Asioita, joita et osaa tehdä
en osaa laulaa.. yläasteella lauloin kokeessa ukko nooan, kun perhana piti jotain laulaa
mut sain seiskan kokeesta
Ohoh mikä kysymys.
- Mä en osaa uida (Haluisko joku opettaa? *vink*)
- En osaa seistä päälläni (Enkä taida halutakkaan)
- En osaa mitään itsepuolustuslajia (Tämä tulee muuttumaan)
- En osaa pitää päätäni kiinni, vaikka usein kannattaisi (No ei oo mun ongelma...)
- En osaa soittaa mitään instrumenttia kunnolla. (triangeli menee jo jotenkuten)
- En osaa naksutella niveliäni tahallani (Vahingossa kyllä onnistuu aina joskus)
- En osaa tekoröyhiä. (En ole kovin pettynyt itseeni.)
Lisää myöhemmin.
[q]Bio:
en osaa laulaa.. yläasteella lauloin kokeessa ukko nooan, kun perhana piti jotain laulaa
[/q]
sama vika...
[q]Bio:
[/q]
6½ muutenki äänenkäytön kanssa ongelmia: ei kanna, artikulaatiovaikeuksia, ajatusten pukeminen ymmärrettävästi sanoiks usein hankalaa, kielten lausuminen avutonta (vaik enklanti ja ranska), small talk ei luonnistu jne.
en myöskään osaa ostaa lahjoja tai ottaa kohteliaisuuksia vastaan. en osaa soittaa instrumentteja, pienenä opettelin joitakin värssyjä pianolla ulkoa että ne sai kuulostaa oikeelta, mut nuotteja en sujuvasti osaa lukea (työn alla ehkis). en osaa loukkaantua, suuttuminenki tuottaa ongelmia.
En mullakaan ääni oo hyvä, mutta osaan teknisesti laulaa ja oon koko ikäni saanut kaikista laulukokeista ysejä tai kymppejä.
[q]Dementation:
- Mä en osaa uida (Haluisko joku opettaa? *vink*)
[/q]
Sain uimaopettajan paperit noin kuukausi sitten... voisit tulla testi -oppilaaksi
[muokattu 16.6.2004 21:53]
[q]Jää~*:
Sain uimaopettajan paperit noin kuukausi sitten... voisit tulla testi -oppilaaksi
[/q]
Kuulostaa hiukan pelottavalta, mutta pistetään harkintaan...
En osaa käyttää rahaa viisaasti.
En, vaikka sitä tulisi isokin läjä säännöllisin väliajoin.
Hmm .. iskemisen jalo taito vois olla ihan jees
[q]Howdy:
[/q]
kyl joo täytyy yhtyä! sitten vaan katsomaan esimerkkiä että miten ei tulisi toimia - huonoimmat iskuläpät -topiikista.
[q]Pablo:
---
Howdy:
---
kyl joo täytyy yhtyä! sitten vaan katsomaan esimerkkiä että miten ei tulisi toimia - huonoimmat iskuläpät -topiikista.
[/q]
Joo pitää vissii lähtee jonkun gasanovan oppiin
Mä en osaa sanoa ei. Monessakaan tilanteessa. Ja se on muuten hyödyllinen taito, pitäis opetella....
En osaa mm.
- tehdä purkkapalloo (ihme kovan äänen saan syntymään, mut ei oo paljoo palloja näkyny)
- puhaltaa savurenkaita (saanu monet nauramaan kunnon ilmeillä ku niitä yrittäny puhallella suu mutrulla)
- tehdä kärrynpyörää tms
- laittaa kieltä rullalle
- käyttää välillä rahaa oikein.
Tossa oli jo muutamia, aika samoja mitä muillaki ollu :)
[q]Joannainen:
En osaa mm.
- tehdä purkkapalloo (ihme kovan äänen saan syntymään, mut ei oo paljoo palloja näkyny)
[/q]
Sun pitää ostaa hubbabubba -purukumia. Sillä oppii varmasti tekemään purkkapalloja! :)
[q]Pablo:
---
Joannainen:
En osaa mm.
---
Sun pitää ostaa hubbabubba -purukumia. Sillä oppii varmasti tekemään purkkapalloja! :)
[/q]
Oon yrittäny :D ei auta :) saan jonku ihme pikkusen pallon suun sisäpuolelle kyl tehtyy ja kauheen kovan äänen siitä, mut siinäpä se onki :D
[q]pupuankka:
Mä en osaa sanoa ei. Monessakaan tilanteessa. Ja se on muuten hyödyllinen taito, pitäis opetella....
[/q]
Hehei! Mun kohtalotoveri ja hengenheimolainen! Teitäkö on oikeasti olemassa muitakin?? Ja todellakin olisi hyödyllinen taito, muttamutta..
Jep. \”Just say no.\” Opettelen joskus.
En osaa moniakaan asioita (minkä vastapainoksi osaan kyllä vaikka mitä enemmän tai vähemmän hyödyllistä, sellaisiakin mitä täällä on listattu), mutta EI:n sanotuksi saamatta jääminen on varmaan ainoa mistä kärsin ikinä..
\”Joo, okei, totta kai voin, tietenki hoidan, kyllä se sopii, ei haittaa yhtään, mennään vaan..\”
t. Helppo Nakki
Niin, ja muistin just että en osaa juoda koskaan limupulloa tyhjäksi :D aina siel on joku pari senttii juomista jäljellä, ei niinku ymmärrä miten teen sen :)
En osaa tehdä musiikkia.
En osaa avata millään muulla pulloa kuin pullonavaajalla (vanhempi isoveli on kuulemma avannu pullon 10mk kolikolla)
En osaa vaihtaa vaihteita mopossa kunnollisesti
En osaa olla tarpeeksi sosialistinen
En osaa potnailla
En osaa valita sellaista musiikkia mistä kaverit pitäisivat
En osaa sanoa ei naiselle joka hymyilee kauniisti
En osaa pitää suutani kiinni joistain asioista
En osaa tehdä kärrynpyörää
Jatkoa taas jossain vaiheessa kun taas keksin niitä
En osaa tiskata, niin etten samalla kastelisi itseäni ja puolta keittiötä...
Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.
Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..
Mitä sinä et osaa tehdä?