päivän :(

Back to häröily O

Mun peukku meni eilen aivan halki ja se on niiin kipeä

[q]Jazmine:
---
Darrakin ois helpompi käsitellä ku tää Vaihtasin tään darraan 24/7... Avustaiskohan sossu??
[/q]

*känni* + darra, pitäis varmaan kokeilla...

Huono päivä taas vaan menossa
Turhaa riitelyä taas vaihteeksi... ja mun syykin vielä

Väsyttää... ei olis jaksanu nousta aamulla...

Kumpa olis saanu jäädä siihen ja sinäkin olisit jäänyt...*uuh*

Haaveilen siitä että mulla olis hyvä olo taas ja pystyisin nukkumaan, syömään ja nauramaan.... No eilen onnistuin nukkumaan, syömään pikkuisen ja nauramaan... sinä sen sait aikaan...
Mulla oli kivaa eilen, enkä edes muistanut kuinka huonosti asiat oikeasti ovat.

Nyt ei kyllä taas niin mikään onnistu.
Haluan kotiin nukkumaan.

Tulipa taas todistettua vanha viisaus todeksi:
Mikään ei ole varmaa - paitsi epävarma.
Huoh

Kaveri skitsonnut mesessä kokoaamun. Kiukuttelee kun 5v kakara, syytä en tiedä miksi. Johtuu kai pohjimmiltaan siitä, etten tästä ihmisestä ollutkaan kiinnostunut koskaan (muuta kuin kaveripohjalta) ja se kolahti nyt sitten liiankin raskaasti. Lisäks luin rivien välistä ja tympii myös se, että saan töissä parempaa palkkaa kuin ko. ihminen. AUkonut päätä kokopäivän tyyliin "no sinähän saat mitä haluat, mitä valitat" ym tollaista.

Käyttäytynyt tän päivän todella lapsellisesti ja saanut mun päivän samalla pilattua. No, teimpäs tempun ja laitoin mesessä estolistalle. Katsotaan jos vaivautuu edes anteeks pyytää jossain vaiheessa niin voidaan harkita asiaa uudestaa. Naurettavaa käytöstä. *eiei**grr*

^^ No nyt tultii jo kysyy et "ollaanko rauhallisia nyt?". Siis mitä ihmettä.. enhän minä tässä skitsonnutkaan? Ärsyttää vielä enemmä

Viikko sairaslomaa - taas.
Ei kyllä jaksaisi maata enää päivääkään, mutta lääkärin uhkailut keuhkokuumeella ei myöskään kuulostanut hyvältä.

Kuulin, että mun kohta 20v työkaveri on raskaana
En todellakaan osannut sanoa mitään (enkä ainakaan onnitella). Tyttö jättää koulut nyt kesken tai vähän "tauolle" (nää vauvatauot tiedetää) ja on niiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen leikkiessään kotia poikaystävänsä kanssa. Ei siinä muuten mitään mutta tiedän siitä jutusta tulevan täysi katastrofi. Ainoo tunne mikä mulla on, on sääli tuota tyttöä kohtaan. Ollaan sentäs jonkinlaisia kavereita.

kauhee krapula.
join jotain vahvoja ja vittuilin kämppikselle

Unohdin täysin, että koulu aukee tänään vasta klo: 10.10 YO-kirjotusten takia. No muistin ton vasta tuolla motarilla kun olin jo menossa. Eli nousin siis ihan turhaan 5.30 ylös ja laitoin kaikki valmiiks ja lähdin kouluun. Ja pahinta että frendi mainitsi viimeks _illalla_ että tänään on kirjotukset ja silti unohdin ton jutun

No ei siinä vielä kaikki. Ystävänpäivä ja mulla se nyt sit menee töiden merkeissä -> ei pääse ees ystävien kanssa tekee mitään kivaa vaan pitää olla töissä (okei no varmaan moni muuki on *nauru*). Tuntuu vaan, että jos tää päivä voi enää tästä huonommin mennä niin ihme on. Kai seuraavaks taivas tippuu niskaan

Vitutuksen maksimoiseksi hankin huomiseksi päänsäryn ja lähden juomaan jouluglögit pois kaverin luokse.

Jo oli aikakin

Tää viikko ei oo alkanu mulla missään määrin hyvin. Nyt tänäaamuna nukuin tyylillä pommiin -> en oo ees kuullut kellon soivan (joka soi maximitasolla) ja oon siis kääntänyt kiinni. Yliväsymystä yliväsymystä.. No en sitte enää 9 herättyä jaksanut lähtee kouluun kun ois ollut "vaan" pari ainetta Että otan tokat tunnit sitten paremmin. Herätyskelloja 5kpl ympäri huonetta ja aamuinen rastirata niin eiköhän ala heräämään ja hereillä pysymään.

Harmittaa vaan tää jatkuva väsymys ja kiire

Ihan unohdin nämä [pieni]pienemmät[/pieni] murheet - kuten sen, että kohta olenkin sit asunnoton!

No jos enää päivä voi huonommin mennä niin kiva. Isoina ärsytyksinä mainittakoon se että koko viikon ollut selkä kipee ja yöllä sitten heräsin tajuttomaan KIPUUN enkä päässyt tuntiin kääntyy toiselle kyljelle. Sitte vihdoin ja viimein, työn ja tuskan jälkeen pääsin ylös niin lähdin päivystykseen koska ei tosiaankaan pääse taittaa selkää/tekee mit'än. Jonottelin siellä aikani ja toteevat "noidannuolen" olevan selässä. Menee kuulemma itsestään ohi?

No ei tässä vielä kaikki. Piti olla 12,30 kaverin koululla mutta sinnekään en nyt sitten pääse koska just kotiutunut. Onneks sentään broidi on käynyt koneella ja avannut tän aikasin niin mun ei enää tarvinnu oottaa 30min et tää alkaa toimii. Kaikki siis menny niin huonosti

Laivareissu taitaa peruuntua, en mä sinne pääse lähtemään tai jos pääsen kävelee niin onko fiksua lähtee nukkumaan sinne? No ei ole. Todella tympeää. Viikonlopun duunitkin nyt peruuntuu tän kaikkia ja kaikki.
Pahinta ettei noi lääkkeet edes auta. Enkä tiedä pitäskö mennä nukkuu/ei koska sängystä ei taas tahdo ylös päästä.

Todella kaamea päivä

Uniongelmat

Mua on alkanut joku naapuri häiriköimään/terrorisoimaan. Autoon ilmestyy uhkauksia/haukkumisia ym. En todellakaan edes tunne ketään naapuria täältä joten en keksi mistä moinen touhu on peräisin ! No, enää en tuonne autohalliin uskalla yksin mennä. En voi tietää vaikka se kaheli olisikin mua siellä vastassa illalla, ja jos on niin kuka kuulee tai näkee?

On jouluaatto ja yksi ihminen menneisyydestä piti huolen, että sai sen huolella pilattua. Käyttäytyy todella kakaramaisesti puhuen mm. pahaa musta koko koululle ja pistää kaverinsakin terrorisoimana ja haukkumaan mua. Ihmisellä ikää 23v, mukamas.

Että hyvää joulua ja kiitos mielen pahoittamisesta

[q]sapeli:
---
Christinah:
Onnex ei ollu mun syy ja ei käyny kovinkaa pahasti. Tyylii niskat on vaa jumissa mut auto on vain "vähän" hajalla ja henkilövahingoilt on vältytty vaikka oiski voinu tapahtuu vaik mitä..

---

Kannattaa olla varovainen sen niskan kanssa pari päivää - kuuleman mukaan niskaan voi tulla pitempiaikaisiakin vaurioita mitä ei heti edes huomaa.
[/q]

Vitsi.. olit oikeessa. Luulin iltaan asti ettei "mitään käynyt". Ny mulla niskat niin jumissa ettei tahdo pää kääntyä. Kai se on lääkärille mentävä ettei sitten tapahtuis mitään vakavampaa taas..

Vein auton pikahuoltoon koska piti olla helppo juttu en korjaamisen.. no ootin eka 2h ennenku löysivät vian, sitte sanoivat et saadaankin huomenna vasta osat et autopas jää tänne ! No eiku taxilla kotii + töihin. Onneks ei tosin menny mun rahoist vaa ne korvas

O