin suunnattomasti tollanen saatanan pelleily, että muodollisuuksien takia nähdään tarpeelliseksi veloittaa kansalaiselta 40 eura. Mullahan tota rahaa on niin maan perkeleesti, että mielelläni maksan jonkun saatanan pikkubyrokraatin solmioprässin vähistä rahoistani.
Minkä helvetin takia tossakaan ei käytetä tervettä järkeä, ja aloiteta sakotusta KYMMENELTÄ, eli silloin kun ensimmäisen kerran on edes teoriassa mahdollisuus että jonkun auto on ollut paikalla yli sallitun ajan?
Saatanan perslävet, helvetti vieköön. Eniten vituttaa vielä se että noilla on tollanen "Kiekko pitää olla"-perustelu. Tekis mieli pommittaa koko saatanan pulju maan tasalle. Sentään antoivat maksuaikaa tammikuun loppuun.
Täälä tuntuu kaikki seonneen tavalla tai toisella viime aikoina ..
[q]Dorka:
---
Avernian:
"Aasian uhrimäärä voi ylittää 100 000."
http://www.helsinginsanomat.fi/tuoreet/artikkeli/1101978107416
---
no en halua olla mitenkään tyly jne. mutta tämä on elämää. valitettavaa et näin on käyny ja kauhealla määrällä ihmisistä hirveä hätä, mutta toisaalta ihmisen evoluutiossa tämä ei meinaa mitään. itse tosin olen nykyään niin kylmä näihin asioihin jotka liittyy kuolemaan ja muutenkin elämiseen, kun mun oma ajatusmaailma on se et kummiskaan sä et voi valita miten kuolet - kuolet jokatapauksessa jossain vaiheessa ja loppujenlopuksi yksilöt on suurimmaksiosaksi sellaisia jotka eivät vaikuta mitenkään ihmisen evoluutioon pitkässä juoksussa.
...ja nyt en halua mitään sotaa niiden kanssa jotka ovat tämän katastrofin takia surunmurtamia.
[/q]
Se on tavallaan ihan söpöö et miten ihmisistä jotka kasvaa pehmeimmässä pumpulissa tulee kylmimpii nihilistejä.. Sä et tiedä ilmeisesti kärsimyksestä mitään jos noin rennosti voit trivialisoida kymmenien tuhansien ihmisten kuoleman sanomalla että "elämä on elämää eikä kuolemaansa voi vaikuttaa".
Eiköhän se oo kaikille itsestäänselvää, ettei kukaan selviä elämästä hengissä; se ei tee tällasista katastrofeista yhtään sen siedettävempiä. Ja miks ihmeessä viskelet jotain evoluutiota tähän mukaan? Punnitsetko kaiken inhimillisen sen mukaan, miten se vaikuttaa evoluutioon?
Nyt jäi sult kyl äijäpisteet lunastamatta.
[q]Jusna666, 19.2.2006 18:02:
No mut en mä sitä nyt ihan sillee tarkottanu kuiteskaa..
[/q]
no joo en mä aatellukaan. :) sitä pitää joskus aina repiä huumoria pienistä jutuista. Se on sitte eri asia kuinka hauskaa se on ;)
[q]mayah:
---
salaisinko?:
ooks espoos? :D
---
Siitä sen täytyy johtua.
[/q]
*osoittaa syyttävällä sormella anttia* :DDD
joulun ensimmäiset kyyneleet.. eivätkä missään positiivisessa mielessä. välillä vaan vaikea käsittää miten minua pidetään itsestään selvänä tavarana, joka vain on... ehkä pitäisi tosiaan omaksua sen tavaran kohtalo tällä saralla
Tässä päivässä ei ole mitään hyvää.
tosi paha nuha ja yskä
ja kun aivastin niin samalla rupes vuotaa verta nenästä. kiva näky pöydällä/näppiksellä.
[q]äm:
---
Nexus__69:
Vihaan itseeni lopun elämääni koska annan periksi kusipääkämppiksille siinä et kissani on lähdettävä koska se pissii kukkaan ja kakkaa vessaan laatikon viereen
*släp* Tuntuu et ennemmin tappaisin itteni ku tekisin tän.
---
Kämppikset on kusipäitä, kun kissa on mielenvikainen/huonosti kasvatettu?!
Jos asuisit mun kanssa, tollasesta vinkumisesta lähtisitte kyllä molemmat pihalle. Voin kuvitella, minkälaisia keskusteluja asunnossanne on käyty ja sympatiat on kyllä täysin kämppisten puolella. Sano terkkuja!
[/q]
joo me eläinrakkaat ollaan aika vaikeita ihmisiä, annamme arvon myös muiden lajien yksilöille. rakastamme kaikkea elävää, myös kissoja mulle kissat on mun lapsia ja aion huolehtia heistä niin kauan kuin seuranani jaksavat taapertaa.
ootkos kokeillut feliwayta?
ja käy kattoo lemmikkipalstat jos on muitakin ongelmia kisujen kanssa.. voimia ja jaksamista!
Mun takareisi on kipee tonne melkeen alaselkään asti :( Eikä mitään käsitystä miks.
Taitaapi olla kuumetta tulossa *kiroaa kun otti eilen pipon pois päästä kesken pyörälläajon*
[q]pia^^:
Sain eile kuulla et mun 18vuotias serkku on kuollu... ollu aika paskana sen jälkee, vaikk osas jo tavallaa oottaa ku on maannu koomas viimeset 4kuukaut, mut kyll pahaa tekee silti . Sit ku ei viime yön saannu nukuttuu yhtää ja vaa väsyttää ja itkettää
[/q]
I´m so sorry...*lohduttel*
Sellaista valitettavasti sattuu nykyään.. Erään tuttavani 19-vuotias sisko menehtyi syöpään, josta ei kukaan tiennyt, koska hän piti sen salassa.. But life goes on apparently..
joulu.
tää on niin tylsää.
rahaton joulu yksin kämpillä.
kivaa joo
mellu tervetuloa.. tossan toi toinen sänky on vapaana... kerää vain pölyy...
mie kävin kävelyllä ja mummolla edelleen sininen fiilis....
muokkaus.. mä lähen sittenkin porvooseen vaikka mulla on sininen hetki meneillään.
[q]alek száhala:
Tulin kirjastolle asti nettiin sen takia että saisin taivutettua yhen vitun verbin verbix.comissa ja se vitun perse kysyy jotai saatanan passwordeja. Joku germaanisen filologian tuntija kertokoon miten gootin aúkan taipuu.
[/q]
Muistaakseni:
Active
Indicative - Present
ik aúka
þu aúkais
is aúkaiþ
wit aúkôs
jut aúkats
weis aúkam
jus aúkaiþ
eis aúkand