Klubituksen kilonpudotus
---
Mahtaako täällä olla 'klubituksen kilonlisäys topic' jo? Itelle sopis semmone
---
Mulla ois tarvetta ihan samanlaiselle. Järkytyin kun kävin äskön vaa'alla. Et jos jollain on hyviä kilonlisäysvinkkejä ni otetaan vastaan.
Jos syömällä (runsaasti nopeita hiilareita + hillittömästi rasvaa) ei onnistu niin sali taitaa olla ainoa vaihtoehto. Ja terveellisempikin :)
Ite kun pääsis vielä näistä muutamasta viimisestä kilosta eroon, ni sit ois 25 kilon urakka takana :)
Ite kans pyrin pikkuhiljaa laihduttamaan, mutta se tosiaan vaatii elämäntapa muutosta eikä mitään hetkellistä ihmedieettiä. Liikunta ja ruokavalio uusiksi vaan :)
Joo, sama vika. Sen kun tajusi, että oikeesti tää on loppuelämän kestävä juttu, niin sitte se oli helpompaa ja pikku repsut ei masentanu enää :) Ja liikunta ja oikea ruokavalio tekee kyllä ihmeitä, jo pelkästään mielialoille.
[q]Birgie, 1.1.2008 20:51:
---
MiMoSa, 1.1.2008 20:37:
--klip--
---
Eiks pääsiäinen oo huhtikuussa?
[/q]
Niin no eiks sitä suositella että hyvä pudotusvauhti olis suurinpiirtein kilo kuukaudessa ? :)
[q]yusuplus, 25.3.2010 18:29:
Hirveet makeanhimot on tullu, ku on ottanu hiilareita veke vähän rankemmalla kädellä. Normaalisti ei pullat ja munkit napostele, mutta nyt maistuis joka päivä viis berliininmunkkia :o
[/q]
o_O Mul kävi just toistepäin, hävis lähes kokonaan makeanhimot :O Ennen se oliki ihan järkyttävää, melkein joka päivä piti saada mässypussi. No, toivottavasti sullaki hellittää ja muista syödä kunnon aterioita, masu täyteen ni ei tuu niin paljo kiusausta napostella kaikkee :)
Xtravaganza-vidun-karppailuun ja kärvistelyyn en lähteny. Syön kun on nälkä, enkä laske kaloreita.
Sen verran pakko sanoa näin vuoden karpanneena (ah, kaikki varmaan rakastaa tuota termiä) että Xtravaganzalla ja muilla kitukuureilla ei oo mitään tekemistä VHH-ruokavalion kanssa (tosin et varmaan sitä tarkoittanutkaan). Minäkin syön kun on nälkä, enkä laske kaloreita (okei, pari kertaa on makrot tullu tarkistettua että ne on edes suht oikean suuntaisia). Tosin syön vain 2-3 kertaa päivässä, eipä se nälkä useammin ole. Toisille sopii laihduttaminen hurjalla liikunnalla ja roskaruuan poisjättämisellä (niinku esim sulla), itellä taasen hiilareiden vähentäminen, kasvisten reilu lisääminen ruokavalioon ja rasvan lisääminen oli ainoa tapa päästä eroon jatkuvasta nälästä ja makeanhimosta. Toki, liikuntakin on tullut kuvioihin, 3-4 kertaa viikossa milloin mitäkin.
Mut tyylinsä kullakin, pääasia että on hyvä olo ja elämä maistuu :)
Ja kyllä, toisille laihduttaminen on lähes tiedettä. Jotkut laihtuu helpommin ja jotkut vaikeammin.
Täytyypä sanoa että kyllä vaan VHH-ruokavalio toimii. 7 viikkoa ja -8 kiloa, eikä edes ihmeemmin oo tullu laskettua syömisiä. Sokeri, pastat, riisit, leivät (paitsi omatekemä VHH-leipä ), puurot, perunat jne. vaan pois, tilalle rasvaista lihaa ja kalaa, kasviksia, marjoja, rasvaista maustamatonta jogurttia, rahkaa, kermaa, leipäjuustoa, pekonia, kananmunia, majoneesia, you name it :) Makeanhimo häviää kun itestään, olo on pirteämpi ja energisempi, liikunta maistuu ihan toisella tavalla kuin ennen, näläntunne on huomattavasti vähentynyt, ja mikä tärkeintä, saa ja pitääkin syödä massun täyteen aterioilla. Niin kun tekee ni ei tuu naposteltua sitte turhia aterioiden välillä ja jaksaa sen 5-6 tuntia yhden aterian voimalla helpostikin. Ja se on jännä juttu että VHH-aterian jälkeen ei väsytä olenkaan, kuten ennen. Päinvastoin tuntuu että on täys energiaa ja tekee mieli lähtä kuluttamaan sitä energiaa jotenkin :)
[q]Freja, 1.1.2008 20:55:
---
mikke, 1.1.2008 20:54:
---
Birgie, 1.1.2008 20:51:
---
MiMoSa, 1.1.2008 20:37:
--klip--
---
Eiks pääsiäinen oo huhtikuussa?
---
Niin no eiks sitä suositella että hyvä pudotusvauhti olis suurinpiirtein kilo kuukaudessa ? :)
---
Puol kiloo viikos.
[/q]
"No sinnepäin"
Goa, älä ota kaikkea niin kirjaimellisesti, mitä luet tai kuulet. Treenaa vaan niin saatanasti niin kyl se siitä ;)
*räkästä naurua*
Kaks kuukautta/neljä kiloa ja still conting.
repikää siitä huumoria *nauru**hih*
njäh... rantakunto lähenee, (enää) 73 mittarissa ja olemus muistuttaa jo muutenkin kuivan kesän oravaa. Kaljamaha on lähes hävinny kokonaan ja vyöhön oon joutunu poraa kaks reikää lisää. Yhteensä nyt 6 kiloo pudonnu 3:ssa kuukaudessa.*jiihaa**aplodit*
[q]alien:
Jone *sydän* Hyzenthlay
*lmao*[/q]
Päivän parasta antia... =D
Jone *sydän* Hyzenthlay
hehheh hyvä Alien :)
ainiin : Olen sinut painoni kanssa
[q]Lene:
---
alien:
yep, senhän sä tiedät! *vink**nauru*
---
Olen siis oikeasti homo mies, eiks jeh?
[/q]
-uros
Kokeilin diettiä pari viikkoa. Ei kiitos enään. Jatkan lihasmassan ja voiman keruuta. 177/83.
EDIT: Samalla tulee läskiä mutta minkäs teet. Jos nyt diettaisin niin tuloksena olisi tasapaksu ruipelo (ainakin omasta mielestä) jollainen en halua olla. Mielummin kerään nyt lihasmassaa ja läskiä. Diettailee sitten kun on jotain näytettävää siellä läskien alla...
[muokattu 5.4.2004 09:06]
[q]Jone:Oman suoritukseni suhteen olen sangen skeptinen; duunia tehdessäni vedän noin 3l Kokista / päivä ja muutenkin ruokailutottumukseni painottuvat kaikkeen epäterveelliseen koska se laardi vaan nyt on niin hyvää.
[/q]
ohhoh! en taida olla ainoa Cola-nisti täällä Mullakin menee helposti päivässä se 1,5 l Colaa Sen juomista varmaan kannattaisi vähentää, jos miettii, kuinka huonoksi se on hampaille. Muuten mä voin syödä roskaruokaa niin paljon, kuin sielu kestää, eikä se edes näy missään ulkoisesti
Mä olen kyllä aika sinut oman painoni kanssa. Ei pari kiloa lisää ole pahitteeksi, mutta tällä hetkellä mä yksinkertaisesti olen juuri niissä mitoissa, mitkä koen erittäin käytännöllisiksi harrastuksieni suhteen. Mul ei pahemmin ole tavoitteita paitsi, että yritän ylläpitää kuntoani
Urheilu on ihanaa!!! *sydän*
(183/83)
[q]JussiS:
---
kilobitti:
pituutta on n. 181, ja paino lienee n. 65-66kg (ei o omaa vaakaa) eikä tarkoitus ole ainakaan laihduttaa*hymy* Painoindeksi on 66:lla laskettuna 20,1.
painoindeksi
---
17
ei jumalauta.... 17!
[q]Jone:
Tosin aloitan kyllä ensi viikon alussa kesäksi raksaduunin, jossa silavat viime kesänäkin katosivat.
[/q]
Fyysinen työ ulkona kesäisin on kyl aika vidun jees varsinkin, jos voi kuunnella aina hyvää musaa samalla!
[q]kilobitti:
viittasin lähinnä noihin jotka oli tarkoitettu hevosille*vink*
[/q]
*nauru**justjoo*
Aika pitkälle on mennyt kehitys... Ainut vaan, et noita ei varmaan ole vielä pahemmin testattu ihmisillä (?)
[q]yusu:
oliko toi mulle?
[/q]
ei suoranaisesti, enhän mä edes tiedä kuka sä oot