nickit

Back to klubitus.org O

jups.. mun piti ystävän kanssa ruveta soittaa bilemusaa yhes.. siitä piti tulla yllättäen menninkäinen..
sit rekisteröidyin tänne ja laitoinpa nickiks päikkäri.. se suunnitelma soittamisesta nyt vähän jäi ja se oli ehkä enemmän vitsi, mut nimet on olemassa.. siit on hyvä lähtee.. *nauru**piis*

Empä taida edes muistaa mistä hetken mielijohteesta tämäkin nick syntyi *justjoo*. Mutta tyytyväinen olen ollut Nickiin saattaa törmätä ircissä ja ties missä muualla Että semmoista.

Kirsi on mun oikee nimi siitä tulee jotenkin Killi (Oon aina niin killissä *vink*) ja sitten siitä killuska taisi olla Marski ihana kuka sen keksi :)(:

Mun nikki tulee yhestäs James Bond leffasta, jossa oli Pussy Galore. Kyseinen roolihenkilö on todella erilainen kuin minä(blondi-tumma jne), niin aattelin johtaa kaikki harhaan nimelläni...liekö onnannut*ding*

Pitkän vääntelyn ja kääntelyn tulos... tässäkö kaikki...*suru*

en tainnu olla, eroticalla olin 17.2.
Kui?

Ihan mun nimestä/lempinimestä jäsentyvä

KhoraT:[q]wesqu:Ihan mun nimestä/lempinimestä jäsentyvä

OIKEESTI? ;] [/q]
[q][/q]


Ei uskois vai?

kaverit ehotti tätä mun työnimeks :) mut siitä tuliki sitten vaan lähinnä lempinimi :) Dragoks mua yleensä kutsutaan :) hmm.. siitäki on väännetty sitten vaikka mitä kummaa.. 8)

..I have lost all the things which were precious to me..and those whom I loved, are gone..

Tää tulee siitä kun kauan aikaa sitten diggailin doorsia ihan sikana (miksei vieläkin) ja morrisonin shamaanijuttuja taisin kelailla vähän liikaa...

limE = Emil

Cee:[q]Varmaankin aika pitkä homma. Sillai että ensin olin Ce'Nedra, joskus muinoin kun vielä chattäilin. sittemmin siirryin Ce:hen.
Sitten kun siirryin irkkiin ei ollutkaan enään mahdollista olla esim Ce'Nedra. kun siellä semmonen ihana oli jo ^__^ ja sitten siellä oli sellainen kuin Ce:kin..
Jaah sitten musta tuli Cee.[/q]

MÄ VAIHDOIN \o/ Cera on selkeesti lähempänä Ce'Nedraa.

Voitte itse päätellä miten.

[muokattu 24.4.2003 15:55]

Joskus 12vuotiaana ku pelaili pelejä, niin kaverini käytti nickiä HessuHopo. Itse aloin käyttämään nimeä Touho-Setä.
Tosin ä-kirjainta sai vähä kehnosti laitettua peleihin nimeksi, niin siitä tuli sitte Touho Zeta. (ku seta ois ollu vähä nihkee nimi kans*blush*)

Nimellä Zeta tai touhozeta oon melkeen kaikkialla.
Paitsi irkissä ja galtsussa, ku joku cocacolajuoppo on pölliny sen. Näissä viestintävälineissä olen Zzeta.

hmm..mistäköhän tämä nimi tulee..

miten saa tähtii nostettuu????lähettäkää yksityisviestii...

mun nimi syntyi joskus vähän nuorempana
kun piti keksii joku "järkevä" "artisti" nimi
sitten sain tietää että kimon on joku kreikkalainen nimi
kelailin et mikä se on väärinpäin ja se oli nomik
no vähä tönkkö jotenka muutin k:n c:ksi
jotenka siitä syntyi nomic
ja myöhemmin tajusin että hei toihan on suomeksi:
EI MIKKIÄ*iloinen*
no siin se kai oli ja olen käyttänyt tätä yleensä joka paikassa

tiikeri,minitonza,tontza,joskus ginnis
qinnis tullut yläsasteen tyttöystävältä kun hän sanoin minua iloiseksi marsuksi(happy ginipig) ja siitä frendit lähti vääntää jotn ginnistä ja sit se muuttivat sen giniksi*dissaa*joten oman käden kautta olen nickini tohon moodiin vääntänyt sitten
*piis**uros**piis*

[muokattu 26.4.2003 07:53]

Stone:[q]miten saa tähtii nostettuu????lähettäkää yksityisviestii...[/q]
nii miten?olen hölmö, kertokaa..

mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?

oma nickini tulee lempinimestäni duunipaikalla. (mun nimi alkaa koolla, jenkkiläisittäin lausuttuna keillä. liikaa irkanneet luulkoon muuta, mutta olette väärässä ;) kaik joilla on joku mielenkiintoisempi stoori kertokaapa se pian pian!

[muokattu 28.2.2003 19:15]

O