Klubituksen kilonpudotus
[q]Sallakat, 10.5.2007 13:04:
---
Nuudelit on saatanasta, mutta sushihan ei ole hirveän epäterveellistä. Olen huomannut, että itselläni motivaatio terveelliseen ruokavalioon tulee siitä, että annan itseni herkutella ainakin kerran viikossa, jos siltä tuntuu. Eli ei sun tarvi sushia tyystin unohtaa.
Ja liikunta lisää motivaatiota pitää ruokavaliota yllä myös (itselläni ainakin).
Tärkeintä kuitenkin on se, että syö mahdollisimman monipuolisesti, eikä liikaa karsi ruokavaliota.
[/q]
Tosta herkuttelusta oon samaa mieltä.
Sääli vaan, että nyt mielestäni "herkuttelen kohtuullisesti", sekä treenaan pumpit, spinnit ja ratsastukset, enkä varsinaisesti kyllä mahamakkaraa ole pienemmäksi saanut. Tiedän millä se on tullut, sipseillä ja suklaalla. Eikä se tunnu lähtevän kun sushia, pastaa, paahtoleipää ja herkkujugurttia edelleen menee.
Siispä nyt oikeasti ajattelin pistää ruokavalion uusiksi, vaikka sitten tosi tiukastikin aluksi. Katsellaan sitten miltä alkaa tuntumaan.
Liikunnasta ainoa huoli on jo pitkään ollut se, että muistan syödä tarpeeksi usein, jotta oikeasti jaksan liikkua. Nuorempana olen tavannut syödä pari kertaa päivässä ja välipalaksi sitten karkkia*justjoo* Tästä pois opettelu jo itsessään on vaatinut pari kuukautta. Ihme tottumuksia sitä istuukin, ja sitkeässä..
Mielenkiintoinen kysymys/vastauspalsta rasvoista yms ravintoasioista:
http://www.bodyforlife.fi/showpage.asp?id=3332´
[q]Freja, 8.5.2007 21:34:
Mä voisin lahjottaa iteltäni molemmille yhdet, ni oisko si kaikilla hyvä mieli?
[/q]
Oisko IIb-tyypin lihassolukkoa tarjolla? Paljon pistät kilohinnaksi? :p
Itellä paino tippunu 'bout n.2kg ja lähtöpaino oli 79Kg--->77Kg, mutta tuo on vain ollut pakonsanelemaa koska yssikseen kun elää niin ei ole hirveästi varaa mässäillä/syödä ylettömiä määriä (tosin ihannepainossa ollaan nyt).
[q]Super-Kerttu, 11.5.2007 10:58:
Jätskikulho kadessä..*sydän* Ja maha kasvaa!
[/q]
Joojoo, julkista nyt vaan se perhelisäys samassa
-M
[q]Mark, 11.5.2007 12:15:
Joojoo, julkista nyt vaan se perhelisäys samassa
-M
[/q]
HYSSSS.. Ei saa kaikkee paljastaa..*vink*
Pari talven aikana kertynyttä liikakiloo tars saada pois niin sais taas 67kg painoksi. Eikä näin lyhyen äijän ny paljoo enempää pitäis painaakkaan
[q]UnityF, 11.5.2007 21:52:
Mulla nyt on todettu hidas aineenvaihdunta (terveyskeskuksessa kun on tullu ravattuu niin ne sano sen)*grr*
Niih onko mitää vinkkejä mikä vilkastuttaa aineenvaihduntaa?
[/q]
Salille! Mitä enemmän on lihasmassaa, sitä suurempi on myös aineenvaihdunta. Ja jos ei ole juurikaan harjoitellut, saa aika pienellä vaivalla kuntoa ylöspäin :)
Huomenna olis Helsinki city run, puoli maraton.
13kk treenannut, painoa lähtenyt 15kiloa :) eiköhän sitä pääse maaliin ehjänä
[q]hemuz, 11.5.2007 23:28:
---
Ripzu, 11.5.2007 23:27:
Huomenna olis Helsinki city run, puoli maraton.
13kk treenannut, painoa lähtenyt 15kiloa :) eiköhän sitä pääse maaliin ehjänä
---
Mites stadis mahtuu vetää ton viisuhulinan keskellä jotain maratonia 'DING*
[/q]
Vähän tyhmää kun järjestetään viisujen aikana...mut sen näkee sit huomenna miten turistit antaa tilaa
[q]UnityF, 11.5.2007 21:52:
Mulla nyt on todettu hidas aineenvaihdunta (terveyskeskuksessa kun on tullu ravattuu niin ne sano sen)*grr*
Niih onko mitää vinkkejä mikä vilkastuttaa aineenvaihduntaa?
Sitten kuulin että laihutuksen aikana on hyvä syödä kalaöljy-vitamiini tabuja joten ostin möllerin tuplaa vaikka ei ne nyt itse laihikseen autaiskaan niin tuleepahan syötyy kun en syö kalaa ollenkaa.
Sit oli kiistaa ananaksesta. Tuore ananas on pop. ok. Entä säilyke ananas ne rinkulat? Okko se liemi kanssa ihan ok vai pitääkö se jättää pois? Toinen kaveri sanoi että ei missään nimessä ja toinen sano että ei mitää välii.
Mulla on paino jämähtäny vaikka syön terveellisesti ja liikun joka päivä mut jokin nyt menee pieleen kun ei paino tipu. Raskauden jälkee oon saanu sen tippumaan vain -7kg ja tahtoisin viellä paaaaljon pois. Vehnä pastat, vaaleet laivät, karkit, pullat, sipisit ym on kaikki ollu jo historiaa pitkää.
[/q]
ananakset on lähinnä nesteen poistamiseen (purjo on tehkkaampi).vedä 2-3 tablettia cromia päivässä niin se pitää karkkihimon poissa!
[q]UnityF, 11.5.2007 22:38:
Uikkari ostettu et maanantaina alan uimaa oikeen kunnolla ja sit kun siinä nousee kunto vähän niin oon ottanu jo selvää saleista et alkas käymää. Just kettelin eri salia mitä löytyy lähistöltä tänään.
[/q]
Sit kannattaa teettää kunnon ohjelma, niin pääsee alkuun. Ohjaaja voi kattoo, et liikkeet tehdää oikein jne. Nää ihmiset osaa myös neuvoo ravintoasioissa usein aika hyvin. Täytyy kyl omalta kohdalta sanoo, ettei oo mitään niin kiitollista harrastusta kuin salilla käynti
Painonpudotuksesta sen verran, et kannattaa aluks pudottaa vähän, ja syödä sellasta (terveellistä ruokaa) mistä tykkää. Ei missään nimessä kaloreita heti alas tai väkisin syödä ruokaa joka maistuu kauheelta (vrt. kaalikeittodieetit). Joku -500kcal siitä mitä yleensä syöt on about maksimi.
[q]Timce, 12.5.2007 10:28:
http://www.kalorilaskuri.fi/
Tuo osoittautui hirveen hyväksi, kun itse laskeskelin kulutuksia ja muita saliohjelmaa varten. :)
[/q]
Tää onkin kiva ja hauska ja innostava ja motivoiva ja jajajajajajajaja...
Elikkäs kiitos
Tuntu heti jotenkin omalta
Haluis kovasti oppii syömään oikein että pysyis kroppa kohtuullisessa kunnossa tai mieluummin tietty paranis, mut tuun semmosesta "onks muitakin mausteita kun rasva ja suola??*täh*"-suvusta, ni tuntuu välillä tosi funkyltä syyä jotain mitä ei oo täytetty kyseisillä vitamiineilla.
Jossain vaiheessa perse varmaan kyl levii varmaan aika kivankokoseks. Nyt jo huomaa ettei enää ihan samallalailla kannattais syödä kun teininä*uuh*
Oon yrittäny vähentää jatkuvaa turhan mässyn syömistä ja syödä mieluummin oikeeta ruokaa sen sijaan.
[q]ALIEN, 18.5.2007 21:59:
Tänään aamulla 94kg.
Oi nää sipsit ja limut on *Sydän*
Oon syönyt pizzaa, hese-paskaa, sipsiä, karkkia juonut limppaa lähes every day since 98kg ja silti putoo lololol <3
[/q]
Epistä!*grr*
Bikinikuntoon pitäs päästä joulukuuhun mennessä kun olis tiedossa ulkomaanmatka. Saa nähdä miten käy kun kesä tulee ja jätskit ja terassit houkuttelee.
Tämäkin laiskimus otti vihdoinkin itteään niskasta kii ja alotti jumpan ja salin ( säännöllisestä treenistä kulunut yhtäkkiä 7v!! ). Ehkä nää löllöt pikkuhiljaa taas lihakseksi takas muuttuu.. Hyvä fiilis. Mä luulen et ahkera biletys piti mut sutjakkaana 5v .. nyt tuntuu et on tullut lihottua sen viiden vuoden edestä T:
hävetti käydä vaa'alla ottaisiko joku multa vastaan viisi kiloa?!?
Nyt tuli vihdoinkin revittyy ittensä lenkille (varmaan vuos taukoo). Yllättävän helposti meni se 10km. Hissukseen 60 minsaan se tuli vedettyy eikä edes tehny tiukkaa.*jiihaa*Nyt vaan sama tänään.
En tiedä toimiiko erityisemmin läskin lähtöön, mutta treenit on ainakin "ihania"
http://www.t-nation.com/readTopic.do?id=1499282
talvesta tippunu paino yli -5kg ihan puolivahingossa.. liikaa tekemistä ja ajattelemista ni tää tyttö ei oo kerenny syömää eikä oo muistanukaa..
toinen syy voi olla se, et nyt on taas alkanu ehtii treenaa.. treenit *sydän*
ehkä se kesäkunto ei jääkää haaveeks