Klubituksen kilonpudotus

Back to häröily O

[q]Hyzenthlay, 27.5.2007 10:27:
50,5kg rasva% 14.5 sähkömittarilla
[/q]
RIMPULA!

a) juon sitä vain aamuisin ennen lenkille lähtöä eikä se todellakaan addiktoi minua
b) näin vähäisen määrän juominen ennen lenkille lähtöä tuskin sairauksia aiheuttaa eli en tarkoittanut, että sitä kahvia pitäisi litkiä pitkin päivää

[q][Nuclear]:
Eli et siis ymmärrä/arvosta kilpaurheilua ollenkaan?
[/q]

En juurikaan. IMO urheilijat eivät vaan yleisesti ottaen saa mitään ketään muuta kuin itseään hyödyttävää aikaiseksi siinä vaiheessa kun urheillaan tolla tasolla. Minkä ihmeen takia mun pitäisi siis pitäisi antaa heille respectiä varsinkin kun mun näkökulmastani huippu-urheilullakaan ei ole edes viihdearvoa?

Arvostan ihmisiä, jotka tekevät sellaisia juttuja jotka antavat lisäarvoa myös muiden elämään.

(Tiedän että monet sohvaperunat saavat kiksejä muiden suoritusten seuraamisesta, mutta he saavat sitten jakaa sitä respectiä urheilijoille munkin puolestani)

Tavoitteena vois olla mahtua yhtiin kivoihin housuihin ennen kesää*juonittel*

[q]r2d2:
Painoindeksisi on nyt 20.5 ja tuo pudotuksen jälkeen 19.3. Laskekaas porukat hiukan edes painoindeksejä tai käykää vaikka koulun terveydenhoitajalla tai työterveyslääkärillä yms. ennen kuin lähdette haaveilemaan liian suurista painonpudotuksista.

On vähän eri asia tiputtaa ihannepainosta 3 kiloa kuin 25% liikaa tuo kolme kiloa.[/q]
Mä kyllä tungen kaiken maailman ”One for all”-indeksimittarit ihmisille suoraan anusaukkoon. Yksilölliset erot on niin suuret etten pidä moisia juurikaan arvossa.

Vois itsekin yrittää vähän pudottaa painoa, tai ainakin muuttamaan vähän sitä mistä toi paino koostuu. Pituutta on 181cm ja painoa ~76kg. Ei kyllä tekis pahaa jos tosta vyötäröltä vähän sais karsittua ylimääräsiä

Joo, kannattaa unohtaa ne vaa'at ja painoindeksit. Peili riittää, ja ja rasvaprosentin mittaamiseen sormet kannattaa huolehtia, että proteiinia saa riittävästi. Moni laihduttaja menee myös metsään valitessaan vähärasvaisia tuotteita, jotka ovat kamalia sokeripommeja.

Itse taidan tällä hetkellä olla 160/53.. vähän vois kiristää kesää kohti, mutta painoa en halua alemmas.

Näin ensalkuun: hyvä iltapala: 3dl valion rasvatonta jugurttia (6.2ghh/100g) + ½ prk rasvatonta maitorahkaa

[muokattu 4.4.2004 22:30]

Ja kaikki laittaa sit before/after kuvat tänne!

[q]niclas:
Ja kaikki laittaa sit before/after kuvat tänne!
[/q]

Suunniteltiin jo Tapsulin kanssa et tehdään noin. Before-kuvat tulevat julki pääsiäisen jälkeen. ;)

[q]yusu:

Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

[/q]

CLA toimii kyllä aika hyvin

hmph. oisit puol vuotta aiemmin heittäny haastetta kehiin, siitä on meinaan noin 8kg tultu alas ja matka jatkuu :D

Mä lupaan yrittää (huom: yrittää) lihottaa itseäni 3-4kg.
tällä hetkellä 180cm pitkä ja painoo 55kg... et silleen
laihduttamaan ei tarvi ryhtyy, lihotuskuuri vois tehä poikaa...*hymy*
välillä näinkin päin...

koskas kehonrakennus ja laihdutusruoat on kulkenut käsikädessä???

newer!!!

urheilijat ja kehonrakentajat tarvitsevat paljon hiilareita jaksaakseen painaa... tietenkin tässä kannattaa käyttää hitaita hiilareita.

proteiineja ei laihduttajien kannatakkaan siemailla mutta jos kehoo haluaa niin se on välttämätöntä.

eriasia jos koittaa mennä kultaista keskitietä, eli sitä johon ei ole kun se kultainen sääntö:

kuluta enemmän mitä syöt... kevyttä/keskikevyttä punttia. eläinrasvat minimiin. yms...

Niin kun sanoin jo, että sitä lihaa pitää olla muuallakin kun siinä hanskassa. Ei iso hanska susta isoa tee kuin teinityttöjen silmissä kun pullistelet baarissa hihattomassa

[q]Jone:
En juurikaan. IMO urheilijat eivät vaan yleisesti ottaen saa mitään ketään muuta kuin itseään hyödyttävää aikaiseksi siinä vaiheessa kun urheillaan tolla tasolla. Minkä ihmeen takia mun pitäisi siis pitäisi antaa heille respectiä varsinkin kun mun näkökulmastani huippu-urheilullakaan ei ole edes viihdearvoa?[/q]

Onhan se totta, että ei se mitään ”yleishyödyllistä” tuota, mutta jos tarkastellaan asiaa markkinoiden ja talouden näkökulmasta, niin ekonomistit vois heittää haisevan vastalauseen. Ja ei, en tarkoittanut et sun pitäis antaa niille kunnioitusta jos et sitä koe tarpeelliseksi, itse koen koska pystyn samaistumaan heihin jollain tasolla.

[q]Arvostan ihmisiä, jotka tekevät sellaisia juttuja jotka antavat lisäarvoa myös muiden elämään.[/q]

Mitä näin yleisesti ottaen tarkoitat (jos poisluetaan hyväntekeväisyys)? Itse näkisin, että myös huippu-urheilijat antavat joidenkin elämään lisäarvoa, virikkeitä aloittamaan urheileminen josta taas tulee niin henkisesti kuin fyysisestikin hyvä olo.

edit: typo

[muokattu 5.4.2004 14:46]

[q]ella_:
---
Hyzenthlay:
pyöreä ja pieni *hymy**piis*

---

amen
[/q]

niinpä!! miksi pudottaa kiloja, jos on tyytyväinen omaan ulkoiseen olemukseensa!! *joo**sydän*

[q]alien:
vitut väliä mitä missäkin on! kunhan maistuu hyvälle... saatana mitä perseilyä! Mullakin menee vittu iltapalaks pizza tai kaks ja silti olen kireessä kunnossa ja kuntokin on hyvä. ja vielä kun kesäkin tulee niin pitää vaan syödä enemmän ”roska” -ruokaa, ettei vaan tule liian kireeksi. Onneks on keksitty magnessium ym kramppailua vastaan
[/q]

Kaikilla tää homma vaan ei toimi ihan niin helposti. Oo vaan onnellinen geeneistäs.

[q]siveys:
Kivan tarinan meille kirjoittelit hiilareista, joka kyllä vielä kaikenlisäksi nykytietämyksen valossa taitaa pitää paikkaansa, mutta tämä viimeinen lause tuli mun mielestäni vähän perustelematta.
[/q]

En ollu tota itte kirjottanu vaan se oli otettu muualta, jäi vaan lähde mainitsematta.

Kirjotan tarkempaa perustelua myöhemmin.

Tilanne on nyt se että vajaa tunti sitte alko virallisesti meikän dietti...vaaka näytti tänään 79.60kg ja alotin jo tiukalla 5+20min pyöräilyurakalla. Piti aluks alottaa kuun alussa, mutta tää pääsiäinen ja muita häppeninkejä kun viime viikolla oli ni päätin lykätä viikolla.

pituutta on n. 181, ja paino lienee n. 65-66kg (ei o omaa vaakaa) eikä tarkoitus ole ainakaan laihduttaa*hymy* Painoindeksi on 66:lla laskettuna 20,1.

painoindeksi

[q]pyhimys:
Ennen lenkille lähtöä kannataisi juoda mustaa kahvia, jotta aineenvaihdunta paranisi.[/q]
Tai cofi-tabsei (100kpl 100mg maksaa 3,55) ..ja myydäähän noita jotain rasvanpolttokapseleitakin.

Ja ananasta menee pari purkkia päivässä..mmmm

tosin mä en oo laihduttamassa ;-)

O