Asioita, joita et osaa tehdä
[q]mayah:
---
keisha:
En osaa hypätä pää edellä veteen, enkä oikein muitakaan fyysisiä notkeutta ja voimaa vaativia juttuja, kuten vaikka kärrynpyörää tai käsilläseisontaa.
---
Mä en muuten kanssa osaa tehdä kärrynpyörää, enkä seistä käsilläni. Ja tuli sellanenkin mieleen, et mä en osaa keittää kahvia. En juo sitä itse lainkaan, ni aina kun keitän, siitä tulee liian laihaa tai vahvaa, ei koskaan muitten mielestä hyvää.
[/q]
mullakin on vaikeuksia tossa, jotenkin vaistonvaraisesti aina suojaan päätä ja niinpä jos hyppää päälleni niin se menee mahalleen kuitenkin.
Minen osaa:
- Uida kunnolla
- heittää kärrynpyöriä
- Poistaa nälänhätää/sotia/köyhyyttä maailmasta
- naxutella sormiani. Siis rutinaa saan helposti aikaan niistä nivelistä, mutta en osaa kompata musiikin tahdissa. Sen rytmikkään äänen aikaansaaminen on yksinkertaisesti mahdotonta.
- aikuistua tahi vakavoitua
En osaa syödä enkä juoda siististi. (minut komennettiin viimeksi eilen juomaan limpparini lattialle etten vaan sotke sohvaa)
Oikeastaan en osaa tehdä mitään ilman että sotken jotain...*nauru*
[muokattu 16.6.2004 14:13]
[q]Zyklonius:
Minen osaa:
...
[/q]
Hähä. Meitsiki pysyny samalla tasolla yläasteelta lähtien
Mä en osaa hillitä itteeni.... *släp*
[q]Miracle:
Minen osaa viheltää kunnolla, enkä napsuttaa sormia, enkä sukeltaa pitämättä nenusta kiinni... ja sitten..ömm... Aina en osaa käyttäytyäkään.
[/q]
Kato löytyi toinenkin, joka ei osaa napasauttaa sormiaan *nauru*. Luulin, että olen yksinäni tämän ongelman kanssa. Itsellä ei lähde kuin joskus harvoin vahingossa joku ääni, kun yritän napsauttaa sormia *eiei*.
Sitten muita asioita mitä en osaa:
-tehdä aloitteita
-tehdä kärrinpyörää
-pelata lentopalloa (muut pallopelit onnistuu jotenkuten)
-heittää (no ehkä pesäpallokaan ei ole minun laji *hihu*). Oikeasti aina, kun yritän heittää, niin se lähtee joko silleen tyttömäisesti tai sitten muuten vain ohi.
-miksata
-hypätä pää edellä veteen
[q]Enkeli:
---
Jää~*:
En osaa...hmm...
...laittaa kieltä rullalle enkä skeitata tai puhaltaa isoja purkkapalloja...
näitä olen viime aikoina yrittänyt, mut en osaa
---
sama juttu, kieli ei vaan taivu, voi myös johtua korusta, ehkä
[/q]
Kuten, joku jo mainitsi, niin perinnöllistä se taitaa olla eli johtuu mun ja sun geeneistä ettei se kieli vaan taivu
Korulla ei kai oo asian kans tekemistä, koska mullakin on koru kielessä, mut ei se kieli menny rullalle ennen korun ottamistakaan
Lisäksi minäkään en osaa laulaa, enkä avata pulloja sytkärillä, mut ei tartteekaan, koska en osaa juoda kaljaakaan (Kahvia olen oppinut juomaan, olutta en, se vaan on pahaa...)
[q]alek száhala:
---
Zyklonius:
Minen osaa:
...
---
Hähä. Meitsiki pysyny samalla tasolla yläasteelta lähtien
[/q]
aivan...voitais perustaa joku tukiryhmä.
Minä en osaa enkä tiedä juuri mitään, mutta eniten minua harmittaa se, että en osaa:
viheltää
soittaa tinapilliä
enkä heiluttaa korviani ( äärimmäisen älyllisen ylivertaisuuden ilmentymä ).
-mä olen aivan surkea vedessä, oli kyseessä sitten uinti tai sukellus.
[q]IlonaPoks:
On hirveesti juttui mitä en osaa mutta tässä muutamia:
-käyttäytyä sivistyneesti 3% humalassa
......ym ym..
Ile
[muokattu 16.6.2004 13:01]
[muokattu 16.6.2004 13:16]
[/q]
Tuskin kukaan osaa käyttäytyä kolmen prosentin humalassa *vink*.
kyllähän näitä löytyy..
-en osaa myöskään hypätä pää edellä veteen, itse asiassa pitää pitää nenästä kiinni
-koordinaatio on todella huono, en osaa vaikeampaa akrobatiaa, mm. voltteja ja puolivoltteja.
-en osaa juoda pulloa tyhjäksi pitämättä välillä taukoa. Yhdessä saunaillassa kun piti juoda sidukkapullo ykkösellä alas
-mä en osaa huutaa
-en tule toimeen käytännössä minkään koneen kanssa. Oon välillä paniikissa jopa pankkiautomaatilla
-isoille teille liittyminen on (autolla) välillä vieläkin inhottavaa, koska epäilen koko ajan etten mahdu liikenteen sekaan.
-en osaa avata valion rahkapurkin kantta ilman veistä tätä en edes häpeä.
-en osaa tehdä mitään jos verensokeri laskee ja on nälkä
eiköhän noita riitä.
Laittaa ajoissa nukkumaan, Laulaa, korjata mitään elektronista laitetta, Käyttää tietokonetta (sillon tällön *blush*), Surffata, laskea minisuksilla mäkeä, siivota (näköjään ku kattoo kämppää *nauru*), viheltää kunnolla tai olla ylipäätään kunnolla *plur*, Ajaa rekka-autoa kuormautoa kylläkin, juoda maitoa purkin suusta aina on pitkin rinnuksia.
Rakentaa mitään....
mä en osaa soittaa pianoo ja rakastan pianon ääntä yli kaiken....*uuh*
mä en osaa ajaa autoo mut ehkä joku päivä....
mä en osaa tehhä musiikkia joka kuulostaisi hyvälle..
jne jne jne...
[q]mayah:
---
Pablo:
Sit en osaa avata sytkärillä kaljapulloa.
---
En mäkään, enkä hampailla (enkä halua oppiakaan) enkä myöskään osaa nipata pullonkorkkeja
[/q]
juu ei täälläkään osata noita..*uuh* enkä kyllä haluiskaan!
Mä en osaa ku viheltää tosi onnettomasti. Mä en osaa vislata... Sit mä en osaa keittää puuroa. Siitä tulee aina joko liian paksua mössöä tai sit se jää ihan liian löysäksi... Joskus tosi harvoin mä onnistun sen teossa.Onneksi se on vaan mulle
[q]alek száhala:
Pitää päätäni kiinni forumeilla.
[/q]
sama vika.. en vaan o niitä ihmisiä jotka jaksaa jakaa universaalia rakkautta kaikenmaailman idioottien kanssa..
mä en osaa keittää perunoita.
Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.
Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..
Mitä sinä et osaa tehdä?