Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]Lene:
Mä painan 40-44 kiloa (oma vaaka näyttää 40 kg, terkkarin 43 kg), joten mistäköhän sitä laihduttaisi? Syväkyykkyjä en tee vaan oon tehnyt ”kevyemmällä” tavalla. Enkä kuntosalilla käy kun ne vehkeet on mulle liian isoja.
[/q]

one word - rasvaimu

eiks jep?! *vink**nauru*

[q]Lene:
Mitäs jos mun peffa onkin pelkkää lihasta?
[/q]

sit mä ymmärtäisinkin paremmin sun seksuaalista suuntautumistasi, koska silloinhan SINÄ OLISIT MIES!!

edit: sek-suaa-li-sen suun-tau-tu-mi-sen

[muokattu 11.5.2004 23:10]

[q]Lene:
You little bastard! *kivatsulle**pelle* Homoilu on muuten miesten hommaa.
[/q]

ei mikään ihme, että tunnen vetoa myös suhun

[q]Lene:
Homoilu on muuten miesten hommaa.
[/q]

yep, senhän sä tiedät! *vink**nauru*

[muokattu 11.5.2004 23:15]

Tuntuu muuten aika loistavalta kun jaksaa raahautua heti aamusta paceen. ^_____^

En kyl tiedä. tuntuu et oon jämähtänyt tähän samaan painoon ja en saa sitä alaspäin enempää.. mut onneks ei nousekkaan..
vaik kyl viel haluisin sen -2kg :D :| siin vois sit pysyä ni oisin ihanteessani.

[q]ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100
[/q]

missä ajassa?

[q]Lene:
---
Elikkä pitäisi syödä tarpeeksi, ettei kroppa ala varastoimaan.

[muokattu 11.5.2004 22:57]
[/q]

Ihmisessä on rasvakudosta joka täyttyy kun ravinnosta saa liikaa rasvaa. Jos haluu saada tämän varaston tyhjenemään täytyy tarkkaillaa ruoan rasvapitoisuutta, eli mässy pois. Eikä kannata tuudittautua ajatukseen että nämä rasvakudokset minnekkään häviää, ne pysyy siellä ja täyttyy aina mahdollisuuden tullen.

Jeps mut ilmottaudun myös pullukkakerhoon...Viimeisen parin viikon aikana olen saannu kuulla siittä kuinka paljon kivempaa olis jos laihduttaisin itteni timmiksi. Mul tahtoo olla sellanen luonne että kun tarpeeksi ärsytettään niin päätän näyttää että mistä se kana kusee...viime syksynä otin itteeni niskasta kiinni ja laihdutin kahdes kuukaudes 7kg. Se oli aika rääkkiä, mut sairasta kyllä, mä nautein oikeastaan siittä. Ja varsinki tuloksista. Jotenki sitten joulunpyhien aikaan kuuri pääs vähän repsahtamaan, tuli syötyy kinkkuu ja nannaa vuorotellen ja liikuntakaan ei enään jaksanu kiinnostaa. Kilothan sit tuli takas. Nyt ollaan sit siinä vaihees et oon päättäny uusii syksysen. Ja mikä parasta, pysyä tässä ihannepainossa, mikä tunnetusti on vaikeinta tässä laihdutus- episodissa....Tilanneraportti: eilen 8km:n hölkkä lenkillä, tänään hikoilin tunnin salilla...

[q]BlueWind:
---
Nancy:
Ihmisessä on rasvakudosta joka täyttyy kun ravinnosta saa liikaa rasvaa. Jos haluu saada tämän varaston tyhjenemään täytyy tarkkaillaa ruoan rasvapitoisuutta, eli mässy pois. Eikä kannata tuudittautua ajatukseen että nämä rasvakudokset minnekkään häviää, ne pysyy siellä ja täyttyy aina mahdollisuuden tullen.

---

Oliks tää vitsi?
[/q]

öööö...ei.....

[q]ilarip:
---
ella_:
---
ilarip:
nyt 197 / 79
tavote 197 / 100

---

miks :|

---

Toimis ehkä paremmin ku huomio ton suhteen.
[/q]

Kieltämättä ton pituisella on aika ”tyylikästä” olla myös niitä kiloja. Näyttää aika paljon massiivisemmalta, mikä tuo luonnostaan ”kunnioitusta” monilta. Tosin se tapa, miten saa ton verran kiloja on suht mielenkiintoista. Oli se läskiä tai lihasta. Anyway, onnea yritykselle

Mä taas puolestani yritän yllä pitää painon siinä 83kg:ssa, koska kesän tullessa tulen joka tapauksessa olemaan ”yli kireessä” kunnossa (joka vuotinen pahe ), eikä se enää ole niinkään terveellistä. Urheilusta en luovu!!

[muokattu 24.5.2004 21:38]

[q]sampa:
vanha kunnon sananlasku joka toimii vieläki:
syö aamulla kuin kuningas
päivällä kuin herra
illalla kuin kerjäläinen
[/q]

aamulla, kuin nälkiintynyt kulkukoira
päivällä, kuin kiimainen sonni
illalla, kuin laiska uros-leijona *rrrroooaaarrr!!*

treenaa vaan vitusti niin pysyy kireenä sikana!

[muokattu 27.5.2004 20:36]

[q][Nuclear]:
No niin, tänään tuli sit vaaka hankittua ku Hullujen Päivien tuote oli viel mallistossa ja sillon sen unohdin ostaa. Vois vähän katella lähteeks tota painoo mihinkään, tosin patteria se vielä vaatii, mut...
[/q]

ei lähde! sä jätkä lihoot niin saatanasti ens kesänä! aaahhahahahaa!! *lmao**lmao**lmao*

[q]MaSari:

No voi perse. Kuis pitkä aika siinä sit menee kun ne alkaa katomaan? Ja mikä illuusio tää nyt sit on?
[/q]

Sun elimistöstä on vain lähtenyt ylinmääräiset nesteet pois. Siitä johtuu ylkeensä se ekan viikon noin 2-3 kilonkin painonpudotus parhaillaan ja mahan pieneneminen vaikka rasvaa menee ehkä se muutama sata grammaa.

Ja itsekin aloitin nyt pienen dietin, alko maha paisumaan liikaa omaan makuun, dietilä aion pitää hiilarit kohtuu alhasina ja vetää enemmänkin proteiineja ja rasvaa. Lisäksi kuuluu sali 4*viikossa ja rullaluistelua oman maun mukaan, kuitenkin niin että keholle jää aikaa palautua. Lisäravinteista jätän kreatiinin pois mutta vitamiineja ja aminohappoja aion vedellä reippaasti. Vettä täytyy myös juoda reippaasti ja aineenvaihduntaa nopeutetaan kofeiinilla sekä tauriinilla. Epäilen että hermot alkavat kiristymään jossain vaiheessa mutta katotaan miten etenee. :)

jeps, tässä mennään....työhousujen vetoketju menee kiinni ylös asti, eikä muuten edes purista. Määrällisesti en uskalla heittää mitään koska en omista puntaria. Mut peilistäkin kun katsoo niin ajatukset alkaa oleen jo luokkaa: aika jees...*vink* ja kuuriahan on nyt kestäny sellaset reilun viikon verran...

muistakaa ihmiset (jos haluatte laihduttaa) - VESI *SYDÄN*

[q][Nuclear]:
Pah, hyvä vaaka ku näyttää viel 50g tarkkuudellakin. Eikä mua nyt haittaa vaikken laihtuiskaan ku oon jo _niiiiin_ timmissä kunnos nyttenkin.
[/q]

nyt jätät ne sinapit, makkarat ja kaljat !! *nuruuuururururur uu uuu uu*

[q]remotion:
---
GoA:
Ja itsekin aloitin nyt pienen dietin, alko maha paisumaan liikaa omaan makuun, dietilä aion pitää hiilarit kohtuu alhasina ja vetää enemmänkin proteiineja ja rasvaa.
---

Älä hyvä ihminen poista hiilareita ja korvaa rasvalla. eläinrasva on ain pahasta ja nopeat hiilarit kuten sokeri, sensijaan hyvää tekee syödä kohtuullisesti kasvisrasvaa hiilareista taas kannattaa syödä niitä hitaastipalavia.
[/q]

Itseasiassa en aikonut ottaa kaikkea rasvaa eläinrasvasta vaan päinvastoin. kylmäpuristettu kasvisrasva kuten rypsiöljy on terveellistä sellaisenaan. Esim. iltaisin olen jo pitkään syönyt vain rahkaa, raejuustoa, kananmunia tai protskudrinkkejä. Lisänä olen ottanut sitten suoraan öljyä pullosta.

Hiilaireta aion vähentää sen takia koska niitä mussuttamalla saa helposti päivän energian tarpeen täyteen. Ja tiedän kyllä millaisia hiilareita tulee syödä, aamuisin syön kaurahiutaleita jotka ovat nimenomaan näitä hitaita hiilareita. Päivisin sitten voi syödä esimerkiksi ruispastaa, vihanneksia, kauraa jne. Kuhan pitää määrät vain pieninä.

Sitten kerran viikossa voi sallia itselleen enemmän hiilihydraattien syöntiä jotta aineenvaihdunta ei menne tukkoon. Jättää kuitenkin ylenmääräisen hiilaireden mussuttamisen pois.

Ideana on siis low-carb dietti jonka ideana on juuri vähentää hiilaireden määrää mutta pitää päivittäinen proteiininsaanti n. 150-200 g luokassa ja lisätä ruokavalioon tuota kasvisrasvaa enemmän. Tästä saat paljon lisää tietoa lukemalla http://www.pakkotoisto.com ja sieltä hakemalla tietoa koskien vähähiilaristadiettiä, ketogeenistä diettiä jne.

[q][Nuclear]:
Mä en oo kyllä oikein ikinä ymmärtäny lisäravinteiden käyttäjiä, omasta mielestäni homma menee sillon liian totiseksi ja ainoa liikunnan päämäärä on vain näyttää paremmalta sen sijaan, että siitä tulisi myös hyvä fiilis (vai tuleeko se ravinteita käyttävillä sitten siitä, että näyttää paremmalta?). Ne ketkä noita mömmöjä käyttää niin oisin kiinnostunu teijän mielipiteistä tästä asiasta. Kait sitä itekin vois joskus kokeilla ja kattoa onko omat ajatukset ihan vain mielikuvituksen tuotetta...
[/q]

Riippuu mitä tarkoitat lisäravinteilla. Itse käytän kaikenlaisia laillisia lisäravinteita joiden tarkoituksena on tehostaa treeniä (kreatiini lisää hieman suorituskykyä) tai parantaa palautumista ja lisätä vastustuskykä (aminohapot, vitamiinit, palautusjuoma). Tietenkin nämä vaikuttavat vain vähän koska markkinoilla ei ole mitään laillista tehokasta valmistetta. Kuitenkin jos haluaa tehostaa tuloksien tulemista niin miksipä ei?

Itselläni ainakin tavoitteena on puhtaasti ulkonäölliset seikat. Tulee hyvä fiilis kun voimat ja lihat kasvavat hiljalleen. Ei se siltikään aina hyvältä treenatessa tunnu. Esim. kunnolla kyykkyä tehdessä oksettaa ja huimaa, ei voi sanoa kivaksi tunteeksi tai maastavetoa tehdessä tuntuu että viimesillä toistoilla pää räjähtää kun tuntuu nuo paineet vähän nousevan. Ei välttämättä ole myöskään kivaa jos seuraavan päivänä ei voi kunnolla kävellä tai vatsat on niin kipeät ettei uskalla nauraa tai yskiä. Kuitenkin se fakta että sitä kehittyy kokoajan antaa lisää tarmoa treenata.

Ja vaika itse treeni ei tuntuisikaan hyvältä niin treenin jälkeinen olotila on silti aina yhtä ihana. Kun tekee kovan treenin on sen jälkeen kerrassaan ihanaa istuskella pukukopissa ja nauttia kylmää palautusjuomaa. Jotenkin on myös kivaa välillä panostaa johonkin vähän enemmän koska kehitys vaatii myös oikeanlaista syömistä. Tulee hyvä fiilis myös siitä että jaksaa päivästä toiseen syödä niitä proteiineja, niellä aamulla läjä pillereitä jne. Vaikka tavoitteena on parantaa ulkonäköä on homma silti edelleen hauskaa ja vapaaehtoista. Mistään pakkopullasta ei siis ole kyse.

Niin ja vahvempia lisäravinteita en ole kokeillut eikä ole suunnitelmissakaan kokeilla. Kyllähän noihin on paneutunut jonkinverran ja tietää hiemna noista aineista ja niiden käytöstä mutta siltikään en ole omaa terveyttäni pistämässä likoon.

[q]yusu:
edit: rasvaimu + DNP jos haluu laihtua

[muokattu 27.5.2004 14:41]
[/q]

Juu kaikki vaan käyttämään DNP:tä. sillä voi polttaa noin 8 kiloa rasvaa parissa viikossa.

Ainiin, se on muuten teollisuusmyrkky jonka käyttämisessä tehokkaan annoksen ja kuoleman välillä on todella pieni raja. Sivareihin kuuluu mm. sperman värjäytymine keltaiseksi., Järkyttävä hikoilu (sänky joka aamu oikeasti märkä), aerobisen kunnon kova lasku ym. Ja kyllähän pieni osa pro bodareista tuota käyttävät. Myös amfetamiinia on käytetty laihduttamiseen. Nykyään suosittuja aineita ovat clenbutorol ja efedriini.

Jos jokainen käyttää järkeään niin ehkä kuitenkin on järkevämpää pysyä noissa terveellisissä luonnonmukaisissa tavoissa laihtua mutta jos haluaa käyttää apuna aineita niin sehän on sitten jokaisen oma asia. =)

Hei, mä kun en tarvitse mitään kilojenpudotus -haastetta niin laitanpa itselleni toisen! Eli saanko ens elokuuhun mennessä vedettyä spagaatin loppuun asti??

http://213.157.66.202/00/23/69/98/2155364.jpg
tämä kuva on viime loppu -kesästä 2003 ja vähän oon mennyt huonompaan suuntaan, kiitos kipeän selän, mikä tietty fiksataan... eli muutama sentti olisi vielä!! Jos onnistun niin laitanpa iloista uutista tulemaan sitten myöhemmin! *possu*/

[muokattu 27.5.2004 14:17]

[q]Hyzenthlay:
---
sampa:
kossuvissy ei paljon lihota

---

Luulet vaan, kyllä se kirkas viinakin ihan hyvin energiaa sisältää.
[/q]

ei meidän sämpä kuules luule. se _tietää_

O