Ibizan soitto settiin päässeet Suomalaiset!!

Back to biisit ja remixit O

Hohhoijakkaa, en olis yllättyny jos platinumissa tapeltais tällasesta, mutta täällä... Mistä oikeestaan ees riitelitte? Siitä että alex soittaa (hyvää hyvyyttään) suomalaisten tranceartistien biisejä...? Mun mielestä loistava idea ja propsit sinne suuntaan! Heti ollaan haukkumassa promohaukaks yms, naurettavaa...

[q]tempest:
Hohhoijakkaa, en olis yllättyny jos platinumissa tapeltais tällasesta, mutta täällä... Mistä oikeestaan ees riitelitte? Siitä että alex soittaa (hyvää hyvyyttään) suomalaisten tranceartistien biisejä...? Mun mielestä loistava idea ja propsit sinne suuntaan! Heti ollaan haukkumassa promohaukaks yms, naurettavaa...
[/q]

En kyllä ihmettele yhtään että plattarissa ja täällä tulee tälläistä kommenttia. Muuten olenkin täysin samaa mieltä kanssasi, että aika outoa kun jengi alkaa itkemään jos joku (tässä tapauksessa alex) vie Suomalaista matskua maailmalle kuultavaksi. Sitten ruvetaan itkemään jostain editeistä ja remiksauksista. Ei huh huh mitä toimintaa kyllä. *justjoo*<

Probsit Alexille vaan että viitsii Suomen maata maailmankartalle saada. Hienoa.

[q]Digital Beat:
---
ezzy:
---
Digital Beat:
eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?

---


Joo taatusti koko saari pelkkää trancea täynnä :)
get your facts straight.

---

ok, menin vähän liian pitkälle. Toki sieltä löytyy kaikenlaista alagenreä kans hard trance, nrg ja psy yms. Muitaki genrejä ku vaan trancea tietty. Sori tuosta trollista.
[/q]

Öööh...niinkuin esimerkiksi housea.

[q]Individual:
Öööh...niinkuin esimerkiksi housea.
[/q]
Tai vaikkapa ihan teknoa tjeu. Space, Meganite@Privilege, Cocoon@Amnesia. Mut tekno vasta homoa onkin :)

[q]Juki54:
Ja vaikken miestä tunnekaan, niin voisin kuvitella että noinkin useasti Ibizalla keikkailleella miehellä ole enää hirveesti hinkua lähteä leijumaan sillä Klubbarin foorumiin?
[/q] Tuli pieni ylilyönti ton suhteen, onhan alex tosiaan soittanut useamman vuoden Ibizalla.. kiivastuksissani pääsi tuo asiaton kommentti livahtamaan. Anteeksipyyntöni. Jatkakaa :)

[q]oc:
---
tempest:
Hohhoijakkaa, en olis yllättyny jos platinumissa tapeltais tällasesta, mutta täällä... Mistä oikeestaan ees riitelitte? Siitä että alex soittaa (hyvää hyvyyttään) suomalaisten tranceartistien biisejä...? Mun mielestä loistava idea ja propsit sinne suuntaan! Heti ollaan haukkumassa promohaukaks yms, naurettavaa...

---


En kyllä ihmettele yhtään että plattarissa ja täällä tulee tälläistä kommenttia. Muuten olenkin täysin samaa mieltä kanssasi, että aika outoa kun jengi alkaa itkemään jos joku (tässä tapauksessa alex) vie Suomalaista matskua maailmalle kuultavaksi. Sitten ruvetaan itkemään jostain editeistä ja remiksauksista. Ei huh huh mitä toimintaa kyllä. *justjoo*<

Probsit Alexille vaan että viitsii Suomen maata maailmankartalle saada. Hienoa.
[/q]


samaa mieltä...
Hyvä Alex kun vain jaksat nähä vaivaa!
Ja onnea niille tutuille ja tuntemattomille joiden biisit lähtee nyt maailmalle..


järkyttävää paskaa.

1. satuin eksymään tänne forumille sattumalta pyöriessäni ja lukaisin jutut läpi.
2. järkyttävää paskaa.
3. ilmeisesti tämäkin forum pitää sisällään enemmistönä (kuten myös plattari) sarkastisia / kateellisia / veemäisiä poustaajia joiden on pakko päteä \”asiantuntemuksellaan\” ja \”inside\” -tietoudellaan.
4. imo btw imo imo imo hymiö1 hymiö2 ja jotain muuta tosi stailia.
5. kuinka moni teistä on ikinä edes käynyt ibizalla? tai tietää mitä siellä nyt \”oikeasti\” soitetaan? tai saisi levynsä jonkun nimekkään dj:n soitettavaksi ominpäin? joo, kalle forssasta hioo timanttiaan 10 vuotta makkarissaan ja sit käy heittämässä sen parhaalle kamulleen judge julesille ibizalle eräänä kauniina iltana ja sitten tulee hitti. joo.
6. minä en ole käynyt ibizalla. minä en osaa tehdä konemusiikkia. minä en tunne ketään dj:tä kotikyläni ulkopuolelta. minä en voi sanoa onko ibiza paska koska en tunne paikkaa.
7. jos joku veisi tekemäni biisin \”ibizalle\” (koska ibiza on taivas ja tähdet ja maailmankaikkeus) olisin enemmän kuin tyytyväinen koska itse en siihen pystyisi. jos siellä perässä nyt sitten lukee jorma k hyperbolic edit niin aivan sama.
8. miksi ylipäätään suomalaiset ovat niin veepäitä menestyjille tai niille jotka yrittävät ja uskaltavat? riivaako kun oma kantti ja taidot ei riitä kuin postailuun tällaisille mitättömille pikkuforumeille, jonne ei kukaan enää palaa päästyään järvenpäästä ekaa kertaa steissille. ehkä täällä saa sitten olla se lammikon isoin ankka kun puolet poustaajista on jotain omia nobody-kamuja ja voi heittää läppää tyyliin \”jorggis, tosi makee b2b hei nyt taas sit siellä metsäkorvessa pistetään skrätsäten tangoa heh lol niinku sillon parhaat kekkerit ikinä \'98.\” tai \”niinpä timbe, kyllä roland xyz 448732 ja sit riksrakspoks vähän flangeria kun sillon -87 kun old-skool oli vielä ug ja jengi tajus.\”
9. melki tympii nauttia ja tykätä trancesta (joo, trance onkin homoille ja paskaa, joo) housesta (sekö konemusaa semmosta tilulilua) ja muusta konemusiikista kun nää alan foorumit ja postaajat vaan jaksaa päteä ja viduilla erinomaisuudellaan. ei konemusiikin kuuntelu tee sinusta yhtään parempaa ihmistä. ei oman kylän sisäpiiri johon saatat kuulua tee sinusta yhtään valmiimpaa ibiza-artistia. ei kateus ja keljuilu johda mihinkään, korkeintaan siihen että karkotatte näiltä saiteilta loputkin apua tarjoavat ja yhtä köyttä vetävät tyypit muualle ja sitten saatte jäädä kaveriporukallanne tänne tyylikkäine avattarienne kanssa ja vertailla kellä on isoin posts-luku.
10. järkyttävää paskaa.

jokoma: word.

Tuossa jokomalla on kyllä pointtia.

Hmm, ei sitten käynyt mielessä, että jotkut noista promoja lähettäneistä eivät ehkä pitäneet siitä, että heidän biisejään editoidaan ilman lupaa?

Toki tuonkin voi jollain tapaa käsittää kateutena, jos oikein haluaa.

[q]greenie:
Hmm, ei sitten käynyt mielessä, että jotkut noista promoja lähettäneistä eivät ehkä pitäneet siitä, että heidän biisejään editoidaan ilman lupaa?

Toki tuonkin voi jollain tapaa käsittää kateutena, jos oikein haluaa.
[/q]

No tiedätkö sitten 100 % varmasti että näin on tapahtunut? Jos sinulla tai kellään muulla ei ole asiasta varmaa tietoa, niin eiköhän sitten voisi olla hiljaa.
Ja se perisuomalainen kateus ja katkeruus harvoin ilmenee niin, niin että toisella ihmiselle suoraan sanotaan, että: ” Voi että mä oon kateellinen sulle.”, vaan kaikenlaisena paskanjauhamisena ja keljuiluna selän takana jne...Vai oletko eri mieltä?

Otan tästä vaikka kateellisen paskan leiman otsaani (kun kerran näyttää olevan niin, että eniten ”word”-huudahduksia herättävän kirjoituksen kirjoittaja on tässä threadissä se, joka jättää mahdollisimman paljon eri näkökulmia asiaan huomioimatta), mutta tää naivistien kesäkokoontumisen seuraaminen on perin viihdyttävää. Hyvä jos teidän mielestänne Alex Kunnari on epäitsekäs nimi-DJ, joka vie hyvää hyvyyttään suomalaisten tuntemattomien artistien uutta musiikkia maailman musiikin mekkaan Ibizalle, jossa se pääsee laajemman yleisön ja maailman johtavien DJ:iden kuultavaksi.

Kuullostaa tosi kivalta. Sallikaa nyt kuitenkin, että kaikki eivät jaa tota näkemystä teidän kanssanne.

[muokattu 25.7.2004 14:30]

[q]Jole:
---
Digital Beat:
---
niin kai sitte. No aiheesta kolmanteen, tuli vaan mieleen että
onkos tuolla Donnel ja Douglasilla tai Joel Kalsilla ollu jotain sillä suunnalla?
Ainaki Australiassa on listoilla ollu D&D

---


Jeps, The club is open soi Ibizalla tänäkin kesänä, ainakin brittityttö Zana Millsillä oli jo rotaatiossa viime viikolla :) Kun biisi ei nouse kunnolla pintaan niin se kuplii jatkuvasti ja ei kulu loppuun, toisaalta kiva juttu siis.
[/q]
Jep, hieno homma :) Siis hyvä homma ku ei soiteta liikaa.

[q]Jone:
Alex Kunnari epäitsekäs nimi-DJ, joka vie hyvää hyvyyttään suomalaisten tuntemattomien artistien uutta musiikkia maailman musiikin mekkaan Ibizalle, jossa se pääsee laajemman yleisön ja maailman johtavien DJ:iden kuultavaksi.

Kuullostaa tosi kivalta. Sallikaa nyt kuitenkin, että kaikki eivät jaa tota näkemystä teidän kanssanne.
[/q]

Eikös tuo oo hieno juttu, joku DJ viittii nähä vaivaa muiden puolesta. :)

[q]greenie:
Hmm, ei sitten käynyt mielessä, että jotkut noista promoja lähettäneistä eivät ehkä pitäneet siitä, että heidän biisejään editoidaan ilman lupaa?

Toki tuonkin voi jollain tapaa käsittää kateutena, jos oikein haluaa.
[/q]

eikö tuo pitäis käsittää tekijänoikeuksien rikkomisena eikä minään kateutena. Ainakin mun mielestä editointi ilman lupaa loukkaa artistin/tuottajan tekijänoikeuksia.

edit: mutta kun en editoimisesta ole varma, onko sitä joku biiseihin tehnyt tai ei niin samapa tuo mulle

[muokattu 25.7.2004 14:16]

[muokattu 25.7.2004 14:16]

[q]op-:
---
Individual:
Öööh...niinkuin esimerkiksi housea.

---

Tai vaikkapa ihan teknoa tjeu. Space, Meganite@Privilege, Cocoon@Amnesia. Mut tekno vasta homoa onkin :)
[/q]
jos teknon historiassa mennään ihan alkulähteille niin
homoklubeissa se house kehittykin? heh

Ihmeellistä sitten että itse artisteilta ei ole kuulunut mitään valitusta. Ne joilta kommenttia olen kuullut, ovat olleet tyytyväisiä siihen että oma biisi pääsee soittoon. Lienee kumminkin tärkeintä että soittoon päätyneille artisteille asia on OK, vai?

[q]Individual:
No tiedätkö sitten 100 % varmasti että näin on tapahtunut? Jos sinulla tai kellään muulla ei ole asiasta varmaa tietoa, niin eiköhän sitten voisi olla hiljaa.
[/q]

No näkisin sen jonkinlaisena merkkinä, että biisien nimet muutettiin sen jälkeen, kun niistä editeistä sanottiin. Olisiko tämä järkeenkäypä syy väittää, että kaikki eivät pitäneet siitä, että heidän biisejään oli editoitu?

[q]
Ja se perisuomalainen kateus ja katkeruus harvoin ilmenee niin, niin että toisella ihmiselle suoraan sanotaan, että: ” Voi että mä oon kateellinen sulle.”, vaan kaikenlaisena paskanjauhamisena ja keljuiluna selän takana jne...Vai oletko eri mieltä?
[/q]

Ei voi tietää noista perisuomalaisista katkeruuksista. Mä näen aika pitkälti vain yksilöitä, the rest is blur.

[q]Digital Beat:
eikö tuo pitäis käsittää tekijänoikeuksien rikkomisena eikä minään kateutena. Ainakin mun mielestä editointi ilman lupaa loukkaa artistin/tuottajan tekijänoikeuksia.
[/q]

Näin minustakin. Sen takia vähän ihmettelinkin, että miten jotkut näkee selvää ”perisuomalaista kateutta” tässä asiassa.

[q]greenie:

Näin minustakin. Sen takia vähän ihmettelinkin, että miten jotkut näkee selvää ”perisuomalaista kateutta” tässä asiassa.
[/q]

Kateus on ihmiselle tärkeä keino kehittyä, ja sitä ei pidä väheksyä.

O