Asioita, joita et osaa tehdä
Mä en osaa ajaa autoa, vaikka oon jo _näin_ vanha....*taputapu*
[q]elisak:
Mä en osaa ajaa autoa, vaikka oon jo _näin_ vanha....*taputapu*
[/q]
En minäkään ...en oo ees ikinä koklinu...
Tuli mieleen, et minen osaa myöskään ottaa vastaan kohteliaisuuksia, vaikka niitä rakastankin salaa. Ku joku sanoo jtn kivaa, ni pyörittelen tyhmänä silmiäni ja nopeesti saatan ohimennen kiittää.
En osaa myöskään olla kameran edessä luontevasti. Inhoan kameraa ja se inhoaa mua vähintään yhtä paljon. Yhtä paljon mua inhoaa myös raha, joka ei viihdy luonani hetkeekään enempää ku o pakko...
[q]Puistokemisti:
---
mayah:
ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä.
---
Vaikka amputaatiot on in niin noin radikaaliksi en rupeaisi. Joten enpä kai minäkään osaa ajaa ilman käsiä.
[/q]
Ilman käsiä on kyllä mahtava viilettää ja se on vielä suhteellisen helppoa, mutta kokeilkaapa (jos olette itsetuhoisia) ajaa samanaikaisesti ilman käsiä JA pitäkää jalkanne irti polkimista. On muuten aivan mahdotonta pitää pyörää hallinnassa tai pystyssä. Tuon jälkeen tulee kyllä amputaatiot ajankohtaisiksi. *kääk*
-laulaa
-soittaa mitään
-sosialisoida normaalisti (en koskaan tiedä ketä pitäisi moikata ja pitäisikö moikkaamisen jälkeen puhua jostain ja mistä ja missä vaiheessa voi/kuuluu lopettaa jne)
-ajaa pyörällä
-laittaa hiuksiani mitenkään järkevästi, vaikka ne ovat suht pitkät
-näyttää järkevältä valokuvissa
Tuskin myöskään ajaisin autoa kovin hyvin, kun en ole ollut autokoulussa (enkä tule menemäänkään, joten ei tarvitse pelätä).
*huokaa*...
en osaa:
-silittää
-kokata
-pitää suuta kiinni
-puhuu kunnolla
-lopettaa ajoissa
-tiskata
-pestä peilejä/ikkunoita
pyykkii mä sentään osaan pestä....*justjoo*
[q]Karvinen:
*huokaa*...
en osaa:
-silittää
-kokata
-pitää suuta kiinni
-puhuu kunnolla
-lopettaa ajoissa
-tiskata
-pestä peilejä/ikkunoita
pyykkii mä sentään osaan pestä....*justjoo*
[/q]
Ollaan vissiin sukua.*iloinen*
Mä en kyllä osaa kunnollisesti pyykätäkään...
jonglöörata (vai miten se ny kirjotetaankaa) 3 pallon kaa
[q]Zile:
En osaa kirjoittaa kunnollista nimikirjoitusta, siis sellaista lennokasta. Mulla tulee tosi typerän näköinen nimmari, välillä hävettää.*blush*
[/q]
Mun isä haukkuu mun nimmarii mut musta se on ihan siisti ja nopea kirjottaa....ei tarvi sillee miettii kamalasti......
en osaa...
-tehdä kravattisolmua (onneksi ei ole vielä tähän päivään mennessä tarvinnutkaan)
-kymmensormijärjestelmää
-luistella (hävettää tunnustaa *blush*)
-navigoida (jos mulle antaa kartan käteen, ollaan varmasti eksyksissä ja pahasti)
-käyttäytyä
listaa voisi varmasti jatkaa vaikka kuinka pitkään, mut noi tuli nyt ekana mieleen.*nauru*
oukei...
Mä olen maailman huonoin kokki, en osaa edes keittää riisei/makaroonia ilman et ne palais pohjaan
En osaa olla paikallani bileis taino oikeestaan missään, pitää aina liikkua vaikkakin välil ihan vähän vaan
En osaa tehä krakasolmua...
En osaa pitää turpaani ikinä kiinni
Mä en osaa puhua puhelimessa.
En koskaan ole pitänyt puhelimella kommunikoinnista, ja pyrinkin välttelemään asioiden hoitamista puhelimella viimeiseen asti. Puhelimen kautta puuttuvat kokonaan ilmeiden ja eleiden antama konteksti, mutta toisaalta siinä ei voi miettiä ajatuksiaan samalla tavoin kuin kirjoitetun viestinnän kautta. Jos kyseessä on hyvin läheinen ihminen, ei tuota ajatusten filtteröintiä tarvitse onneksi tehdä niin paljon. Silloin puhelimessa puhuminen on ihan ok.
En osaa:
- soittaa mitään instrumenttia enkä laulaa, se vähän harmittaa. Toisaalta olen aina nauttinut musiikista tanssien.
- ottaa kohteliaisuuksia vastaan, en vaan kertakaikkiaan osaa olla mitenkään päin, en hoksaa kiittää, enkä sanoa mitään muutakaan.
- keskittyä paljon mihinkään kovin pitkäjänteisesti. Koko kouluajan kärsin siitä, että jossain vaiheessa oppituntia aloin olla jo aivan uskomattoman levoton (en sinänsä riehunut luokassa, vaan olin vain levoton, vääntelehdin tuolilla, enkä saanut tehtyä mitään) Yliopistossa saa sentään poistua kesken luennon, jos käy liian tuskalliseksi. Tenttikirjojen lukeminen on myös tuskallista, samoin kaikkien palautettavien töiden loppuunsaattaminen.
- irrottautua tekemästä jotain turhaa tietokoneella (kuten klubituksen, irc-gallerian, intternetin selailu), vaikka olisi jotain mieluistakin tekemistä vaihtoehtona.
- joitain aivan perusasioita kemiasta, vaikka opiskelen yliopistossa kemiaa.
- shoppailla. Ahdistun vaatekaupoissa useimmiten, en osaa oikein etsiä mitään, enkä osaa vain katsella, jos ei ole erityistä tarvetta. Ristiriitaista sinänsä, että pidän kyllä tyylikkäistä vaatteista erittäin paljon - en vain jaksa etsiä niitä, olen nirso. Jaksan kaupungilla kiertelyä ehkä tunnin, jos sitäkään. Ilmankos kaikki vaatteet alkaakin jo olla vuosikertaa...
- taskuparkkeerata kunnolla. Jokainen kerta aiheuttaa hikoilua ja harmaita hiuksia.
Hmm .. en osaa auttaa itseäni. Olen hyvä auttamaan, neuvomaan ja tukemaan muita mutta jostain kumman syystä oma elämä on aina täysin vituillaan turhauttavaa ..
[q]vaavu:
En koskaan ole pitänyt puhelimella kommunikoinnista, ja pyrinkin välttelemään asioiden hoitamista puhelimella viimeiseen asti. [/q]
Mä oon ihan samanlainen!! Mieluummin hoidan monimutkaiset asiat sähköpostitse.
Mä en osaa mm.;
-Piirtää (ollenkaan)
-Avata suutani silloin kun eniten olis tarvis
-Rentoutua vieraassa seurassa
Onhan noita asioita, joita en osaa tehdä ihan valtavasti, mutta ainakin näissä asioissa haluaisin olla parempi.
[q]vaavu:
En koskaan ole pitänyt puhelimella kommunikoinnista, ja pyrinkin välttelemään asioiden hoitamista puhelimella viimeiseen asti. Puhelimen kautta puuttuvat kokonaan ilmeiden ja eleiden antama konteksti, mutta toisaalta siinä ei voi miettiä ajatuksiaan samalla tavoin kuin kirjoitetun viestinnän kautta. Jos kyseessä on hyvin läheinen ihminen, ei tuota ajatusten filtteröintiä tarvitse onneksi tehdä niin paljon. Silloin puhelimessa puhuminen on ihan ok.
[/q]
Liityn samaan joukkoon iloiseen. Puhelimeen puhuminen on nii turhaa että huh, jotenki nii vastenmielistä touhua. Mielummin face2face juttelee ku johonki luuriin ja vielä jos pitäis soitella jotain kuulumisia nii ei tuu kysymykseen
en osaa uida... tai osaan, mutta helvetin huonosti
On luultavasti aika paljon mitä en osaa tehdä tässä maailmassa mutta ne jotka nyt pompsahti päähän on...
en osaa...
- luistella kunnol
- puhaltaa purkasta sellasii hassuja palloja jotka poksahtaa...
- kunnolla kieliä (minun mielestä)
- laulaa
- selittää itteäni tai tunteitani
- selittää muutenkaan
...öööh.. jotain tällaista...
Tää on helppoa.. Ma en osaa peruuttaa. Poikaystävä on yrittänyt epätoivosesti opettaa mut ei niin ei
Tässä eilen illalla istuin savukkeella ja ohitseni ajoi mies polkupyörällä ilman käsiä. Jäin miettimään, että mitä kaikkea sitä onkaan syystä tai toisesta joskus jäänyt opettelematta. Tietysti maailmassa on paljonkin asioita, joita en osaa, mutta jos ajatellaan realistisesti, on monta ihan mahdollista asiaa jäänyt tekemättä.
Sen lisäksi että en tosiaan osaa ajaa polkupyörällä ilman käsiä, en myöskään osaa kertotaulua, enkä osaa uida. Tai no, kyllähän kaikkia noita osittain pystyy tekemään, mutta ei kunnolla. Pyörän tangosta voin hetkeksi irrottaa, mutta 10 metriä tai kovempi vauhti ja olen ojassa. Kertotaulusta tietyt jutut ovat jääneet mieleen, mutta en pysty vaikka kahdeksan kertotaulua luettelemaan tästä yhtään ajattelematta. Uida osaan sen verran, etten lähellä rantaa huku, mutta ei mua kannata keskellä järveä veneestä pois heittää tai sille reissulle jään..
Mitä sinä et osaa tehdä?