Klubituksen kilonpudotus
no ei siinäkään vähän niitä kaloreita ole, mut toisaalta, tuleeko sitä dokatessa syötyä niin paljon? Pikemminkin liikuttua ja tanssittua
Musta tuntuu, että läskit vaan karisee ku käy bileissä.
On se niin kuntoliikuntaa.
Hihi.. Siin on vaan se et jos juo alkkomahoolia ni sit elimistön energiankulutusmetodit menee jotenki viduralleen ja se läski ei lähde läskistä vaan jostain muualta. En oo sataprosenttisesti selvillä miten homma toimii mut jotenkin noin kuitenkin :D
Kilo viikossa ois jees, ni mä oisin si kesäl aika timmis kunnos
[size=5]Joo tiedän kyllä että ei tuu tapahtumaan, mutta pitäähän sitä haaveita olla :D[/size]
[q]_-JackaL-_, 8.4.2007 22:22:
No joo... upi & star *piis*mut eihän teidän iässä pitäis olla vielä ees kertynyt läskiä
kun ei sitä ole vielä munkaan ikään mennessä pitänyt kertyy
[/q]
Nihkeetä mutta totta... Kyllä sitä vain kertyy sen verran, että itsellä ainakin on epämukava olo. Ympäristö tuskin on mitään megalomaanista muutosta huomannut. Jos vaikka viisi kiloa saisi pois niin olisin tosi tyytyväinen :)
[q]pyllyjumala, 9.4.2007 14:09:
Mmm, paasto tuli nyt sitten pidettyä, viisi päivää mun piti sitä pitää, mutta en kestänyt kuin kolme päivää Kaksi kiloa lähti onneksi huitsin nevadaan *aplodit*[/q]
Ihan mielenkiinnosta; pysyykö paastolla lähteneet kilot poissa?
Mulla paino on noussut talven aikana 2-3kg, mut on ns. varaa*hih*
IMO paasto on elimistön puhdistusta varten.
Mulla painonhallinta onnistuu parhaiten harrastamalla liikuntaa ja rajoittamalla ruokavaliosta sokeri, valkoset jauhot yms. nopeat hiilarit.
Ruokavalion voi sit koostaa vihanneksista, marjoista, proteiineista ja hyvistä rasvoista. Rasvaton ruokavalio ei ole se oikea tapa laihduttaa.
Mitkää kitudietit, tyyliin "olen syönyt tänään vain yhden porkkanan" ei todellakaan kannata, koska ne sekoittaa kropan ja aiheuttaa pahoja puutostiloja keholle.
[q]La Petite, 17.4.2007 08:54:
IMO paasto on elimistön puhdistusta varten.
Mulla painonhallinta onnistuu parhaiten harrastamalla liikuntaa ja rajoittamalla ruokavaliosta sokeri, valkoset jauhot yms. nopeat hiilarit.
Ruokavalion voi sit koostaa vihanneksista, marjoista, proteiineista ja hyvistä rasvoista. Rasvaton ruokavalio ei ole se oikea tapa laihduttaa.
Mitkää kitudietit, tyyliin "olen syönyt tänään vain yhden porkkanan" ei todellakaan kannata, koska ne sekoittaa kropan ja aiheuttaa pahoja puutostiloja keholle.
[/q]
TODELLAKIN!! Kuunnelkaa asiasta tietäviltä!!
Kannattaa muistaa, että kun syö ihan liian vähän, paino lähtee nesteistä ja lihaksista. Kun lihaksista lähtee, perusaineenvaihdunta pienenee ja lihoo entistä helpommin. Itse en lähtis ainakaan kauheesti alle 1700kcal/vrk pudottamaan ainakaan alkuvaiheessa, riippuu tietysti miten paljon liikkuu. Paastota jos haluaa, niin sen kannattaa varmaan olla aika lyhyt.
Mun viimeset pari viikkoa:
Paljon: tonnikalaa, kanaa, rahkaa, ananasta, rasvatonta vähärasvaista jugurttia, vähärasvasia juustoja, kinkkua, kalkkunaleikettä, vihreetä teetä, mustaa kahvia, vettä
kohtuullisesti: ruisleipää, maitoa, jauhelihaa, tummaa makaronia
tuntuu kun tuloksia olis tullu jo parissa viikossa, mutta ehkä se on psykologista
kyllä laihdutuksessa tärkein rooli on ruokavaliolla, se loppunipistys tulee liikunnalla.
Itse olen taas täsmentänyt ruokavaliotani ja aloittanut kunnon sykettä ylläpitävän liikuntaharrastuksen. Vielä kuitenkin tulee viikonloppuisin syötyä mitä sattuu (epäsäännöllisesti, liian vähän ja liian huonolaatuisia ruokia), mutta vloppu on sellaista nautiskeluaikaa, etten viitsi kaikesta nipistää. Koetan vastapainoisesti lisätä liikuntaa.
Multa on lähtenyt viidessä viikossa 5,9kg ja senttejä vyötäröltä kolmessa viikossa 6.
En oo joutunut oleen nälässä tai muutenkaan kärsinyt. Muokkasin vaan ittelleni sopivan laihdutusohjelman ja oon tosi tyytyväinen tähän.
tää on nyt menny tähän et viikolla syödään rasvastakin mut ei kumminkaa liikaa kerralla ja kuntoillaan parikertaa viikossa ainakin. sit viikonloput menee dokaillessa tanssiessa remutessa. kyllähän toi dokaus selkeesti pistää tän yhtälön kuralle. mut elämä on...
Mun "kevätkilojen pudotus" onnistui. Kävin viimeksi puntarissa vuosi sitten lääkärikäynnin yhteydessä. Nyt kävin samalla asialla, ja paino oli pudonnut viime vuodesta 3 kiloa. Tiedä sit, oliko se tapahtunut keväällä vai milloin
Jep kep kep, muutama kilo pudonnu jo*hihu*
Paastosin viime kesänä ja painoa lähti peräti 6kg! Tästä 2kg (eli nesteet) tuli takasin. Paaston tarkoituksena on puhdistaa kroppaa ja se ei ole tarkoitettu laihduttamiseen. Se on kuitenkin hyvä startti ennen laihdutuksen aloitusta. Nopeasti tippuneet kilot ja vähentynyt ruokahalu motivoi jatkamaan terveellisiä ruokailutottumuksia ja kuntoilua. On kuitenkin myös hyvä muistaa, ettei paasto sovi kaikille. Paastoon ei kannata ryhtyä ellei ole tosissaan muuttamassa esim.ruokailu tottumuksia paaston jälkeen. Jos ei tottumuuksia muuta paastosta voi olla jopa haittaa siten, että kilot kertyvät vielä herkemmin takaisin.
Itselläni kilot tuli takaisin perheessä sattuneen murheen takia. Nyt yritän karistaa muutaman kilon ja muokata vartaloani ahkeralla kuntoilulla ja syömällä hyvin*pepsodent*
meikä kans ottanut kunnon spurtin tänä keväänä. käyn bodypumpissa ja spinnissä 4-6krt viikossa. aaah.. alkaa haba kasvaa
tänään aamulla vaivauduin puntarillekin piiiiitskästä aikaa kun se siinä pukuhuoneessa könötti: 0kg! JEE hypin pois ja takas, ja silti 0kg.. hyvältä näyttää
Nyt oon huhtikuun alusta jättäny suurimman osan herkuista pois ja lisänny liikuntaa ja lihastreenejä niin on ainaki jo parempi fiilis tässä kropassa. En tiedä onko painoa tippunut enkä kyllä uskalla vaa'allekkaan astua tai voi tulla itku puseroon.
Tää topicki masentaa..ite oon ihan laiskistunut ja lysähtänyt..*igor*
Hmm..Miten sais itseään tai niskasta kiinni..?
[q]Super-Kerttu, 19.4.2007 15:00:
No juu..Lähinnä suurinta lysähtäminen onkin tuolla henkisellä puolella. Urheilusta ja kunnon treenistä kun saa kivasti poveria elämään. Nyt vaan ei jaksa..No heti kun muutto ja remppa ohi, niin otan itseäni niskasta kiinni..Onhan mulla vielä toukokuu aikaa!
[/q]
Mun elämää tällä saralla on helpottanut se, että oon viime vuosina _oikeasti_ sisäistänyt, ettei kaikkea tarvi jaksaa yhtä aikaa. Sähän remppaat ja oot muutenkin aktiivinen ihminen! Jos kävisit väsyneenä salilla ilman motivaatiota, niin siitä olis todennäköisesti enemmän haittaa kuin hyötyä niin henkisesti kuin fyysisestikin. Pääasia on nauttia elämästä *plur**nauru*