Klubituksen kilonpudotus
Tiistai 11. marraskuuta puntari näytti 85kg BJJ-puvun kanssa. Hyvin näytti kiloja lähteneen, mut nyt mennään eikä meinata taas kohti satasta :D
[q]Epicuros, 26.11.2008 08:49:
Tiistai 11. marraskuuta puntari näytti 85kg BJJ-puvun kanssa. Hyvin näytti kiloja lähteneen, mut nyt mennään eikä meinata taas kohti satasta :D
[/q]
Mäki haluun oppii kerää massaa noin nopeesti. Tuu lisää vaik miten yritän.
Pitäs vissiin testaa jotain massajauheita, onneks kohta on joululoma niin voi testaa päivän aikana tyyliin 4h välein syömistä jos sitä kautta tulis normaalisti kiloja.
[q]vns, 26.11.2008 13:27:
---
Epicuros, 26.11.2008 08:49:
---
Mäki haluun oppii kerää massaa noin nopeesti. Tuu lisää vaik miten yritän.
Pitäs vissiin testaa jotain massajauheita, onneks kohta on joululoma niin voi testaa päivän aikana tyyliin 4h välein syömistä jos sitä kautta tulis normaalisti kiloja.
[/q]
Hanki WoW ja pakastin täyteen pakastepizzaa. Älä kuluta vahingossakaan kaloreita, paitsi ehkä vessakäynneillä. Nuku miten sattuu ja mässytät mitä milloinkin niin kyllä se "massa" siinä kertyy. Tärkeintä on se, että ET KULUTA muuta kuin aivojasi :)
http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/472/product-181472.jpg
[q]Epicuros, 26.11.2008 13:38:
Hanki WoW ja pakastin täyteen pakastepizzaa. Älä kuluta vahingossakaan kaloreita, paitsi ehkä vessakäynneillä. Nuku miten sattuu ja mässytät mitä milloinkin niin kyllä se "massa" siinä kertyy. Tärkeintä on se, että ET KULUTA muuta kuin aivojasi :)
http://images.ciao.com/ide/images/products/normal/472/product-181472.jpg
[/q]
Mulla taitaa olla suht paljon toi lepokulutus enivei + haluun myös sikken lihasmassaa lisää.
Mut kiitti ohjeist!
Tyydyin heraprotskujauheeseen.
105 -> 90, noin 8 kk. Vyötäröltä lähteny 13 cm. Vaatekaappi meni kyl uusiks about kokonaan, mut ei voi valittaa. Viel ajattelin jatkaa 85 asti, sit oon tavoitteessa.
Edit: täs viel ennen ja jälkeen todistelut. Vasemmalla mbarin terassilla soittamssa toissa kesänä, oikealla Basson studiolla hiljattain.
[q]reinoh, 14.5.2009 10:49:
---
Eyebreak, 14.5.2009 01:55:
oon vissii joskus tammikuus tai aiemmin postannu tänne jonkun suunnitelman tai jotai.
tammikuus inttiin sellasena +95kg mössönä ja 2kk palvelusta jäljellä ja 77kg paino.
tarkotus mennä sinne 72-75kg .. saa nähä toteutanko suunnitelman
---
Tsemppiä tolle... itse painoin intissä 82kg joka siis on aika hyvä tulos tälläselle 183cm pituselle. vissiinki. no ainaki kunto oli helkkarin kova. sit ku pääsin intistä niin vuodessa paisuin 110kg :D
Tällä hetkel ihan siviili pudotus menossa ja nyt ollaan tultu tuolta 110kg -> 95kg
[/q]
pitää tarkkaan katella ite miten reservissä sitten syö ja liikkuu. :D
Tossa viime kesäl aloin digauttaa valmisruokia suurimmaks osaks duunin takia, ja sen seurauksena... Noh, lihoin.
Onneksi koitti se aurinkoinen ja ei niin aurinkoinen päivä ja astuin intin vihreisiin.
Lähdin menee 95,3kg ja aböyt pari kuukautta firmassa vietettyäni painan enää grammat päälle 80kg.
Tarkoitus itel ois tiputtaa se paino sinne 75kg eli paljoo ei enää tarvita. :)
Messis.
[q]Freja, 8.3.2006 10:36:
Mul ois nyt aikaa vihdoin aukasta se pilates-paketti ja kokeilla yks satsi sitä. Miks se on nii hemmetin vaikeeta alottaa? Kyllä se siitä sitten lähtisi, mutta miks se ensimmäinen askel on nii samperin hankala!?
[/q]
Tehty!
Nyt on kyl hemmetin hyvä fiiwis, oon tosi ylpee itestäni Huomaan jopa istuvan ryhdikkäämmin
http://www.kuntoplus.fi/Crosslink.jsp?d=103&a=7080&submit.x=15&submit.y=5
Ja tällainen olen testin mukaan ja olen kyllä oikeastikin :DD
[q]Olet lyhytjännitteinen laihduttaja
Elät täydesti ja noudatat mielihalujasi ja tunteitasi. Et pidä suunnitelmista ja säännöistä.
Näin laihdut parhaiten
Täytä kaappisi terveellisillä, kevyillä herkuilla, niin löydät aina jotain mieleistäsi purtavaa.
Unohda annosten ja aineksien punnitseminen ja mittaaminen ja käytä lautasia, kulhoja ja laseja, joihin mahtuu vain pienehkö annos, tai osta yhden hengen valmispakkauksia.
Älä säilytä kotona lihottavia ruokia tai muuten sorrut helposti mässäilemään, kun mieliteko yllättää, ja laihduttamisesi saattaa loppua siihen.
Aseta itsellesi lyhyen aikavälin tavoitteita, kuten hedelmän syöminen jälkiruuan sijaan. Pitkän aikavälin suunnitelmat eivät innosta sinua.
Sinulle voisi olla hyötyä omavalmentajasta, joka suunnittelee vaihtelevan ohjelman ja tukee sen noudattamisessa.
Heikkoutesi
Koska et jaksa eikä sinua huvita sinnitellä, pyri järjestämään olosuhteet sellaiseksi, että ne tukevat pyrkimyksiäsi. Jos lupaavasti alkanut painonhallinta katkeaa, aloita uudestaan.[/q]
Lähtöpainoni 77,5 kg
Tavoitepainoni on 67,5
Eli tavoite on 10 kg pois ja aikaa siihen menee noin puolitoista vuotta. Alan katsoa millä jää- ja ruokakaappini täytän ja varaan työpaikalle ruokaa etukäteen, jolloin en sorru syömään mitä sattuu.
Aamen.
6kk ja -20kg takana. Lihasmassaa tullut reilusti lisää, tosin vielä on tavoteltavaa : Pelastusrenkaan jämät vyötäröltä pois 7.3. mennessä. Totesin pari viikkoa sitten mitä pelkän aamupalan uudelleen järkkäily saa aikaan, kaurapuuroa ja pari raakaa kananmunaa niin jaksaa keveästi pitkälle iltaan ennenkuin alkaa tulemaan nälkä. Ei niinkään yllättäen myös lihaskuntoa on alkanut tulla taas lisää lisääntyneen proteiinin (?) myötä. Vielä pientä hiomista niin hyvä tulee.
[q]WuZuul, 19.12.2008 11:11:
Totesin pari viikkoa sitten mitä pelkän aamupalan uudelleen järkkäily saa aikaan, kaurapuuroa ja pari raakaa kananmunaa niin jaksaa keveästi pitkälle iltaan ennenkuin alkaa tulemaan nälkä.
[/q]
Ei toi voi kyllä kovin tervettä olla...
[q]Juhgu, 23.2.2009 15:39:
Mjaa. Itse tein just vuosittaiset mittaukset; painoa ja rasvaa oli selvästi vähemmän ja lihasta enemmän, enkä ole käynyt salilla, ollut minkäänlaisella dieetillä enkä muutenkaan kokenut kärsiväni asian takia, terv. Juhgu 25vee. Isoin panostus oli kai leuanvetotangon hankinta. Mut ehkä mä olen väärää sukupuolta sanomaan tähän mitään.
[/q]
No mutku sä et ole vielä päässyt siihen alamäkeen - oot ikään kuin siellä kukkulan laella. :( Itse asiassa miespuoliset kolmenkympin ylittäneet tai sitä lähestyvät ystävät mulle on tosta 25v iästä jutelleet.
Tietenkin vanhenemisessakin on yksilöllisiä eroja. Sä taidat olla onnekas, kun kunto vaan paranee siinä missä muiden rapistuu! :D
Mun mielestä muuten sellaset pienet rypyt, joita ilmaantuu silmien ympärille, on aivan ihania! Mua itseäni on aina viehättänyt ajatus, että omakin ulkonäkö muuttuu iän myötä. On kiinnostavaa nähdä, miten vanhenee.
Toisaalta, mä nyt oonkin vielä nuori.
[q]Sallakat, 26.3.2009 14:08:
joo nyt kyll vihdoin jotenkin iski, että ei jumalauta nyt on pakko alkaa tekemään jotain. Tässä on parisen kiloa hiipinyt painoa ihan jotenkin vain ajattelemattomuutta. Sitä ennenkin oli jo pari kiloa liikaa mistä piti päästä eroon. Ja tässä iässä kun alkaa olemaan hiton vaikeeta saada pois kertyneitä kiloja, nopeasti ainakaan... krraah
[/q]
Joo, kyllä sitä huomaa, mitä enemmän ikää tulee, niin sitä vaikeempaa sitä painoa on pudottaa. Varsinkin naisilla. Kai se aineenvaihdunta vaan oikeesti hidastuu ja kulutus pienenee.
Ite oon huomanu, että ainut millä ne muutamat vikat kriittiset kilot saa pois, on paasto. Tosin toikin on vähän kiistelty tapa. Itse kuitenkin teen aina vaan korkeintaan neljän päivän paaston. Suurin osa tossahan on nestettä mikä lähtee, mutta kun ne muutaman kilon on saanut pois, on ne paljon helpompi saada pysymään pois. Testattu on.
Mutta kaikille, jotka nyt alkaa harkitsee paastoa helppona oikotienä onneen, niin se on tosi tarkkaa, miten se tehdään. Ja siihen pitä valmistua tosi huolella henkisesti ja fyysisesti.
Hmm..ei nyt välttämättä ihan hirveesti tarvis painon pudota,joku 3-5kg mahdollisesti,mutta ei yhtään enempää. Kiinteyttä sen sijaan kaivattais reippaasti
Täällä päästäs tavotteeseen varmaan suht helpolla,kunhan noi suklaavuoret jättäis sinne kauppaan,ja tekis ruokaa välillä*blush* Tämmönen näykkiminen on sit jatkuvaa,vaikka kunnon puurot aamulla pitäs nälän pidempään pois ja oli niin terveellistäkin!
Lähtöpaino on siis 60,pituutta löytyy 160cm.. Meillä ei omaa vaakaa ole,mutta äiteellä voin tarkkailla. Jos vaikka alottais,kävis pitemmän reitin kautta kelassa ja muilla aioilla,noita vaunuja lykkien
[q]yusu:
Perustietoa laihdutuksesta: http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showpost.php?p=317814&postcount=1
[/q]
Asiallinen perustietopaketti!
Laihdutus/Patti/pelleily/sikailu/spedeily -läppää:
Kesätavoitekunto:
KUVA
tammikuussa 85kg -> nyt 94kg..hyvin etenee
[q]sakk303:
eli onko mitään älypillereitä tai ravinnekuuria[/q]
http://forums.anabolicreview.com/forumdisplay.php?s=3fa52315f319a26b973cfceaa12d10f4&f=8
edit: joo otetaan kuva pois, ku joku ruma äijä pyllisti siinä (eli ei riittäny kaista ;)
Vuoden alusta -10kg.
En oo koittanu mitään pikadieettejä vaan ihan maalaisjärjellä toiminut. Terveellinen ruokavalio ja liikunnan lisääminen. Ei oo kyl mitenkään helposti kilot lähteny, mut sinnikkyys palkitaan.
Vuoden alusta -10kg.
En oo koittanu mitään pikadieettejä vaan ihan maalaisjärjellä toiminut. Terveellinen ruokavalio ja liikunnan lisääminen. Ei oo kyl mitenkään helposti kilot lähteny, mut sinnikkyys palkitaan.
Todella hieno suoritus onneksi olkoon!!!!!
Itsellä tuli kaikki takas. Masennus meni taas pahempaan, joten ei jaksanut välittää enää. Nyt uusi yritys kahta kovempaa:)
[q]aada, 24.3.2010 22:03:
En myöskään ymmärrä oikein kaikkia vähärasvaisia tuotteita. Yleensä ne vain maistuvat pahalle ja mielestäni olisi paljon fiksumpaa syödä sitä ns. aitoa juttua vähän vähemmän. Itse ainakin haluan nauttia ruoasta ja mielestäni se, että ostaa jotain vähärasvaisia juustoja, jogurtteja tms. on vähän sama kuin menisi juuri syömään ulos johonkin halpapaikkaan, jossa määrä korvaa laadun, eli paljon pahaa ruokaa tarjolla. Kivaa.
[/q]
Ah, niin totta. Nykyään kaikki pitää olla kevyttä ja lightiä ja sitä ja tätä. Rasvaa kammotaan, ja sekin vähä mitä syödään, vedetään jotain käsiteltyä teollista paskamargariinia joka maistuukin ihan vehkeelle, "kun se on niin terveellistä". Voi on niin kauheeta sydämelle ja terveydelle ettei sitä voi syödä jne jne jne. Monikin ihminen vetää suurimman osan ravinnostaan hiilihydraatteina eli pastaa, leipää jne jne, light-tuotteita ja ihan äärimmäisen vähän rasvaa, kun kaikki pitää olla kevyttä ja lightia, mutta on silti ylipainoinen, väsynyt ja voimaton ? Missähän vika ?
Tsiisus sentään, onneks ite oon sentään (ainakin omasta mielestäni ja monen muunkin) tullut järkiini. Kiva kun ite saa syödä (toki, kohtuudella ja järkevästi) aitoa 10% rasvaa sisältävää jogurttia (joka on oikeesti NIIN paljon parempaa) esim. marjojen ja vaikkapa mantelilastujen kera, paljon parempaa kun joku lisäaineilla kyllästetty "0% RASVAA, KEVYT!1111!"-jogurtti. Mut valintojahan tää elämä on täynnä.
edit: niin ja moni ei ota sitä huomioon että kevyttuotteissa on hyvin usein enemmän lisäaineita ja vaikkapa sokeria kuin aidossa tavarassa. Hyvänä esimerkkinä esim. majoneesi ja ruokakerma (mitä kevyempi, sen lisäainemössöä se on) vs. aito kerma. Ja muutenkin monet ihmiset on laiskoja ja avuttomia ruuanlaitossa, kaikki pitää ostaa valmiina. Valmisruokia (jotka on useimmiten myös täyttä paskaa) mätetään kun ei osata/viittitä itse tehdä mitään, ja edes niinkin helppoa asiaa kun salaatinkastike, ei osata/viitsitä tehdä ite. Vaan pitää ostaa sitä E-koodeilla kyllästettyä kaupan valmispaskaa. Okei, poikkeuksiakin on, mut oikeesti, hitto vieköön.
edit2: ja joo, kyllä mäkin käytän pienessä määrin esim makeutusainetta, ja tiedän ettei sekään mitään luomua ole. Mutta, toisaalta kun sokeria en halua suuhuni työntää ni se on vaan valittava kahdesta pahasta se pienempi. Ja käytännössä lähes kaiken ruuan teen itse, jolloin tiedän suurinpiirtein mitä syön, ja pyrin valitsemaan kaupassa ne tuotteet esim. makkaroista ne missä on vähiten lisäaineita ja muuta skeidaa, vaikka maksaisikin hieman enemmän. Joten väittäisin kaikesta huolimatta että mulla on varaa puhua.