nickit

Back to klubitus.org O

Avernian:[q]
Planescapessa Avernus on Helvetin ensimmäinen taso.[/q]



----------------------------------------------------------------------


Mnj on lähtösin jostain kaverin kolme vuotta sitten keksimästä oudosta läpästä jota mä en oo oikee vielläkää älynny, mutta on sitten jäännyt roikkumaan.

Mönjä nicki on taas lähtösin Jannelta jonka hän keksi Hesperiassa, olessaan erittäin kiitettävässä humalatilassa.

Koska Mönjä on helpompi lausuu kuin Mnj, niin otin sen sitten vakio käytöön ja pyrin esittäytymään klubituslaisille sillä nimellä

Oikealta nimeltäni olen Joni, mutta eipä tuolla juuri ole väliä millä nimellä mua kutsutaan, Mönjä tai Joni käy yhtä hyvin.


-Mönjä-

[muokattu 3.1.2003 18:33]

[muokattu 3.1.2003 18:34]

[muokattu 3.1.2003 18:35]

Moi, olen Sini-Tuulia. Keksi itse loput

BlueWind-nick ollut käytössä ircissä vuodesta -96 ja on käyttäjätunnukseni about joka paikassa - välillä kyllästyttää, mutta on se nick jo mulle niin rakas, etten varmaan ihan piakkoin tule vaihtamaan

Joskus pienenä mua kutsuttiin nikeksi yms. Siitä sitten väänsin Nixon nimen ku katsoin ensimmäiset salaiset kansiot ni oli aivan välttämätöntä lisätä nimimerkkiin äxä Lähinnä nykyään _niXon_ irkkinimenä ja Nixon pelinimenä (kaikki pelit mihin saa ängettyä oman nikkinsä *hymy*).

nimi dj nimestä joka taas on tullut antista ja hajonneesta sähköhammasharjasta.....

Mun nikki tulee Prodigyn biisin nimestä.

Mun nickki on *yllätys, yllätys* mun lempinimi.

Late:[q]Mun nickki on *yllätys, yllätys* mun lempinimi. *ding*[/q]


Joo niin munki*hih*

oiskohan ollu joku bändikaveri takavuosina kun alko kutsumaan mua kodeksi. varmaan kun on kode koistinen nii piti sit olla kode koskinenki. evm.
sitten se vaan otti ja jäi niinku kaikki enemmän tai vähemmän ärsyttävät lisänimet yleensäkin.

Dorka:[q]Oma nick tuli sekottamalla omat nimikirjaimet (Oka) ja samalla ehkä "silloin" (10 vuotta sitten) tai vieläkin "dOrKA" kuvastaa hyvin minua...

[muokattu 2.1.2003 03:46][/q]

Miten niin tai vieläkin...? *täh* Vahvistaisin sanan vieläkin, eipäs nyt kaunistella tosiasioita poika hyvä...

[muokattu 7.1.2003 16:39]

Hexa:
[q]Miten niin tai vieläkin...? *täh* Vahvistaisin sanan vieläkin, eipäs nyt kaunistella tosiasioita poika hyvä... *joo*[/q]

Heh, äläs nyt poika prkl. mä yritän jotenkin luoda suht inhimillistä kuvaa mun tosi dorkan nickin takia ja sit sä tuut ja pilaat kaiken... Ei hemmetti!

Muuten 24.1 on leffameetti, "8 Mile".... tuleppas silloin mukaan! Samoin pidetään meillä isot pippalot parin viikon sisällä hyvin todennäköisesti, joten sinne myös mukaan

joskus takavuosina kaverit pikku beibet kutsuivat silloin tällöin pepiksi tukanvärin ja touhutaipumusten innoittamina (ja joskus vaahtosammutinsarjassa painiskellessani voitin mitkä lie koko koulun naamiaiset äiskän viritettyä rautalangalla mun letit sojottamaan kahteen ilmansuuntaan). no, Peppi kului ajan kanssa ja mieleeni putkahti sitten toinen samansävyinen satuolento. blub blub

ariel:[q]joskus takavuosina kaverit pikku beibet kutsuivat silloin tällöin pepiksi tukanvärin ja touhutaipumusten innoittamina (ja joskus vaahtosammutinsarjassa painiskellessani voitin mitkä lie koko koulun naamiaiset äiskän viritettyä rautalangalla mun letit sojottamaan kahteen ilmansuuntaan). no, Peppi kului ajan kanssa ja mieleeni putkahti sitten toinen samansävyinen satuolento. blub blub[/q]


apua, kuulostaa vallan tutulta

ts. en voittanut mitään kilpailuja, mutta tarhassa mua verrattiin peppiin, ja.. Ariel *sydän*

ihkua.

samassa veneessä siis, ihkistä pihkistä.*plur**ding*

*sydän*

pistin nimekseni tän koska tunnen olevani shamaani ja 7 siihen perään tuli ihan vaan jostain

nimikirjaimet:J, K

siitä dj-nimi englantilaisittain väännettynä jaykay.
ei, jiikoo..

ettäsemmosta

Avernian:[q]
Planescapessa Avernus on Helvetin ensimmäinen taso.[/q]
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

mä ainakin vaihdan tämän nimen... jos anqqa vaan antaa

megaman:[q]mä ainakin vaihdan tämän nimen... jos anqqa vaan antaa *iloinen*[/q]

Joo sun pitäs olla spedeman *nauraa**hih**vink*

Avernian:[q]Netthe:Avernian:
Planescapessa Avernus on Helvetin ensimmäinen taso.
*nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa**nauraa*

What's so funny about that? Pray tell...[/q]

Elämä sun kanssa on yhtä helvettiä?*hih*

mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?

oma nickini tulee lempinimestäni duunipaikalla. (mun nimi alkaa koolla, jenkkiläisittäin lausuttuna keillä. liikaa irkanneet luulkoon muuta, mutta olette väärässä ;) kaik joilla on joku mielenkiintoisempi stoori kertokaapa se pian pian!

[muokattu 28.2.2003 19:15]

O