nickit

Back to klubitus.org O

Fakiiri tuli joskus kun fileerasin kalaa ja joku kehui fakiiriksi siinä hommassa

Olin joskus jossain vuonna yks ja kaks. princes texx. sit pari vuotta sen jälkeen aloin irkkaamaan. ja sitten en millään keksiny nikkiä. ja päähän tuli texx. oisin täälläkin texx. mut entajuu. jotenkin vaan laitoin teks

She. Ei tarinaa. Se mä olen ollut kaaaaauan. Ja toisaalta mä kyllä teen kamalasti kaikkea millä ei ole oikeestaan mitään syytä tai tarkoitusta*iloinen*

Tietokonepelin randomgeneraattori löi tommosen nimen nenän eteen ja meikä ihastu siihen. Se vieläpä kuulostaa hyvältä oikein lausuttuna ja siinä on sitä jotain niinkuin minussakin *nauraa*.

Tapi on lempinimi, oikea nimi on Tapani. T on sukunimen eka kirjain....

Minulla on tämä dun ollut jo parisenvuotta käytössä ja se juontaa juurensa kirjainten satunnaisgeneraattoriin...

mun nicki juontaa juurensa kaukaa Englannista, jossa britit ei osannu lausuu koko nimeeni ja lyhensi sen tollaseks. Idiots! ;) Noh, animal mikä animal, mut enpä nyt tiiä muurahaisesta...

-ant- *ökkö*

Mistäköhän mun nickki juontaa juurensa, haha Mark el zein? Marky Mark?! Ääh, hörhö mikä hörhö..

-M

kei:[q]mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?
[/q]

Vuonna x. kun aloin tekemään musaa, piti keksiä
joku übersiisti nikki. Noh päädyin, että hui..
cyborg ois jees. semmonen kunnon "tappajarobo",
mutta semmosia olikin jo vaikka kuinka purkeissa
(siihen aikaan netti ei ollu vielä niin kovassakäytössä,
pirun hitailla modeemeilla).

Noh sitten ajattelin eli whatthehell.. laitetaan eka x:ks..
niitä ei ollu liikaa. eli xyborg. sitä käytinkin aika monta
vuotta jopa irkissäkin, sain kuitenkin "riittävästi"
vittuilua tuosta (*ylläri*) niin se tippu xybo:ksi..
nyttemmin ksypo (suomalaisittain ju sii)

siinä tarina lyhyesti.

-- xybo

Pulp oli liian lyhyt, Divine Comedy liian jotain. Ziggy liian androgyyni ja Jarvis liian kulunut. Sitten ajattelin että "mikä minä olen?" ja vastauksen näkee nickistä. Tai sitten vain kopsasin sen eräältä musa sivulta. Kuka tietää???

Tiril on yllättäen poimittu kirjasarjasta nimeltä Noitamestari, jossa liikutaan muinaisaikojen islannissa ja tottakai, noidutaan... Tiril ei ollut noita vaan noitamestariin rakastunut sinnikäs pieni, nuori ja elämän kolhima tyttönen joka rakkaudellaan ja myötätunnollaan onnistui selviämään yli monien ongelmien...

Ja jostain kumman syystä samaistuin neitoseen niin (liekö tuo sitten samalainen ehkä hieman naiivi elämänasenne ja ruusuisten lasien läpi elämän katselu?) , että nappasin nimen omakseni...

Sepä tuli lyhyesti ja ytimekkäästi. :)

Kertoo täysin mikä mä olen, pelkkä Poser ja isolla tietty että herättää varmasti huomion

lounge_lizard:
[q]Pulp oli liian lyhyt, Divine Comedy liian jotain. Ziggy liian androgyyni ja Jarvis liian kulunut. Sitten ajattelin että "mikä minä olen?" ja vastauksen näkee nickistä. Tai sitten vain kopsasin sen eräältä musa sivulta. Kuka tietää???[/q]

tai sitten ne tietokonepelit kuitennii vaikuttaa kasvavaan lapseen;)
tjevu: leisuresuit larry in the land of lounge lizards

kode:[q]

tai sitten ne tietokonepelit kuitennii vaikuttaa kasvavaan lapseen;)
tjevu: leisuresuit larry in the land of lounge lizards[/q]

No mä pelasin vaan nintendoa*ökkö*

BT

flaming june:[q]BT *hymy*[/q]

Mä jo luulin että Sir Frederic Lord Leighton
http://www.people.virginia.edu/~pm9k/misc/im/ngjune.html

Grimsmeer ei ikävä kyllä ole oma keksintö... Pöllin sen laillisesti erään pelin hahmolta *pahis*. Ei tuo mitenkään cool ole, mutta kun muistuttaa oikeaa nimeäni niin perkeleesti

mun alias on tullut siitä kun tota yhe kaverin kanssa esiinyttiin pukkeina Future Planetissa ja sen jälkeen ku ilmestyin tänne niin se oli ainut joka sitten ponnahti mieleen...*hih*
Eipä sen ihmeellisempi tarina...

Lyhennys mun nimestä (Alexei)..

[muokattu 25.1.2003 08:48]

mistäs olet oman aliaksesi keksinyt? yrititkö hio'a jotain tosi khuulia vai valitsitko jotain mahd. typerää?

oma nickini tulee lempinimestäni duunipaikalla. (mun nimi alkaa koolla, jenkkiläisittäin lausuttuna keillä. liikaa irkanneet luulkoon muuta, mutta olette väärässä ;) kaik joilla on joku mielenkiintoisempi stoori kertokaapa se pian pian!

[muokattu 28.2.2003 19:15]

O