Klubituksen kilonpudotus
[q]Avernian, 11.4.2006 20:17:
---
Camfer, 11.4.2006 16:20:
--
-7KG!!!! wohoo! vaikka olin tossa sairaslomilla pari viikkoa kun nivelsiteet repes nilkasta niin ei lenkille päässyt. mutta söin usein päivässä.. vähän ja enimmäkseen vähäkalorista tavaraa...
kyllä vielä on matkaa 13 kiloa alaspäin.. mutta kun tämän saavutan niin voin sanoa että painelen sinä päivänä heselle ja ostan mega-aterian.
---
Eli tavoitepaino on 55kg? Mille pituudelle?
[/q]
juu siis lähtöpaino ei todellakaan ollut toi 75kg!
lähtöpaino oli 120kg.. ja 100kg tavote 194cm karvaturrille..
Kuurittelua, hiilarit vek tai max.18g/pvä, liikuntaa, liikuntaa ja liikuntaa. Itsehillinnälle työtä, tekee hyvää sekä fysiikalle että psyykkeelle ja mieli kiittää + rasva palaa. Mitä mielipiteitä tahansa, niin toimii.
[q]Camfer, 11.4.2006 16:20:
.. mutta kun tämän saavutan niin voin sanoa että painelen sinä päivänä heselle ja ostan mega-aterian.
[/q]
Joillakin kierteeseen riittää tuo yksi järkyttävä ateria, mutta toivottavasti kantti kestää sanoa kräpille EI :)
Töissä on ollut niin kiire, että liikkuminen on jäänyt vähälle. Paino on itsepinteisesti jymähtänyt sinne 54kg paremmalle puolelle, ja nyt olisi tarkoitus saada sitä hilattua vähän alemmas ilman, että lihasmassa pienenee olennaisesti.
Olis vielä sellaset 1,5kg rutistettavana ekaan tavoitteeseen. Alkaa kyl kyllästyttää toisinaan noi porkkanat ja appelsiinit...*igor*
noniin, pääsin tänä aamuna tavoitteeseen 82Kg elopainoa.
Tosin tässä on vielä 2 viikkoa kevennetyllä ruokavaliolla, että odotan painon tippuvan tasan 80 kohdalle! :)
Liityn pääsiäisen morkkistelijoiden kuoroon. Pyhien aikana tuli juotua alkoholia 5 iltaa putkeen - ei tosin isoja määriä, mutta kuitenkin. Lisäksi neljänä päivänä viidestä tuli syötyä ateriaksi hirvittävä määrä karitsan ja naudan sisäfilettä. Vähemmästäkin vatsa meni solmuun. Eikä salillakaan ehditty käydä tänä aikana kuin kerran.
Nyt on onneksi loma koko tämän viikon. Olen antanut itselleni lupauksen siitä, että käytän loman kuntoiluvajeen paikkaamiseen.
[q]Super-Kerttu, 18.4.2006 09:37:
---
Hyzenthlay, 11.4.2006 21:34:
Ajattelin taas skarpata ja liittyä tänne (heh). Ärsyttää vaan se, että aina kun yritän syödä terveellisesti, tulee aterian jälkeen huono olo *täh* Tänään sain hyvän idean vetäistä ison kulhollisen kanasalaattia, mutta hyi helvetti sitä oloa sen jälkeen. Pari tuntia ihan ällö olo, ja sitten nälkä. Ei tollasta kyllä varmaan kauaa kestä... Raa'oissa vihanneksissako vika?
---
Mulla on aika usein sama juttu.. Varsinkin jos olen käynyt salilla ja sen jälkeen syön jotain kevyttä, kuten kanasalaattia. Sen jälkeen on pari tuntia todella kuvottava olo. Olen myös miettinyt, että johtuisko tuo huono olo heti salin jälkeen nautitusta protskujuomasta?! Jos jollain joku järkevä selitys, niin olis kiva kuulla. Tuo kuvotus kun ei ole mikään kivoin olotila!
Tosin laihtuuhan niinkin..Mutta toisaalta taas lihakset kaipais ravintoo!
[/q]
Mä olen jostakin lukenut, että kuvottava tunne tulee siitä kun verensokeri nousee liian nopeasti, mutta en tiedä onko toi samasta syystä johtuvaa.
Jep, paha olo ruokailiun jälkeen johtuu useimmiten verensokerin heilahtelusta. Liian pitkät välit syömisten välillä on usein syynä tuohon pahaan oloon. Samoin palautumisjuomissa on nopeita hiilareita, joiden tarkoitus on palauttaa mahd nopeasti -> nostavat myös verensokeria nopeasti. Joissain palareissa on sitten taas keinomakeutusaineita, niistä voi tulla todella paha olo.
Jos ateria on pääasiassa kasviksia ja proteiinia, tulisi sen sisältää myös rasvaa. Esim. öljyä salaatin päälle. Ihmisen keho voi olla joko rasvalla taikka sokerilla käyvä, jos ei saa kumpaakaan olo on
tulipas taas kirjoitettua tylsää tekstiä
Ei hätää kaverit! Omasta ja Re-formin puolesta on ilo kertoa, että Re-form aikoo helpottaa kilojen karistelua lanseeraamalla markkinoille ensimmäisen oheistuotteensa; Reform-Fat Attack laihduttelupillerit. Olkaa hyvät!
Alkuperäinen tavoite saavutettu, nostanut jo kaloreitakin jopa yli lähtötason. Painon lasku jatkuu silti *nauru**ding*
Aloitus: 174 cm ja 77 kg. Kävin jo aiemmin 75ssä.
Nyt tähtäimessä olisi ~70 kg.
TeMpPu
Tekis niin mieli liittyä tähän mutta kun itsekuri on mitä on ja aikaakaan ei hirveästi ole liikaa..... :(
Mä syön sillon kuin on oikeasti nälkä.. sellanen pikkunen normaali nälkä ei kelpaa mulle että syön. vaan siis oikein kunnon nälkä.
sitten syön silloin vähän ja mahdollisimman monipuolisesti. ja pienen tauon pidän että ruoka ehtii laskeutumaan, syön sitten vähän lisää jos siltä tuntuu. mutta ainakin olen pudottanut syömiseni puoleen. ja säännöllistänyt sitä. melkein tasan samoina kellon aikoina syön.
paprika on hyvää!!
[q]T-Justice, 11.3.2009 15:22:
kalorilaskuri.fi saa multa suositukset!
[/q]
Ja täältä kans :)
Tasaiseen tahtiin käyty punttiksella joulukuun alusta. Painoa tullut nyt about 2.5kg lisää ja rasvaa lähtenyt eli varmaan joku 4kg lihasta tullut viidessä kuukaudessa. Tahtina aika sopiva, vielä pari kiloa voisin lihasta ottaa, mut sit alkaa kyllä riittää.
Eilen salilla oli ilmainen rasvaprosenttimittaus niin piti käydä kokeilemassa. Mittari tosin sellainen, joka ottaa vain ylävartalosta, mutta mulla on kyllä aika samaa paria ylä- ja alavartalo eli tuskin toi paljoa nousisi vaikka olisi koko ruumis.
Tuloksena 5.5% *blush**nauru*
Mittaajan eka kommentti: "Tää laite on varmaan rikki, ei kukaan oo saanut noin alhaista"
Toka mittaustulos: Edelleen 5.5%
Mussa on siten rasvaa about 3.5kg eli varmaan ei kannata liikaa yrittää niitä poltella .... tosin on kyllä punttis ollut koko ajan aika raskailla painoilla vääntämistä, jos ei lasketa pumppia, jossa yhtä lihasryhmää treenataan kuitenkin se 5min.
[q]ville, 26.4.2006 09:18:
Tasaiseen tahtiin käyty punttiksella joulukuun alusta. - - -
Eilen salilla oli ilmainen rasvaprosenttimittaus niin piti käydä kokeilemassa. Mittari tosin sellainen, joka ottaa vain ylävartalosta
[/q]
Mun lukemaksi tuli 16,1%. Puoli vuotta sitten tulos oli samanlaisella laitteella 19,8%. Eli aika hyvin toi lukema on tippunut, mutta toisaalta on toi ihan odotettuakin. Puoli vuotta sitten mulla oli juuri takana 2kk sairasloma, jonka aikana lihakset olivat rappeutuneet aika pahasti. Välittömästi ton mittauksen jälkeen aloitin uudestaan jokapäiväisen työmatkapyöräilyn ja vähän myöhemmin treenauksen.
Tosin mulla toi tulos olisi varmasti suurempi, jos mittaus suoritettaisiin koko vartalon läpi. Sen verran tota vararavintoa on kertynyt reisiin ja takapuoleen.
Noi elektroniset mittarit voi antaa aika kummia tuloksia. Kannattaa ainakin huolehtia, että mittaa rasvaprosentin aina samaan aikaan (esim. just heränneenä ja ei syöneenä) että tulokset on vertailukelpoisia. Ennen kun aloitin treenaamisen 3 vuotta sitten, mittari näytti mulle 9,2. Nykyään se näyttää 16-20
[q]Hyzenthlay, 26.4.2006 10:55:
Noi elektroniset mittarit voi antaa aika kummia tuloksia. Kannattaa ainakin huolehtia, että mittaa rasvaprosentin aina samaan aikaan (esim. just heränneenä ja ei syöneenä) että tulokset on vertailukelpoisia. Ennen kun aloitin treenaamisen 3 vuotta sitten, mittari näytti mulle 9,2. Nykyään se näyttää 16-20
[/q]
Suurissa lihaksissa on usein myös nestettä enemmän ja tästä syystä esim punttiskarjut saa ihan liian korkeita lukemia. Samasta syystä jos on juonut niin sen pitäisi nostaa.
Mut ei noiden käsittääkseni pitäisi antaa mitenkään hirveesti liian pieniä lukemia ts niin että ne antaa vaikka puolet siitä mikä on oikea prossa.
Mun tapauksessa kone ei ainakaan voinut näyttää liikaa ja vaikka se olisi näyttänyt 100% liian vähän niin silti mulla tuntuu sitä rasvaa olevan aika vähän :D
[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.
Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm
tosin mä en oo laihduttamassa ;-)