miten päin seisot suihkussa?

Back to tunkio O

Minä pyörin suihkussa*iihhih*

Ihan oikeastiko tästäkin saadaan topicci aikaan*taputapu*
Ei siinä sitten taas mitn.. Vissiinki valtaosan ajasta naama suihkuun päin myös..

mä tykkään olla jalat suihkuun päin että peräpää saa hyvän pesun!

[q]DagO:
mä tykkään olla jalat suihkuun päin että peräpää saa hyvän pesun!
[/q]
Oikean kulman saaminen vaatinee hyvää tasapainoa*täh*

[muokattu 30.1.2004 23:46]

olisit nyt edes laittanut äänestyksen niin saisit jonkunlaisen tuloksenkin...

[q]Jna:
Minä pyörin suihkussa*iihhih*
[/q]

Samoin. Jumitan aina johonkin suuntaan ja sitten pyörin ja jumitan taas.

yleensa olen suihkuun pain.. ja sitten yleensa aina valilla pyorin ´ja sit taas suihkuun pain..

oikeenpäin

Perse pystyssä.

Ei v*ttu mitä topicceja.

pyöriskelen siä

pyörin siinä riippuen siitä pesenkö persettä vai kasseja vai vedänkö käteen ja kotona olen ihan kyykyssä ku ammeen yläpuolella on kaikkea sälää.
Entäpä miten päin suihku on minuun päin?

[muokattu 31.1.2004 01:53]

sama se mitenpäin kuhan tulee puhdasta...

Silleen, että sisääntulija näkee kun hankaan muniani

mä muutan kohta takas plattarille

[q]yusu:
mä muutan kohta takas plattarille
[/q]
voi tulla kohta muitakin muuttajia..

[q]lostgone:
---
yusu:
mä muutan kohta takas plattarille

---

voi tulla kohta muitakin muuttajia..
[/q]
On sielläkin Freestyle, jossa pohditaan sivukaupalla yhtä perskeleen oleellisia asioita...

[q]Blackout:
---
lostgone:
---
yusu:
mä muutan kohta takas plattarille

---

voi tulla kohta muitakin muuttajia..

---

On sielläkin Freestyle, jossa pohditaan sivukaupalla yhtä perskeleen oleellisia asioita...
[/q]

eiköhän se oleellisin asia ole se, että siellä on vain yksi ns. palsta mihin jengi heittää noita ja toissinäkin siellä ei läheskään tule sitä yhtä tiheään kuin täällä. ei näillä kyselyillä oikeastaan tee muuta kuin nosta postauksien määrää, jotta pysyis vertailemaan sitten virtuaalipippeleitä että kellä on isoin. *wirn*

mutta siis ideana vois olla kaikenmaailman turhien kyselyiden pitäminen. ketä loppujen lopuksi kiinnostaa kuka on suihkussa ja miten päin.

kysymys kuuluu

[q]marre:
miten päin suihkussa kuuluu seisoa.[/q]

kuka vittu on sanomaan mitenpain sun pitais suihkussa olla. gsus xst....

mä oon siellä suihkussa miten päin sattuu...ei kai sillä nyt niin välii oo...vaikka olis väärin päin*iloinen*

eli siis. eräissä tupareissa syntyi suuri keskustelu (lue: sota) siitä, miten päin suihkussa kuuluu seisoa. eli, seisotko suihkussa naama suihkuun päin vai selkä suihkuun päin? oma mielipide on se, että suihkussa kuuluu olla naama suihkuun päin.

O