Asioita, joita et osaa tehdä

Back to häröily O

[q]mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä[/q]

Toi on oikeesti yllättävän vaikeeta

[q]Steven Hoaks:
---
mikkihiiri:
Masturboida vasemmalla kädellä
---

[/q]

Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä.

[q]
mikkihiiri:

Luminescent:

Mä opin tuon jalon taidon kun oikean käden olkapää oli 3 viikkoa totaalisessa lepotilassa leikkauksen jälkeen. Hampaiden ahkera harjaaminen vasemmalla käy myös treenistä.

[/q]

Tuutko mun personal traineriksi?

[q]Steven Hoaks:
---
mikkihiiri:
---

[/q]

Niin on vaikka sitä ei uskoisi 0_o

[q]mikkihiiri:
---

mikkihiiri:

Luminescent:

---

[/q]

Siis hampaiden harjaukseenko? *täh*

It\'s all about yer wrist relaxation.

[q]Luminescent:
---
mikkihiiri:
---

mikkihiiri:

Luminescent:

---

---

It's all about yer wrist relaxation.
[/q]

entäs jos kumpikin käsi menee vaikka poikki? ruvetkaa vaan venyttelemään niitä jalkoja ja harjoittamaan varpaita jo valmiiksi!

[q]Pablo:
---
Luminescent:
---
mikkihiiri:
---

mikkihiiri:

Luminescent:

---

---

---

entäs jos kumpikin käsi menee vaikka poikki? ruvetkaa vaan venyttelemään niitä jalkoja ja harjoittamaan varpaita jo valmiiksi!
[/q]

Et oo tainnu kuulla saunasolmusta mitään.

[q]Luminescent:
---
Pablo:
---
Luminescent:
---
mikkihiiri:
---

mikkihiiri:

Luminescent:

---

---

---

---

Et oo tainnu kuulla saunasolmusta mitään.
[/q]

Ei mutta täytyy ottaa selville välittömästi!

Jos nyt perusteellisesti pitää kirjoittaa niin yritetään uudestaan...

-Pelata koripalloa tai lentopalloa (kaikki muut pallolajit varmaan menee)
-Puhaltaa savurenkaita (yritetty biljoona kertaa)
-Puhua japania
-Nukkua seisoviltani tai silmät auki (olis muuten aika hyödyllinen taito yhdistettynä. Erkko osaa muuten jälkimmäisen aika hyvin)
-Käsitellä naisia (toisaalta, kuka mies osaa?) *täh*
-Puhua Mongoliaa*nauru*
-Seistä päällä*ding*
-Ajaa autoa

Tässä oli muutama

En osaa kirjottaa vasemmalla kädellä ( selvästi/nopeesti ).

[muokattu 16.6.2004 01:15]

[q]Pablo:
sikäli osaan avata kaljapullon esim. 0,5l tai 1,5l limupullolla. Aina on vaihtoehtoja! ;)[/q]

Kaljapullon saa auki ihan milllä esineellä tahansa...
(hassua, tuli juur mieleen edellisestä lauseesta, että osaankohan äidinkieltäni?
Onko kirjoitettu oikein?)

[q]Jää~*:
En osaa...hmm...
...laittaa kieltä rullalle enkä skeitata tai puhaltaa isoja purkkapalloja...
näitä olen viime aikoina yrittänyt, mut en osaa
[/q]

sama juttu, kieli ei vaan taivu, voi myös johtua korusta, ehkä

[q]Enkeli:
---
Jää~*:
En osaa...hmm...
...laittaa kieltä rullalle enkä skeitata tai puhaltaa isoja purkkapalloja...
näitä olen viime aikoina yrittänyt, mut en osaa

---

sama juttu, kieli ei vaan taivu, voi myös johtua korusta, ehkä
[/q]

Muistaakseni toi kielen rullalle saaminen oli ihan jostain geeneistä kiinni..ei sitä noin vain opetella..*täh*

[muokattu 16.6.2004 09:48]

- Ajaa mopoa
- Viheltää
- Luistella

[q]Jna:
Muistaakseni toi kielen rullalle saaminen oli ihan jostain geeneistä kiinni..ei sitä noin vain opetella..*täh*
[/q]

Joo pitää paikkansa. Multakan tuo ei onnistu...

röyhtäistä

[q]Viola81:

Rn myöskään osaa laulaa..Ensinnäkin ääneni on oikeasti tosi ruma, ja toiseksi laulan aina nuotin vierestä, vaikka olisi säestys ja muita laulamassa mukana oikein! Kaikkien harmiksi rakastan laulamista!

en myöskään osaa viheltää kunnolla.Olen aina halunnut oppia viheltämään sillai kovaa sormien välistä. Mutta ei ole oppi mennyt perille!

[/q]

Myös minun lauluääneni on karsea, vaikka minäkin sitä laulamista niin rakastan. Eikä mikään auta sitä parantamaan...*nyyh*

Myöskin tuo vihellystaito on jäänyt oppimatta, vaikka sitäkin on tullut jonkin verran treenattua.

Eniten minua kuitenkin harmittaa se, etten osaa iskeä silmää kuin jotenkuten oikealla silmällä.*vink* Esim. ampuessa se on erittäin harmillista, kun joutuu sitten sen takia ampumaan vasemmalla kädellä... En kyllä ole tuota pahemmin harrastanut, johtuen ehkä juuri tästä.

Peruskouluajoilta on jäänyt harmittamaan, kun en ikinä pesistä pelatessa osunut siihen prkl:n palloon. Sitä voiskin oikeesti mennä joku päivä treenaan...

Hyms, no, onhan noita paljonkis, nuita juttuja jotka eij multa taatusti onnistuis vaikka yrittäisinki - esim. nyt vaikka tuo lentäminen tai japanin kirjottaminen...*hih*

Mutta jos tässä haetaan vähän arkipäiväsempiä asioita ni sanotaan näin:

MÄ EN OSAA TEHDÄ MITÄÄN nopeasti, reippaasti, tehokkaasti, ripeästi, aikailematta ja jumittamatta. Sääntö on kattava, ja koskee kaikkia arkipäivän rutiineja joista kaikki muut tuntuu selviävän sekunneissa; esim pukeminen, riisuminen, syäminen, käveleminen, hiusten pesu, kaupassa käynti, siiivoaminen, kirjoittaminen ja jne. jne.

Itteäni tää ominaisuus eij juuri haittaa, paremminkin, musta kaikkien muittenki ihmisten pitis vähän hidastaa tahtia...ongelma onkin siinä että harva tuntuu olevan samaa miältä, yleensä saan vaan kuulla olevani aikaansaamaton luuseri. Turha siinä sitten selitellä että joo, kyllä mä oon ihan aikataulussa tekemisteni kanssa, mun sisänen kelloni vaan käy vähän eri tahtia kuin muilla...*igor*

kutoa villasukkia, leipoa.. kuka noita taitoja nyt tarvitseekaan.en ainakaan minä.

Pitää päätäni kiinni forumeilla.

Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.

Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..

Mitä sinä et osaa tehdä?

O