Ibizan soitto settiin päässeet Suomalaiset!!

Back to biisit ja remixit O

[q]Digital Beat:
---
rewind:
---
Digital Beat:
sanon suoraan että en edes halua tonne Ibizalle mun biisejä välttämättä.

---


Kerro ihmeessä miksi et?

---


eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?
[/q]

sulla taitaa olla joku asennevamma tai jotakin...en ymmärrä mistä moinen rähjääminen?!

[q]Digital Beat:
eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?
[/q]

mitäs sun materiaali sitten on?

[q]
Digital Beat:

eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?

Saara:

mitäs sun materiaali sitten on?

[/q]

Se on sellasta 90-luvun alun truu uugee-shittii, josta vaa kaikki tosi aidot skenet tajuu jotain.

Nimim. hyvän musiikin tekeminen loppu -92

[q]Saara:
mitäs sun materiaali sitten on?
[/q]

Eiks se ollut Underground Hardtrance DRum&Bass Nu-sChool-Breaks

häh täh! just se!

[q]yana:paljo huudetaan nimikirjoitetusta versiosta ;)
[/q]

sisuaski

[q]Individual:Eiks Moby ole käyttänyt sitä kikkaa Play-levyllään, missä se on irroittanut joltain vanhoilta blues-levyilta vokaaleja omiin biiseihiin, silloin kun käytettävissä ei ole ollut mitään eri raitoja sen biisin suhteen. Esim: Find my baby tai Natural blues.[/q]

Natural Bluesin lauluosuus on otettu joltain vanhalta savikiekolta tms. siinä ei ole mitään taustoja, eli on laulettu suoraan ja tallennettu sitä mukaa.

Löytyy mm. yhdeltä Sampled -nimiseltä kokoelmalta millä on pari cd:llistä biisejä joita on sämplätty, mm. se reggaebiisi mitä Prodigy sämpläs Out Of Space -biisiinsä.

[q]yuna:...Onko tietoa mitä eroa näillä kahdella versiolla on? Kirjakaupan nettikaupassa luki selostus toisen sisällöstä mutta ei toisen..(Kysymys ei liittynyt aiheeseen, mutta ei kai se niin kamalaa oo..Kiinnostaa vaan tämä kirjanen.Vois ola hyvä lahja-idea.)
[/q]

räikeä offtopic jatkukoon, mutta kun kysyvät ja haluavat tietoa, minkäs teet.

Varsinaista sisällöllistä eroa en osaa sanoa kun en sitä ensinpainettua ole lukenut, mutta Amazon.co.uk väittää, että vanhempi (1999 julkaistu) on 320 sivuinen kun taas uudempi (2000 julkaistu) on 480 sivuinen. Todennäköisesti uusien haastattelujen tms. asioiden lisäämää ja tarkennettua tietoa löytyy uudemmasta.

vanhempi

uudempi

linkit ohjaavat Amazon.co.uk:n sivuille.

[q]diffas:
---
Saara:
mitäs sun materiaali sitten on?

---


Eiks se ollut Underground Hardtrance DRum&Bass Nu-sChool-Breaks
[/q]
jätkähän on mun fani sitte

Nyt kuulostaa siltä, että jotkut kiusaavat miestä, joka osaa asiansa ja jeesaa viemään hyvää musiikkia ulkomaille. Omasta puolestani en voi sanoa muuta, kuin onnea niille jotka pääsivät Ibizalle... tuntemattomille ja tutuille!

Alex... ihmisiä on joka jonoon!

[q]mikkihiiri:
---

Digital Beat:

eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?

Saara:

mitäs sun materiaali sitten on?


---


Se on sellasta 90-luvun alun truu uugee-shittii, josta vaa kaikki tosi aidot skenet tajuu jotain.

Nimim. hyvän musiikin tekeminen loppu -92
[/q]
veit sanat suustani

[q]Saara:
häh täh! just se!
[/q]
no just juu
http://www.unsignedbandweb.com/music/bands/125/music.php



[muokattu 21.7.2004 18:43]

Täh...*täh*

[q]TTe (Henkka K):
---
Digital Beat:
---
rewind:
---
Digital Beat:
sanon suoraan että en edes halua tonne Ibizalle mun biisejä välttämättä.

---


Kerro ihmeessä miksi et?

---


eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?

---


sulla taitaa olla joku asennevamma tai jotakin...en ymmärrä mistä moinen rähjääminen?!
[/q]
kyllä totut klubitus foorumiin vielä kun ei herkistele liikaa. Tämä on ns. trolli ja tarkotuksena ei ollu rähjätä mitenkään. Joidenki Balearic-trancebiisien synalinjat kuulostavat vaan mun mielestä homoilta. Ei munaa ei säröä vaan mahollisimmat ohuet progressiiviset synakuviot joissa ei mitään voimaa.

[q]Astaroth:
Täh...*täh*
[/q]

*täh* jaa-a enpä osaa sanoa mitään tohon

[q]Digital Beat:
eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?
[/q]

Joo taatusti koko saari pelkkää trancea täynnä :)
get your facts straight.

[q]ezzy:
---
Digital Beat:
eikö ne soita semmosta Balearic homotrancea ?

---


Joo taatusti koko saari pelkkää trancea täynnä :)
get your facts straight.
[/q]
ok, menin vähän liian pitkälle. Toki sieltä löytyy kaikenlaista alagenreä kans hard trance, nrg ja psy yms. Muitaki genrejä ku vaan trancea tietty. Sori tuosta trollista.

[q]climate:
---
Digital Beat:
kyllä totut klubitus foorumiin vielä kun ei herkistele liikaa. Tämä on ns. trolli ja tarkotuksena ei ollu rähjätä mitenkään.
---


---
Digital Beat:
Sori tuosta trollista.
---


Trolli:
http://fi.wikipedia.org/wiki/Trolli_(Internet)


---
wikipedia.org:
trolli on slangisana, jolla tarkoitetaan joko

1. viestiä, jonka tarkoitus on ärsyttää ihmisiä, aiheuttaa ristiriitoja, saada vastaukseksi fleimejä tai ennalta-arvattavia viestejä tai peittää kirjoittajan puutteet käsillä olevan asian tuntemuksessa, tai
2. henkilöä joka kirjoittaa tällaisia viestejä

---


Ei trollien kirjoittaminen kyllä mun mielestä mitenkään klubitukseen kuulu sen enempää kuin muuallekkaan.
[/q]
*piis**uuh*

[q]Digital Beat:
(snip) kuulostavat vaan mun mielestä homoilta. Ei munaa (snip)
[/q]

*joo**justjoo**super**uros**dissaa*

[q]sapeli:
---
Digital Beat:
(snip) kuulostavat vaan mun mielestä homoilta. Ei munaa (snip)

---


*joo**justjoo**super**uros**dissaa*
[/q]
meni vähän offtopikkiin

O