Silmien väri

Back to häröily O

kultapilkulliset, tummat, rusehtavat sammalen vihreät

vastasin siis vihreät

vihree on ehdottomasti kaunein väri silmissä. mä sulan semmosille kunnon irkkuvihreille silmille

myös siniset on kauniit ja voi olla aika vangitsevat

ruskeen vihreet:) kokonaan ruskeet ois kyl ihanat!!!

Ruskeet kai

kellertävät, vihertävät, ruskeahkot. "auringonkukkasilmät" kuulemma.*pepsodent*

Tummanruskeat.

Hmm.. Ulkoreunalla tummanharmaa rengas, keskellä vaaleanharmaata/jäänsinistä ja pupillin reunoilla kellertävää juttua. Eli kai noita voi sanoo monivärisiks.. Ruskeet piilarit on kyl hankinnas.
Miespuolisilla tykkään ruskeista simmuista

ruskeet ne on!! vaippa ollu kireel pienenä

Siniharmaat

vihreänruskeat ^__^

Sinivihreät.

Tummanruskeat

Kellertävän vihreät.

Sinisiksi niitä jotkut väittää

Alunperin täysin tummanruskeat, jotka on vuosien varrella muuttunu enemmänki vihreiks. tällä hetkellä siis vihreet ulkoreunalta (yli puolet) ja loput ruskeeta.

kuulemma (muistaakseni) sadan vuoden päästä kaikki sinisilmäiset ihmiset tulevat olemaan hävinneetn maapallolta. Eli minäkin olen katoava luonnonvara. Perustuu ruskeasilmäisyyden geenin dominoivuuteen yms.

Siniharmaat joissa ripaus vihreää
(riippuen paljon valosta)

siniset on iihanat sellaiset täydelliset siniset. veden siniset. niitä vaan jää tuijottamaan ja niihin voisi vaikkapa hukkua.

itselläni on jotain vihreäharmaasinistä. itse en osaa niitten väriä sanoa, eikä ole miulle muutkaan sitä sanoneet.

vinkeitä ovat sellaiset ihmiset joilla toinen silmä on erivärinen kuin toinen. siis ihan luonnostaan. tiedän yhden sellaisen tapauksen.

sini/harmaa/vihreät

siniharmaat...

Vihreät.

O