Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

Onks tää se juttu, millä saan mua 100kg painavammat bodarit karkoitettua omalle alueelleen

mun tietääkseni moni laihduttaja pudottaa niitä kaloreita liikaakin. Mieluummin karsii sitten vaikka vaaleasta leivästä kun proteiinijuomasta.

[q]alien:
---
Mikä on ”kynis”?? missä rajat siis kulkevat kyniksen ja sikaniskan välillä?
[/q]

kynis on kai kynäniska ?

[q]niclas:
Fitness=kynis
[/q]

Mikä on ”kynis”?? missä rajat siis kulkevat kyniksen ja sikaniskan välillä?

[muokattu 7.4.2004 07:54]

[q]ella_:
kynis on kai kynäniska ?
[/q]

eli?

Tää olis mullekin aika jees. On tota mahaa päässy tulemaan*joo*.

Kuun vaihteessa oli 101kg. Vappuun mennessä tavoite saada puntari näyttämään 90kg.

Tämän threadin lähtökohtana on se että olen nyt pikkuhiljaa tunnustamassa itselleni, että olen nördaava läski jonka elämän muodostaa koulun, tyttöystävän ja duunin painamisen lisäksi laardin vetäminen purkista kaksioni jommankumman kuvaputkiratkaisun ääressä.

192 cm pituutta ja 92 kiloa painoa ei enää käy edes mun maailmassa päinsä vaan nyt on aika tehdä omasta maailmasta parempi paikka itselle laittamalla tavoitteeksi 7 kiloa vähemmän painoa pituuden pysyessä ennallaan ja kulman korkeana.

Haastaisin nyt tässä muun Klubituksen omaa elopainoaan epäilevän käyttäjäkunnan yhteisiin kilojenpudotustalkoisiin (tai ainakin sen yrittämiseen) ei niin vakavassa ilmapiirissä. Messiin lähtijät voisivat vaikkapa ilmoittaa oman pituutensa, lähtöpainonsa ja tavoitepainonsa jonka jälkeen kukin voisi pauttiarallaa parin viikon välein ilmoitella miten homma edistyy tai on edistymättä. Oman suoritukseni suhteen olen sangen skeptinen; duunia tehdessäni vedän noin 3l Kokista / päivä ja muutenkin ruokailutottumukseni painottuvat kaikkeen epäterveelliseen koska se laardi vaan nyt on niin hyvää.

Myöskin suoria haasteita saa heittää (...ja luonnollisesti tietyt tahot voivat tulla nauramaan tälle threadille uskomattomana spedeilynä) ja haluaisinkin heittää itse haasteet ainakin JussiS:lle ja Tapsulille. Lienee aika keventää ja kaventaa SPP:tä skidisti vaikka progevatsat ovatkin myös tepien mielestä melko prån.

Luonnollisesti haasteen saanut osapuoli saa tulla tähän threadiin ilmoittamaan hyväksyvänsä haasteen tai vähintään kirjoittaa säälittävän selityksen tyyliin ”olen sinut painoni kanssa.”

[muokattu 4.4.2004 21:12]

[q]niclas:
Jotenkin tuntuu, että sä et ees tiiä mistä sä itte puhut.
[/q]

Jotta jatkettais näitä stereotypioiden viljelemistä, niin kyllä mä ymmärrän ihan loistavasti ettei herra William tiedä mistä se puhuu; sikaniskathan yrittävät kompensoida ajattelukyvyn ja älyn puutetta lihaksia lisäämällä ja fitness-pojuthan vaan koittavat peitellä neitimäisellä ”mukaäijä”-harrastuksellaan sitä faktaa että chearleading sopisi niille paremmin harrastukseksi.

(...ja ei, en oo oikeasti tota mieltä.)

[muokattu 6.4.2004 22:15]

Oh. Pikkuhiljaa on tännekin päähän juuttunut ajatus siitä, että \”tarttis tehrä jotakin\”. Mun kohdalla se jotakin ei varsinaisesti ole kilojen hilaamista alaspäin, koska mitat on tällä hetkellä 172/53. Enemmänkin se on kyllästymistä siihen, kuinka huonokuntoinen ja vähälihaksinen mä olen. Mun tavoitteena ensi kesäksi onkin samat mitat, mutta enemmän lihasta ja parempi kunto. Ja jos vielä saisi siihen päälle vähän järkeistettyä syömistä ja vähennettyä herkkujen vetämistä, olisin enemmän kuin iloinen.

Koska yksin on niin vaikeaa tehdä asioita, pitää yrittää potkia Villeäkin kaveriksi. Nyt kun lumetkin on sulamassa, voisi vaikka kaivaa lenkkarit kaapista ja kokeilla pientä lenkkiä pitkin Lehtisaaren rantoja.

Yksi tehokas keino on pitää kirjaa liikkumisistaan. Ehkä mä voisin laittaa töihin seinälle kalenterin ja piirtää jokaisesta liikuntakerrasta yhden rastin ruutuun. Tietokoneen ääressä istuessa sitten se rastien puuttuminen pistäisi ikävästi silmään.

Nimim. tänään ensimmäistä päivää pyörällä töihin

Itelläni nyt ainakin on aikeet laihduttaa, mut kiloista en sano mitään koska sillä en kyseistä asiaa mittaa, ”kireys” on se mikä ratkaisee. Mut jos nyt jotain kiloja pitää heittää, niin kaippa tollanen 5kg lähtee suht helposti tost vyötäröltä pois (sitä riittää) kun pikkasenkin alkais urheilee aerobista (aineenvaihdunta on meinaan aika vilkasta). Joten mä ainakin otan osaa em. talkoisiin ja vähemmän tota pelastusrengasta tossa vyötäröllä.

edit: vaakakin ois ihan näppärä hankkia kotiin tai sit ettii se salilla. Enpä muistanu Hulluilt Päiviltä ostaa.

[muokattu 4.4.2004 21:28]

Mä oon messis... :)

Alotus siis 185cm, ~83kg... tavotteeks pistetään 75kg :)

.m

Hiton Jone :D
Täytyypä se sitten minunkin tulla kaapista ulos ja myöntää että talven aikana kertynyt vararavinto vatsanseudulla ahdistaa.

Pituutta löytyy 187cm ja elopainoa 85kg, edes jollain tavalla realistiseksi tavoitteeksi voisi pistää vaikka 80kg koulun loppuun mennessä.

Katsotaan mitä tästä tulee, jos ei muuta niin ainakin itkua ja hammasten kiristystä

Mä olen oikeastaan tässä viimeisen puolentoista vuoden aikana havainnut, että en voi käyttäytyä enää ihan täysin edesvastuuttomasti sen suhteen mitä turpaani mätän tai ainakaan olettaa että sillä ei olisi mitään seuraumuksia. Nuorempana pystyin kyllä syömään keravalaisia pizzoja (täytteenä tuplakebabliha, pekoni, jauheliha ja pepperoni) ja dokaamaan koska tahansa kuinka paljon tahansa ilman että se näkyi vyötärössä ja perseessä, mutta toisin on nykyään. 26 kun kolisee lasiin, niin kai tässä pitää perkele ruveta ituja syömään ja konia rännäämään että paino pysyy handussa.

*piis**uros**piis*

HALUUN TÄN TAKAS, JOOKOS?

[muokattu 4.4.2004 21:46]

Onx tää niinku vaa pojille.. vai saaks tytötki osallistuu..?

Jotkut voi ehkä pitää tätä turhana nipotuksena, mutta mä voisin kanssa ilmoittautua

Pituutta vaivaiset 156cm ja kiloja 50, mikä ei päätä huimaa, mutta vuosi sitten ostamani parit housut ei enää mahdu päälle ja appelsiini-iho tekee tuloaan - ja sekös ketuttaa. Huima tavoitteeni on 3-4kg

180cm ja 69kg

Muuten mä oon suht. tyytyväinen kroppaani mutta toi maha on kyllä niin toivoton tapaus...

5kg jos sais tiputettuu painosta ni ois kyl bueno

Oon ajatellu koska tämmönen topicci tulee ja sanotaan näin,että mä alotin tän jutun jo tosa jouluna ja oon aika kivasti päässy omaan tulokseeni elikkä mitat on 185cm/110kg...ja nytten mul on joulusta lähteny semmoset sopivat 20 kg pois elikkä täl hetkel 185cm/90kg ja kesäks tarvis viel saada 5-8 kiloo pois viel ni sit oon täydellisesti tyytyväinen tähän mun toimintaa...*jiihaa*

[q]Enkeli:
Mä lupaan yrittää (huom: yrittää) lihottaa itseäni 3-4kg.
tällä hetkellä 180cm pitkä ja painoo 55kg... et silleen
laihduttamaan ei tarvi ryhtyy, lihotuskuuri vois tehä poikaa...*hymy*
välillä näinkin päin...
[/q]
Mäki vähä kaavailin jotai kalja/makkara diettii et sais vähä lisäkiloja*joo*

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O