nickit

Back to klubitus.org O

aika perus kamaa noi angel-nickit..mutta ei se ketään haittaa!

joskus aikanaan piti äkkiä keksiä uus sähköpostiosoite....
clubculture jostain tulla tupsahti mieleeni.

mul on nopee oikee "rekkamies"kiertari*nauraa* ja ku olin blondi
näytin tukkapystyssä hieman virtuafighterin jackyltä,
SIITÄ SE IDEA SITTE LÄHTI*pahis**nauru*
http://www.sega-am2.co.jp/VF4PS2/world/img/jacky/03.jpg

Mun nicki on tullut siitä kun mä aina valvon öisin ja lennän jossain ulkona*nauraa*
Nightburntha tarkoittaa yön polttanutta tai palanutta yössä...*pahis*
*vink*[q][/q]

limE:[q]limE = Emil *iloinen*[/q]

Tää oli hyvin keksitty..*piis*

mun nikki tulee mun frendin sanoist. Kerran hän kuvaillessaan mun tanssimista käytti sanaa aropupu ja siitä se sitten lähti...*pupu*

*sydän*rakastaaaaaaaaaa*sydän*

[q]kaverit sanovat mua aina enkeliksi... pelastava, langennut etc. siitä sit toi nicki. vähän tylsä, mut... [/q]
Sanoi angel83...No joo...enkeli...en nyt sanois...!

Satuin juuri kuuntelemaan armin van buurenia kun rekisteröidyin.*nauraa*

Kaveri huusi kerran mulle Blues ja piti n.10 minuutin puheen siitä minkä takia mulle sopii toi nimi ja sen jälkeen on moni muukin kutsunut mua sillä
Intissä tuli Plaze mutta se taisi jäädä sinne kun lähdin

kuvittelin jo kerran vastanneeni tähän, mutta vappuväsyneet silmäni eivät pikakelauksella sitä tuolta edeltä löydä...

eli Uhuu on nyt -99 syksystä lähtien seurannut minua ja nimen alkuperä on varmasti tehty selväksi useaan otteeseen (allekirjoittaneen aloitteesta)

der Uhu on huuhkaja ja Uhuu sitten suomalaistettu versio siitä. kaverit sanoivat aikanaan, että minun ja huuhkajan välillä on selvä yhdennäköisyys???... niinpä nimi vakiintui käyttöön!!

-huhuuuhuu

Tais olla vuosi -92, kun TheProdigyn "Charly" kappale tuli ulos purkista.. Pidin biisistä niin paljon, että otin sen artisti nimekseni (hyi,hyi!!!) ja päätin myös pitää sen...

Bile-asustani päätellen nickini olisi voinu ollu "RedPanic", kuten jotkin frendit mua kutsuvat... Mutta pienen ja lyhyehkön taivuttelun jälkeen nimekseni tuli ja jäi; "Charly RePanic".

Kaiken kaikkiaan nimen keksimiseen näköjään meni sitten noin 11-vuotta! *piis**justjoo*

wxw.......nii ku tietäs. Emppu nikkii yritin änkee jokapaikkaan. Jokapaikas oli kyseinen nikki varattu. Sain hepulit ja pieksin näppist vähä aikaa. Ja sit sielt sekasotkun keskel jostain silmään iski kolme helppoo kirjaint wxw... Jippii. Löysin itselleni nikin.*justjoo* tai jotain sinnepäin

Joskus aikoinaa yks kaveri alko sanoo mua perry masoniks ozzy osbournen biisin mukaa. sit viel ku mason on melko lähel mun sukunimee (mattsson) nii aloin sitä käyttää irkis, mutku ei mahtunu ku 9 kirjaint nikkii nii joutu jättää yhen ärrän pois....

onneks enää kukaa ei sano mua perry masoniks irl

hehe no onhan sitä ollu tyhmempiiki kutsumanimii, mut toi perry vaa kuulostaa aika hassult. alkaa aina naurattaa ku joku kutsuu mua päärynäks

Hmm.. no mie oikeastaan ees muista mistä toi 'Nefertete' tuli..mut ainakin pienenä näin sellasen animaatioleffan, mis oli lumileobardi nimeltä nefertete. Ja Nefertetehän viittaa myös tuonne Egyptin suuntaan*vink*
Miut tunnetaan myös monilla tuosta nefertetestä väännetyistä muodoista, irkissä joudun joskus välillä käyttämään nefer-:iä tms. kun joku hollantilainen on pöllinyt miun nickin
ja *pupu*:nakin miut saattaa joku tunnistaa..

[muokattu 16.6.2003 21:36]

no Epyx tulee siitä kun kauan kauan sitten oli semmoisia hauskoja pelejä joista meni sormet pirun kipeeks ku pelas eli Winter ja Summer Games ja nehän sitten oli Epyx Gamesin tekemiä. Siitä se sitten törkeesti nimi pöllittiin...*hih*

nicki tuli siitä ku kaikki sanoo aina (jo nuorenaki) hulluks ja sekopääks ja holtittomaks, ja diggailin joskus yläasteen aikoihin Cypress Hillii... mut sit tajusin/huomasin et ”insane” on niin helvetin käytetty sana kaikissa paikoissa, et päätin kirjottaa sen jotenki eri taval
en oo onneks vielä toiseen törmänny tähän mennessä

Kun piti keksiä nikki jonnekin luin samalla Taika-Jim sarjakuvaa. Taika-Jim kuulosti niiiiiin homolta nikiltä, että varastin Jimin kaverin nimen, vaikka en ehkä samanlaista ruumiinrakennetta omaakaan...*ding*

mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?

oma nickini tulee lempinimestäni duunipaikalla. (mun nimi alkaa koolla, jenkkiläisittäin lausuttuna keillä. liikaa irkanneet luulkoon muuta, mutta olette väärässä ;) kaik joilla on joku mielenkiintoisempi stoori kertokaapa se pian pian!

[muokattu 28.2.2003 19:15]

O